piątek, 29 czerwca 2012

36. - Pierwszy Outfit w Kijowej jakości zdjęć

Hej :) Co u Was? Ja po zakończeniu :) W końcu. Piszę tylko,by zaprezentować Wam mój outfit,chyba pierwszy jaki tu prezentuję,ale nie szykujcie się,że będzie ich dużo,bo nie jestem taka,bo kocha modę, lubię ubrania, lubię mieć nowe,ale nie tworzę nie wiadomo jakich zestawów, a nr 1 u mnie na liście to - wygoda :) Także wracając - Oto jak wyglądałam na zakończeniu:



Skromnie się starałam, mam nadzieję,że Wam się podoba :)  Wybaczcie za taką jakość,ale telefon świrował,ma dobry aparat,ale jakoś dziś nie chciał tego pokazać, plus nie było miejsca na zdjęcie plus on naprawdę chyba wiedział,że się spieszymy. Szybko piszę,bo dziś jedziemy z Moim do pracy, na którą marudziłam w poprzednich postach,że Pani marudziła na nas,że będziemy się "obściskiwać" i "obnosić z miłością",także jej warunek był,że będziemy na innych stanowiskach pracować. Jaaaaaaaaaaakoś damy radę te 10 godzin bez czułości,ale trzeba będzie to nadrobić :)
A tak ogólnie, to udanych wakacji :) Mam nadzieję,że będziecie je również spędzali tutaj, w moich skromnych progach :)

Ps. Powoli jakoś przymierzam się do zorganizowania pierwszych 2 rozdań tutaj. Będzą to 1 rozdanie kosmetyczne i jedno, taki przedsmak - jakieś akcesoria ubraniowe. Nagrody będą symboliczne bądź po prostu w małej ilości,gdyż owe rozdanie będzie ufundowane przeze mnie. Także wypatrujcie go w lipcu i mam nadzieję, że będziecie brali udział ;)

40 komentarzy:

  1. Sukienka nawet ładna :)
    buty śliczne ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądałaś ;*
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to za praca?:) ale ludzie są dziwni he he he

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że macie tą pracę :) a wyglądałaś skromnie, ale ładnie, mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądałaś kochana i co za uśmiech!:D
    ja z moim kochanym to umiemy pracować pod tym względem że umiemy sie zająć pracą a nie innymi rzeczami:D:D:D no i czasem aż warczymy na siebie, hah:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyno nie dość, że jesteś śliczna, masz świetną figurę to dodatkowo wyglądałaś cudownie! Skromnie a zarazem przyciągasz wzrok :)
    Również udanych wakacji, abyś nie marnowała żadnego z wakacyjnych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skromnie, ale ładnie. ;)
    Zapraszam, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. najważniejsze to właśnie czuć się w ubraniach swobodnie - również stawiam na wygodę ;)
    bardzo ładna sukienka :)
    również życzę udanych wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie, skromnie, ale z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne klasyczna elegancja:)najlepsza na taka okazje:)pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki :)
    a tak, zmiana jest - mój wygląd bloga zawsze mi się szybko nudził, także co jakiś czas zmieniam go ;) lubię kombinować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniała stylizacja, bardzo podoba mi się sukienka, a Ty masz świetną figurę! powodzenia w pracy! fajnie, że masz możliwość pracy z ukochanym.

    OdpowiedzUsuń
  13. Heh, jakość nie aż taka zła :D
    Piękna sukienka - Umiesz dobierać ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się bardzo i dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie!! bardzo elegancko!!
    pozdrawiam kochana:*:*:*:
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. hehe dzieki:D
    ta genialną, tłuszczol mi się wylewał:D

    OdpowiedzUsuń
  17. jakość słaba, ale strój fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję :)
    oj tak,ta torba jest dość popularna...jak zara coś wyprodukuje to nie ma przeproś :D

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się :) i nie ma tutaj znaczenia jakość zdjęcia :) tylko najważniejszy ubiór aa jest naprawdę ładny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. ojojojoj, 10 godzin bez czułości to jest ciężka sprawa! :)

    sukienka ładna, a jakże.

    OdpowiedzUsuń
  21. no to się ładnie postarałaś, bardzo uroczo :):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję! ;* A no wkradł się wkradł ;d Uroczo wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam takie same buty.! uwielbiam je, a ty wyglądasz olśniewająco.:) obserwuje i zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna, naturalna stylizacja ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie wyglądałas ! :) Masz świetną figurę! :)
    jaką pracę??!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za komentarz : *
    Dodaje do obserwowanych , i liczę na to samo z twojej strony : *

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładna sukienka :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna sukienka :)

    U mnie recenzja róży mineralnych Anabelle Minerals :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...