piątek, 13 lipca 2012

38. - Powrót ze Szczecina

Hej! Dawno mnie tu nie było i mam spooooooooooro zaległości. Po pierwsze - wczoraj wróciłam :) Po drugie - niestety nie zadzwonili,by jutro pracować :(( Jakoś muszę to przeżyć i zastanowić się nad pewną sprawą poważnie,ale dam sobie jeszcze trochę dni na odpoczynek od tego. Po trzecie - mam kilka zdjęć. Po czwarte - powoli szykuje nowe rozdanie, tuż po tym będzie - kosmetyczne! Po piąte - może nie mam mega popularnego bloga,ale powiem Wam,że się stęskniłam! :) 
Szczecin mi się podobał,chociaż klimat jest tam inni i ludzie są... inni. Mentalność miast się kłoci akurat w moim odczuciu. Pierwszy raz tam wybrałam się z Moim Facetem. Jeżdżę na wakacje do Szczecina od kilku lat do mojego brata. Pozwiedzaliśmy galerie, okolice i błonie. Wypiłam piwo cytrynowe w moim ulubionym Petit Paris ( jest tam pomieszczenie z koszulkami Manchesteru United! ^^ ), zjadłam świetną lasagne w farmie, obejrzałam 2 filmy za darmo w kinie, leniuchowałam i mnóstwo spacerowałam, grałam w cybergaja ( pomysł Mojego :) ), obżarłam się różnego rodzaju jedzeniem, kupiłam 2 t-shirty i bieliznę,z której zadowolony jest Luby :D i w ogóle :)
A teraz koniec gadania i wstawiam kilka moich zdjęć ze spaceru:
głupia mina musi być xD
 ---
Przypominam o rozdaniu:
Notka niżej :)
---

Na razie starczy, opowiadanie na pewno rozrzucę na kilka notek,bo to za dużo naraz :) Och,jak dobrze wrócić do blogowania :)

34 komentarze:

  1. O,fajnie, że jesteś :) Bardzo ładne widoki no i Ty na zdjęciach! Z tego co czytam to pobyt w Szczecinie intensywny, dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ty masz piękne włosy:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ghehehe a dzieki:D jedna jest z zakopanego a druga to taniocha z dzejpan style:D:D:D

      Usuń
  3. Nie martw się ;) wiem o tym i pracuję nad tym, aby tak nie bylo ;p widze park różany, to zaraz obok mojego wydzialu! ;) a w Farmie jest przepyyyszne jedzonko. To fakt ;-) i z kolei Farma znajduje sie zaraz obok mojego bylego liceum ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie ci w rozpuszczonych :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. pozytywne zdjęcia, aż się weselej robi :D
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli wyjazd pewnie udany ;D
    Świetne zdjęcia, masz śliczny kolor włosów :3

    OdpowiedzUsuń
  7. no to chyba zależy od rodzaju włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. udany wyjazd :D ja czesto bywam w szczecinie mieszkam dosc niedaleko ;p
    ładnie wygladsz :D spodenki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie widzę, że wyjazd udany! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. a spadaj :D jutro będą kolorowe :P
    kurczę, dawaj więcej zdjęć już!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze to w każdym mieście jest inaczej.
    Ja teraz przebywam za granicą i mentalność holendrów jest straszna, wiesz niby mili ale jednak patrzą na ciebie jak na "kogoś" gorszego. Tego kto jeszcze tutaj tego nie odczuł to albo jest ślepy, albo myśli że te wszystkie uśmieszki są pozytywne - ale to przeciw nam powstała rasistowska strona internetowa. A dosyć już o mnie hehe.

    Co do twojej pracy - Jak tam jest (widziałam w poprzednim poście) - Dobrze wybrałaś? Wytrzymujesz bez chłopaka?? ((;
    Pisaki do tkanin, można je kupić na internecie ja miałam takiego farta, że przypadkiem wpadły mi w ręce w sklepie tu obok mnie ;) ale... jak już wiesz jestem za granicą a tutaj tego wszystkiego jest więcej - pewnie dostałabyś to w jakiejś dobrej pasmanterii chociaż szczerze wątpię ;).
    Są wygodne w użyciu i łatwo je się aplikuje. Po pomalowaniu koszulki wystarczy ją prasować 2-3 minutki i jest gotowa + jeszcze wyprać ją raz żeby przypadkiem nie pofarbowała czegoś i koniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja w Szczecinie bywam często, bo to niecałe 20 minut drogi ode mnie, ale mogę się założyć, że ty widziałaś więcej Szczecina. Ja to głównie do galerii jeżdżę :D
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdj :)
    zapraszam do mnie na nową notkę http://monmondeefou.blogspot.com/ : *

    OdpowiedzUsuń
  14. szczecin? zazdroszcze! :)

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz ! :)


    zapraszam do polubienia : https://www.facebook.com/pages/One-Little-Girl-Blog/417157341656375

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie byłam w Szczecinie, a całą Polskę zwiedziłam;)

    mleko sojowe waniliowe jest przeeepyszne!. i czekoladowe. na normalne szkoda mi pieniędyz, bo moge pić zwykłe mleko;)

    OdpowiedzUsuń
  17. widać, że byś się tak nie ubrała, pomóc Ci ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję *.*
    i zapraszam do zaobserwowania u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. oj chciałabym do Szczecina jechac :D

    świetne zdj :D

    OdpowiedzUsuń
  20. moja siostra studiuje w Szczecinie, a ja tam nigdy nie byłam jeszcze ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. widać po stylu ubierania się :) nie miałam nic na myśli, absolutnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...