poniedziałek, 16 lipca 2012

39. - Ta ze ściągnięciem tytułu z Przyjaciół

Hej :) Zapewne kilka osób zastanawia się o co mi chodziło z tytułem. Są tu jacyś fani Przyjaciół? W tym serialu każdy odcinek był zatytułowany w stylu - ten z ... Oto kilka przykładów: The One with the Thumb,
The One with the Boobies, The One with the Birth czy The One Where Ross and Rachel...You Know. Także teraz u mnie notki ( jak sama o tym nie zapomnę ^^ ),będą w formie - Ta ( w domyśle notka ) i reszta zdania zapowiadająca treść notki :) 
 Dziękuję za miłe komentarze pod notką poprzednią. Rzadko wrzucam tu swoje zdjęcia,bo to dziwne dla mnie uczucie tak się dzielić swoim życiem,ale w końcu po to założyłam tego bloga tutaj. Ta notka jest taka bardziej lekko organizacyjna i zapowiadająca co Was czeka na moim blogu w przeciągu następnego miesiąca. Jako pierwszą informację podam,że powoli kończy się czas do zgłaszania się do rozdania w którym można wygrać szal:
 Rozumiem,że mało osób się zgłosiło,bo nie jest on w Waszym stylu, jednak zamierzam i tak wysłać nagrodę zwyciężczyni :) I chcę zapowiedzieć,że niedługo po zakończeniu tego rozdania, pojawi się nowe - kosmetyczne. To myślę,przypadnie Wam bardziej do gustu ;)
Kolejną rzeczą, o jakiej tu przeczytacie to moja pierwsza w życiu taka mini recenzja kosmetyku. Kupiłam sobie tusz, który jest dla mnie tak kiepski,że aż zmusił mnie do wykonania recenzji. Zamierzam dodać również kilka notek, w stylu ubierz się jak znany. Kto odwiedza mojego bloga,to wie,że to będzie podobne do inspiracji zakończeniowych. Zawita w końcu tutaj również moja suczka, którą już od dawna obiecuje pokazać,ale zostawiam to jeszcze na później. Pojawią się różnego rodzaje inspiracje - nie tylko ciuchowe,a wręcz przeciwnie - zupełnie inne. Zobaczycie :)
Oraz muszę dać kilka notek na temat filmów - zaniedbuję to! :(
Póki co taki jest mój plan, jeśli macie pomysły na kolejne moje notki to zapraszam do umieszczania tych pomysłów w komentarzach :)
Jeśli uważacie,że czegoś jest za mało bądź za dużo lub coś chętnie byście na moim blogu zobaczyli lub o czymś przeczytali - dajcie mi znać w komentarzach. Będę bardzo wdzięczna! :)
A oto dla Was zdjęcie z podróży pociągiem. Trochę mi zajęło rozplątywanie tych słuchawek ^^

42 komentarze:

  1. ja też zawsze tylko słuchawki rozplątuje:DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidze poplatanych sluchawek... ;ppp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również! To takie męczące. :D

      Usuń
  3. Myślę, że kosmetyczne każdemu się spodoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalny pomysł na notki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja szczerze mam dosc naszej komunikacji miejskiej jezdzilam 90 km codziennie do szkoly ale to w ta i spowrotem wiec mozna znienawidzic pociagi zwlaszcza w zime jak trzeba stac na stacji. DRAMAT.
    Jankocham DIY wiec gdybys o tym napisala bylabym w 7 niebie ;) mam kilka pomyslow na diy wiec podpatruje tez inne inspiracje. Jak narazie poslugiwalam sie tylko nozyczkami i mazakami do tkanin a teraz chce sie w to zalebic i jak pojade do polski chce zabrac moje cwieki i rozne koraliki i robic inne przerobki. Kupie meska koszule, zwykla bokseke. Chce zrobic cos innego jeszcze nie wiem. Mam wiele pomyslow jakby to mialo wygladac ;)) jezeli bedziesz robila rozdanie kosmetykow to ja sie na to pisze . UWIELBIAM wszystko co jest z tym zwiazane ;)) apropo jak wroce jutro do domu to musze zrobic przadek w kosmetykach bondzisiaj jestem u siostry ;) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm pociąg <3

    fajnie, że masz własne pomysły na prowadzenie bloga :) Nie każdy musi dodawać tylko własne zdjęcia i to w tym blogu jest super

    odp na Twój koment: a bo jedna osoba mnie olała hah ale już okej

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekamy więc na nowe notki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli jesteś szczęśliwa to czemu szczeniacko? Ja jestem 4, a mam 19, więc w zasadzie byłaś starsza, jak zaczęłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. film polecam :-) bez chlopaka rzecz jasna :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. jean super że masz takie plany blogowe:D czekam na recenzje nieszczesnego tuszu!:D a co do "przyjaciół" nie ogladalam tak bym to jakos pokochała:D
    ale masz buziunie :*:*:*:D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog mi się podoba :) Jak pojawi się więcej stylizacji to tym lepiej dla ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, pociąg ;) ostatnio też próbowałam zrobić fotkę w pociągu, ale coś nie wyszło.
    Fajny blog :)
    dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz bardzo fajnego bloga, przyjemnie się go czyta :)
    Z niecierpliwością czekam na nowe notki :]
    Obserwuję, licze na to samo ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. taaak, znajomy chłopaka ciągle mówił, że ten filmowy Prypeć jest idealnie odwzorowany w Stalkerze, w sumie aż chętnie bym się przekonała o tym ;)
    ja film polecam, mojemu chłopakowi się tak średnio podobał :d

    nie lubię pociągów. dłuuugie podróże przez pola, w większości nieciekawe widoki itd. xd

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne zd. zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Suuper blog!OBserwuję i dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. o, no to ciekawie z tymi tytułami :)
    dzięki za odwiedzenie mojego bloga :)
    http://lovehaberdashery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Poplątane słuchawki:) Koszmar:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję ;* Mam nadzieję, że zbyt szybko mi się nie znudzi ;d;d

    OdpowiedzUsuń
  20. No to szykuje się trochę nowości, czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozplątywanie słuchawek, najgorsza rzecz jaka może się przytrafić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. też mi długo zajmuje rozwiązywanie ^^
    zapraszam, nowa notka :3

    OdpowiedzUsuń
  23. rozplątywanie słuchawek będzie zawsze nieodłączną częscią mojego życia :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo, czekam na kosmetyczne rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja nienawidzę rozplątywać słuchawek ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne zdjęcie, ja nigdy nie jechałam pociągiem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuję pięknie
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson
    :-))

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie oglądam Przyjaciół, ale pomysł z tymi tytułami naprawdę fajny:) A co do twoich planów blogowych - zapowiada się ciekawie, na pewno wpadnę:)

    OdpowiedzUsuń
  29. jeśli widzę, że ktoś ma bloga i np podpisal się pod dodaniem notki a tego nie zrobił to piszę e-mail, tak ugodowo narazie :D ale jak widzę ludzi, ktorzy łasi są tylko na nagrody to awrggrrr! i tyle na ten temat! :)

    Pozdrawiam, S. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Do tego trzeba mieć przede wszystkim dużo cierpliwości, a ja ją mam tylko wtedy, kiedy najdzie mnie wena jakaś, ostatnio strzępiłam spodenki prawie 3h :D Palców nie czułam pod koniec

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice One (Y).I just discovered your blog and really like it.You are very inspiring.♥
    It is nice to meet you! I will keep watching it in future,

    one more thing,If you have a minute,
    please check out my blog and follow me if you liked it. I'll appreciate it so much! Thanks!

    Blow a Rainbow
    Blow a Rainbow on Facebook
    Blow a Rainbow on Bloglovin
    Blow a Rainbow on Pinterest
    Blow a Rainbow on Lookbook
    Blow a Rainbow on Tumblr

    Mwaks!

    ~priscilla~

    OdpowiedzUsuń
  32. masz super plany na notki, teraz czekam na realizację!! :) co do słuchawek to maaasakra, zawsze mam z tym mega problem. życie ;d

    OdpowiedzUsuń
  33. dzieki:D ajj trzeba miec dystans zawsze!:D

    OdpowiedzUsuń
  34. love this tee and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...