sobota, 21 lipca 2012

40. - Ta z wynikami rozdania

Hej :) Dzisiejsza notka jest bardzo wyczekiwana, gdyż dziś publikuje pierwszego ( ale nie jedynego ) zwycięzce rozdania na moim blogu. Losowanie się odbyło, a zaszczytu wyboru szczęśliwca doznał mój ukochany :) A więc nie przedłużając:






Szal otrzymuje Violaa9! Gratuluję :) A Ty podziękuj mojemu chłopakowi, bo to on losował :))
Zwyciężczynię poinformuję emailowo, jeśli w ciągu tygodnia nie dostanę odpowiedzi zawierającej adres zamieszkania wylosuję następną osobę.
-------
Chciałam jeszcze pochwalić się, co dla mnie zrobił mój ukochany facet. Poprawił mi tym kobiecy dzień:

Kurczak po meksykańsku z ryżem. Boskie! Polecam :)

Ps. Wypatrujcie nowego rozdania. Będzie już niedługo :)

22 komentarze:

  1. gratuluję :)
    no, no. się postarał z tym daniem ;) ja raczej nie spróbuję, bo mięsa nie jadam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale się cieszę :D
    podziękuj chłopakowi ;P
    adres już Ci wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej ale wygląda smakowicie, chyba się zainteresuję kuchnią meksykańską :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Mam takie pytanie, jak dodałaś ten widget najczęściej komentujący ? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowicie ten kurczak wygląda)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję:) A kurczak wygląda smakowicie..mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla v. ;) no to masz siwetnego chlopaka, moj tez lubi sie popisywac kulinarnie co prawda szybciej gotowal ode mie ale juz umie mniej on gotuje zupy a ja rozne dania i ja jestem lepsza w swojej dzialce on w swojej i nam tak dobrze ;) nikt nikomu sie nie wtraca. A co do dziedziny diy to jestem poczatkujaca ale w mojej glowie az roi sie od przeroznych pomyslow ktore czekaja na swoja realizacje( musze leciec na jakies zakupy i zrobic owocny wypad do sh) juz sobie zapisalam co mam zrobic takze juz niedlugo bedzie cos niwego u mnie. Wczoraj wysepilam koszulke od mojej kolezanki z michaelem jacksonem - wizje juz miala w chwili gdy zobaczylam ten cudowny t-shirt<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje! A jedzonko- smakowitosci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. smakowicie wygląda *.* podziel się :D
    niestety, problem pojawia się, gdy chce więcej... i co wtedy?

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja, ale pychotka ;d Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo smacznie ;p
    Gratulacje dla zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie dania! :)
    Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje dla zwyciężczyni.
    pysznie wygląda;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Smakowicie wygląda ten kurczak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mój chłopak robi mi co najwyżej kurczaka z parowaru/grillowanego na patelni lub jajka w mikrofali :p mówi, że potrafi gotować, ale póki mi tego nie udowodni, to mu nie uwierzę ;d
    teraz jestem głodna, bo nie mam pomysłu na śniadanie, a Ty takie pyszności pokazujesz :d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...