niedziela, 29 lipca 2012

Rozdaniowy Konkurs!

Witam Was po raz drugi w tym charakterze. Postanowiłam zrobić dwa takie rozdania w krótkim czasie,bo w końcu to wakacje i więcej osób chętniej weźmie udział,bo zwyczajnie będzie miało czas i ja mam czas,by to organizować :)

Przedłużam konkursowe rozdanie do końca miesiąca - 31.08 :))

A więc zaczynamy:
Nagrody to:
2 anty-perspiranty Rexony - Fresh - aloe vera ( 2 x 35 ml )
Krem do rąk firmy Gracja, odżywczy, oliwkowy, długotrwale chroniący i wygładzający, 101 ml
Mydło kosmetyczne z kremem nawilżającym filmy Arko o zapachu granatu ( przyznam,że kocham je wąchać! Genialny zapach )
Różana maseczka  młodości z kwasem hialuronowym ( każdy rozdaj skóry ) Ziaji
Maska anty-stresowa z glinką żółtą ( każdy rodzaj skóry )  Ziaji
Chusteczka samoopalająca ( każdy rodzaj karnacji ) firmy Dax
Próbka perfum Pumy yellow for woman
Podwójna maseczka oczyszczająca z Minerałami i Kwasami Octowymi - Care $ Control firmy Soraya
UPDATE!
Jako że liczba uczestników przekroczyła 30 dodaję nową nagrodę:

Garnier - Czysta Skóra - Żel oczyszczający ( Uwaga, użyty był ze 3 razy, ale jakoś zaprzestałam go używać i stwierdziłam,że po co ma się marnować:)) )

Dużo próbek,ale ja tam próbki uwielbiam - bo nie kupujesz całego produktu i nie żałujesz później wydanej kasy :)) Nagrody ufundowane przeze mnie,dlatego nie są niesamowicie bogate.

Co zrobić by wziąć udział w rozdaniowym konkursie?
1. Publicznie obserwować mojego bloga.
2. Odpowiedzieć na jedno ( można dwa ) pytanie konkursowe
3. Umieścić komentarz zgłaszający pod tą notką, najlepiej używając szablonu ;)

A teraz formalności
Regulamin konkursu:
1. Konkurs trwa od 29.07.2012 do 31.08.2012.
2. Zastrzegam sobie prawo do powiększenia lub zmniejszenia ilości nagród, przedłużenia i skrócenia trwania konkursu z poinformowaniem o wszelkich zmianach w tej notce.
3. Nagrody są ufundowane tylko i wyłącznie przeze mnie.
4. Aby wziąć udział trzeba spełnić wyżej wymienione warunki.
5. Zwycięzce wybiorę na podstawie odpowiedzi na pytanie. Nastąpi to w ciągu tygodnia od zakończenia konkursu.
6.Jeśli zwycięzca nie prześle mi danych osobowych ( nie uprzedzając,że może nie być go w domu w danym czasie ) wybiorę następną i to ostatnią osobę, która wygra.
7. Nagrodę wyślę w przeciągu 14 dni od otrzymania danych osobowych.
8. Nagrodę przesyłam tylko na terenie Polski.
9. W rozdaniu mogą wziąć udział osoby zdolne do zaobserwowania bloga, nie muszą mieć bloga.
10. W rozdaniowym konkursie mogą wziąć udział tylko pełnoletne osoby lub niepełnoletnie za zgodą rodziców.

Pytania z których wybierzcie jedno ( możecie dwa, zwiększacie sobie szanse, bo jak jedna odpowiedź mnie nie zachwyci,a to może druga ;) ):
1. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego?
Lub ( Oraz )
2. Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? ( smak dzieciństwa, zabawa, bajka itp. )

Wygra odpowiedź która mnie zaskoczy,a zaskoczyć może wszystkim - kreatywnością, prostotą bądź oryginalnością. Po prostu chcę by mnie zaskoczyło lub bym poczuła,że ktoś naprawdę zastanowił się nad odpowiedzią.

Jeśli liczba uczestników przekroczy 30 osób pojawi się kolejna nagroda :))

Chyba o niczym nie zapomniałam. Także rozdaniowy konkurs uważam za otwarty. :)
Zasady są proste! Weź udział :)) 

Szablon:
I. Obserwuję jako:
II. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego?
Lub ( Oraz )
Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? ( smak dzieciństwa, zabawa, bajka itp.

Powodzenia :)

56 komentarzy:

  1. 1. Obserwuję jako: badger
    2.

    *Gdybym spotkała zaczarowaną postać poprosiłabym o szczęście. O taką czystą energię, która wypełniałaby całą mnie i sprawiała, że mam ochotę krzyczeć, śpiewać, skakać, pomagać innym i dzielić się z innymi moim szczęściem. Chciałabym czuć ją cały czas i przekazać ją bliskim.

    * Na mojej twarzy uśmiech wywołuje bajka "Łebski Harry". Jako dziecko uwielbiałam ją oglądać. Pamiętam, jak kiedyś nad morzem wzięłam udział w konkursie piosenki. Jako mała, wstydliwa 6latka wyszłam na scenę z zamiarem zaśpiewania piosenki z początku bajki (http://www.youtube.com/watch?v=74HjY2-Km1o tej). Dość nieporadnym, ale szczerym dziecięcym głosikiem wyśpiewałam intro i zgarnęłam główną nagrodę- duży pucharek lodów :D taak, ta bajka, a w sumie historia z nią związana wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym wzięła udział w rozdaniu ale niestety nie mam pomysłów ma odpowiedzi a takich całkiem banalnych nie ma co pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia wszystkim biorącym udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też życzę powodzenia innym, bo nie mam pomysłu na odpowiedzi ;p

    soneys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia dla uczestników :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I. Obserwuję jako: Czencz

    II.
    - Ohoho tyle bym chciała, a jednak mam tylko jedno życzenie. Cóż, myślę że zażyczyłabym sobie wygrania tego rozdania hahahah :D Żartuję.. Chciałabym, żeby wszystkie moje marzenia się spełniły. Egoistyczne? Wcale nie! Dotyczą one również moich bliskich :) Po co prosić o samo szczęście, jeśli jest tyle niespełnionych obietnic, pragnień, które same nas uszczęśliwią tym, że się spełnią.

    - Z dzieciństwem kojarzy mi się swawola! Byłam bardzo ruchliwym dzieciakiem, wchodziłam na płoty, drzewa, taplałam się w błocie i kałużach, chodziłam na spacery, miałam ogromną wyobraźnię. Lubiłam oglądać wieczorne bajki, szczególnie Tabalugę! Gdy byłam chora oglądałam "Spongeboba" na niemieckim dekoderze. Kojarzą mi się przeróżne zabawy np. w pomidora, berka, chowanego, jaki kolor, autka i lalki.
    Właśnie z tym kojarzy mi się dzieciństwo :)Chciałabym to wszystko przeżyć jeszcze raz !

    OdpowiedzUsuń
  7. kozackie pytania ;D

    Obserwuję jako: becomingbeauty
    Gdybym spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać poprosiłabym go o szczęśliwą przyszłość i starość pełną ludzi. Niby banalne, ale strasznie boję się samotności i dla mnie najgorszą rzeczą będzie, kiedy zostanę sama.. Brrr straszne. A szcześliwa przyszłość bo szczęście to wiaodmo dobroć, radośc, spełnione marzenia i satysfakcja z tego, że się nie spieprzyło czy zmarnowało życia.

    Z dzieciństwem kojarzą mi się moje głupie pomysły i zawsze się z nich smieje. Jak np. spanie w pudełku, mega szerokie pidżamy (jedna na górę i doł taki kombinezon), zakłądanie rekawiczek na stopy i udawanie kaczki, granie z rodzicami w chowanego i schować się pod stołem i nikt Cie nie widzi ;D. Masa ;))


    powodzenia wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I. Obserwuję jako: Effensis
    II. Gdybym spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać poprosiłabym o zachowanie pełni życia i sił do końca życia. Nie ma nic piękniejszego niż wieczna młodość, często ludzie szybko tracą radość z życia. Ja chciałabym wiecznie czuć się jak beztroskie 10letnie dziecko. :)
    Z dzieciństwem kojarzą mi się Flipsy i czekotubki. To prawdziwy smak dzieciństwa <3

    OdpowiedzUsuń
  9. I. Obserwuje jako:Angel-a
    II.Odp: Moim marzeniem od dziecka jest mieć własnego wierzchowca - więc na pewno bym o to poprosiła:D
    III.Z dzieciństwem kojarzy mi się : wakacje u babci - najcudowniejsze:D i bajka Sailor Moon którą lubię do dziś;D
    Pozdrawiam i dziękuję za zaproszenie:)
    Powodzenia wszystkim;D

    OdpowiedzUsuń
  10. I. Obserwuję jako: o.gawronska
    II. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego?

    Poprosiłabym o zdrowie i nieśmiertelność dla mnie i dla mojej rodziny , przyjaciół , żebyśmy zawsze byli razem.

    Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? ( smak dzieciństwa, zabawa, bajka itp.

    Z dzieciństwem kojarzy mi się zapach pierników w święta Bożego Narodzenia. Zapach pierników z cynamonem , imbirem. Od razu czuję ten zapach i automatycznie pojawia się uśmiech na mojej buzi ;)

    o.gawronska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. . Obserwuję jako:Ewka501
    II. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego?
    Gdybym spotkała na swojej drodze kogoś kto by mógł spełnić moje życzenie to bym poprosiła o zdrowie dla moich bliskich. Dlatego że moim zdaniem zdrowie jest najważniejsze, i jeśli ma się zdrowie to można sobie z wszystkim poradzić.
    Lub ( Oraz )
    Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? ( smak dzieciństwa, zabawa, bajka itp.
    Z dzieciństwem najbardziej mi się kojarzy bajka Smerfy, a szczególnie Gargamel i Klakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super!!!!!

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM I OCZYWIŚCIE, JAK ZAWSZE ZAPRASZAM DO MNIE:):p

    OdpowiedzUsuń
  13. szalejesz mega z tymi rozdaniami:D ja jedno miałam hehe i starczy:D
    co do "uwierz w miłość" baaardzo uwielbiałam ten film i nadal go lubię, daje jakąś nadzieję:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do siebie,obiecałam Ci,że kiedyś dam znać na temat nowego bloga i oto jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. I. Obserwuję jako: agnieszkazg
    II. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego?
    Na pewno poprosiłabym go/ją o to, o co chyba poprosiłby każdy - po prostu, abym ja i moja rodzina, była wiecznie zdrowa i nieśmiertelna :)) a z resztą rzeczy już jakoś poradzę sobie sama :)

    Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy?
    Z dzieciństwem kojarzy mi się bajka Wilk i zając. Po prostu ją uwielbiam!! Ostatnio po głowie chodziła mi właśnie muzyka z tej bajki i chcąc nie chcąc usiadłam i zaczęłam oglądać odcinki Wilka i zająca na youtube. Nie chciałam, aż wierzyć w to, że większość momentów z bajki pamiętałam, jakbym widziała ja wczoraj!

    OdpowiedzUsuń
  16. I. Obserwuję jako : Olivia.aa
    II.Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie co to by było ? Oczywiście chciałabym żeby moja rodzina była zdrowa. Ale też o to żebym nie popełniała tylu błędów i o to żeby taki ktoś był przy mnie abym czuła się przy nim bezpiecznie . Żeby nic nic mi nie brakowało ; ) Po prostu żebym była szczęśliwa . : )

    II.Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? Gdy zobaczę ułamek mojej ulubionej bajki Smerfy :) Ale także gdy moja kuzynka chce się ze mną pobawić ( ma 3 latka ) od razu przypomina mi się smak dzieciństwa to jak byłam mała i się bawiłam od razu na mojej twarzy ukazuję się uśmiech : )Gdy gram z nią w gry czuję się jak 10 letnie dziecko którego największym zmartwieniem jest obejrzeć swoją ulubioną bajkę : ) Chciałabym bardzo powrócić do tych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej :-),serdeczne dzięki za zaproszenie do rozdania :-).
    I. Obserwuję jako: wulkan_energii
    II. Z pewnością przy pomocy Dżinna z lampy Alladyna,Złotej Rybki,Wróżki czy innej zaczarowanej postaci wypleniłabym zdradę.Brzmi desperacko?Ależ skąd.Moja życzenie nie wynika z rzekomego lęku o mój związek,jego trwałość bądź lojalność mojego partnera ;-).Ja po prostu mam dosyć obserwowania,jak każdego dnia pisani sobie ludzie się mijają przez ingerencję osób trzecich,przez ''5-te koło'' u wozu,które uniemożliwia im swobodną 'jazdę' do końca swoich dni.Mam dosyć ludzkiej słabości,skłonności do żałośnie płytkich pokus,ulegania im.Chcę żeby każdy z nas żył świadomie,nie ulegał wpływom ''złych demonów'',lecz raz na zawsze skumulował w sobie przytłaczające kilogramy miłości-szczerzej i czystej :-).

    ORAZ

    Smaku mojego dzieciństwa nigdy nie zapomnę :-),a były to kanapki robione przez Rodziców :-).Brzmi banalnie,nieprawdaż?Ale nie ma w tym ani grama banalności,bo każda,nawet z pozoru najbardziej prosta rzecz nabiera znaczenia,gdy w jej wykonanie wkłada się całe serducho :-).Mama i Tata mieli swoje indywidualne sposoby na dogodzenie małemu podniebieniu :-).Z Tatą kojarzą mi się malutkie kanapeczki wycinane w kształt trójkątów i kwadratów,najczęściej z cieniutką warstwą masła,żółtym serem i plasterkiem pomidora.Na samą myśl o nich przeszywa mnie dreszcz...nie,nie ze strachu!...Z głodu :-))).Chyba powinnam była wziąć się za odpowiedzi na pytania dopiero po śniadaniu ;-).Największy fenomen tych kanapeczek polega na tym,że gdyby Tata dał mi je w wersji pełnowymiarowej kromki chleba,nie miałyby tego smaku ani uroku :-).Co do Mamy,dla przygotowywanych przez Nią kanapek mogłabym zginąć :-).Zawsze były i wciąż są na 'bogato',czyli tak jak lubię :-) : z duuużą ilością pomidora,ogórka kiszonego,cebuli ze szczyptą soli i pieprzu :-).Mamine 'kanapy' były zawsze piętrowe i kolorowe :-).Takich rzeczy się nie zapomina!:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szablon:
    I. Obserwuję jako: 100 Obserwująca Amethyst...
    II. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego?
    Lub ( Oraz ) : Poprosiłabym o zdrowie dla mojej całej rodziny, bo jeżeli jesteśmy zdrowi to możemy wszystko!

    Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? ( smak dzieciństwa, zabawa, bajka itp. : Smak mojego dzieciństwa to kogel mogel, robiony przez babcię!

    OdpowiedzUsuń
  19. raczej nie biorę udziału w rozdaniach ale może się skuszę ;) pomyślę

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. I.Obserwuje jako Marijory.
    II. Dzień w którym mogłabym spełnić swoje marzenia te o których każdy zazwyczaj marzy jak i te skryte, najbardziej upragnione byłby bardzo słoneczny i upalny. Spotykając Dżinna z lampy Alladyna poprosiła bym go o przede wszystkim o upragnione wakacje gdzieś na Cyprze lub na St Tropez na które mogłabym się wybrać z grupka najwierniejszych i najbardziej szalonych przyjaciół by ani minuty się nie nudzić oraz by mieć do dyspozycji swój jacht niczym Rihanna lub Anja Rubik ( te to mają życie... ) :D oraz by móc przez jeden dzień znaleźć się w skórze jakiejś sławnej modelki/aktorki.Przez jeden dzień zasmakować życia,rzeczy o których skrycie pragnie każda z nas. Wyglądać pięknie i być podziwianą przez innych. Od dziecka marzyłam by tak jak one robić to co sie kocha i zarabiać na tym pieniądze.
    Wiem że moje marzenia które opisałam są trochę płytkie i samolubne ale jak marzyć to marzyć tak samo jak szaleć to szaleć na całego!

    III. Z dzieciństwem kojarzą mi sie chwile spędzone u mojego dawnego przyjaciela,będąc małym dzieckiem spędzałam u niego praktycznie całe dnie bawiąc się samochodzikami(musiałam pójśc na kompromis) lub w "dom". Zawsze gdy mi się przypominają te lata, na mojej twarzy
    pojawia się uśmiech mimo tego ze teraz nie mamy najlepszych kontaktów...


    Pozdrawiam autorkę bloga

    OdpowiedzUsuń
  21. I. Obserwuję jako: Paubia
    II. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego?
    Poprosiłabym go o zdrowie. W tam tym roku miałam wypadek i niestety po nim wszystko się skomplikowało. Gdybym była w pełni zdrowa nie musiałabym zawracać głowy rodzicom i mogłabym być w 100% samodzielna. Dlatego Dzinnie spełni moje życzenie!

    Lub ( Oraz )
    Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? ( smak dzieciństwa, zabawa, bajka itp.
    Z dzieciństwem kojarzy mi się mój dziadek, który niestety już odszedł. W dużej mierze właśnie dzięki niemu miałam szczęśliwe dzieciństwo. Nigdy nie zapomnę jak uwielbiałam gdy mi czytał bajki i graliśmy razem w karty.

    OdpowiedzUsuń
  22. I. Obserwuję jako kayah planeta
    II. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego?
    Chciałabym poprosić o szczęście, zdrowie mojej rodziny.Aby trwało, było zawsze dobrze.
    Z dzieciństwem kojarzy mi się: babcia, u której spędzałam wakacje, lato na wsi, zima i śnieg- sanki;)
    i Bajki - do których zachęcam moje dzieci - czytanie to podstawa! Ja czytam, syn czyta, wkrótce córcia zacznie:)
    Uważam, że nie ma co zostawiać dziecka przed komputerem, tv, trzeba czytać, opowiadać - to jest naprawdę dobre.
    mail: planetakayah@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj.
    Obserwuję,jako : ziuzia2121
    Odpowiedź na pytanie :
    - Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? ( smak dzieciństwa, zabawa, bajka itp.)

    -Moim najmilszym wspomnieniem są weekendowe wizyty u dziadków,kiedy każdego ranka budziły mnie promienie słoneczne a na stole czekała na mnie szklanka zimnego mleka i świeży,chrupiący chleb z masełkiem...Uwielbiałam te chwile spędzane z Nimi,szkoda tylko,że dziadka nie ma już z Nami...

    OdpowiedzUsuń
  24. I. Obserwuję jako: Madzinka
    II.Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? ( smak dzieciństwa, zabawa, bajka itp.)
    Spotkania z moim przyjaciółmi w naszej "bazie" której już nie ma . Wariactwa z moją kuzynką , co roczny wyjazd do babci i kuzyna i wieczorne przesiadywanie z moim chłopakiem z dzieciństwa który mieszkał obok babci u której spędzałam wakacje ;) . Jeśli chodzi o bajkę to z dzieciństwem kojarzy mi się "Wilk i zając" którą ciągle oglądałam na VHS . Miałam wiele a ciągle to oglądałam . :]

    OdpowiedzUsuń
  25. I. Obserwuję jako: fajniutka
    II. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego?
    Gdybym spotkała osobę która mogła spełnić moje życzenie napewno nie mogłoby być banalne, bo taka okazja mogłaby się więcej nie powtórzyć. Poprosiłabym o spokój na całej Ziemi- brak wojen, okrutnych morderstw. Nie o kosmetyki, czy inne przyziemne sprawy- bo te wkładając trochę wysiłku mogę spełnić sama.
    Lub ( Oraz )
    Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? ( smak dzieciństwa, zabawa, bajka itp.
    Zdecydowanie to, że chciałam poślubić ciotecznego brata mając 5 lat! Żyłam w tym przekonaniu dosyć długo, ale wkońcu za którymś razem rodzice mi to wytłumaczyli- tak aż zrozumiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. I. Obserwuję jako: Wiedźminka
    II. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego? Prosiłabym go o zdrowie. Czy jest coś ważniejszego od niego ? Gdy jest go brak, nie mamy siły, ochoty, ani możliwości na nic. Wszystko jest złe, do niczego. Dlatego poprosiłabym go o zdrowie dla siebie i rodziny.
    Lub ( Oraz )
    Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? ( smak dzieciństwa, zabawa, bajka itp.
    Smak świeżych owoców : czereśni, truskawek, malin z ogródka. Zabawy w chowanego z bratem ciotecznym, oglądanie wieczorynek. To był nasz rytuał. Uwielbiałam oglądać Gęsią skórkę, albo Smerfy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. I. Obserwuję jako: Ewelina Jezierska
    II. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego?
    -Życzeń mam mnóstwo, ale jedno życzenie, które chciałabym, aby było spełnione, dzięki któremu mogłabym spełnić więcej życzeń, to wygrana w totka ;)
    Lub ( Oraz )
    Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? ( smak dzieciństwa, zabawa, bajka itp.
    -Z dzieciństwem kojarzy mi się chyba najbardziej jedno słowo-beztroska. W nim zawarte jest wszystko ;)
    kita1986@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. I. Obserwuję jako: madzia
    II. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego? Chciałabym aby spełniła się prośba o wymarzoną pracę , która byłaby dobrze płatna a przy okazji sprawiłaby mi satysfakcję.
    Lub ( Oraz )
    Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? Kojarzy mi się zdjęcie jak miałam ok 4 lat i wyglądałam jak Renia z '' M jak miłość '' ;-)

    madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  29. I. Obserwuję jako: kingamuszka
    II. *Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego?:
    Chyba poprosiłabym o rodzinę na wieczny czas, by nigdy jej przy mnie nie zabrakło i żeby nasze relacje nigdy nie uległy pogorszeniu, bo ona jest dla mnie najważniejsza. Wyznaję zasadę, że jeśli w rodzinie jest miłość, to jest wszystko. Z rodzicami mogę porozmawiać o wszystkim. Choćbym miała stu przyjaciół, to i tak żaden nie zastąpiłby mi relacji z najbliższymi.

    *Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? ( smak dzieciństwa, zabawa, bajka itp.):
    Mnie młodsze dzieciństwo kojarzy się z tortami mamy. Mam przed oczami obraz z tamtych lat, kiedy na kolanach na taborecie w kuchni, przyglądam się świeżo udekorowanemu tortowi truskawkowemu, na którym widniała duża cyfra cztery. Teraz, kiedy mama zawsze przygotowuje tort truskawkowy, który jest u nas coroczną, urodzinową tradycją, z pierwszym kęsem czuję się zawsze tak samo błogo i ciągle jak dziecko :) Oprócz tego piosenka "Kawiarenki", którą zamawiałam tacie przez telefon w audycji Polskiego Radia i kiedy wtórując Irenie Jarockiej krzyczałam "na na na" przed odbiornikiem :D To automatycznie wywołuje uśmiech na mojej twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję jako werka_uk2000

    1. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego?

    Moim życzeniem jest dostanie się na studia aktorskie, ponieważ moją pasją jest gra aktorska. Nie wyobrażam sobie życia bez gry na scenie. Uwielbiam chodzić do teatru i do kina i oglądać film czy przedstawienie. Mój zawód też chciałabym żeby był powiązany z aktorstwem albo pracowaniem w telewizji.

    2. Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? ( smak dzieciństwa, zabawa, bajka itp.

    Uśmiech na twarzy wywołuje mój dziadek. Chociaż zmarł jak miałam 4 lata to nadal go pamiętam. Pamiętam jak opowiadał mi historie z czasów dzieciństwa. Uwielbiam to jak mi opowiadał historie i brał mnie na kolana. Teraz tych czasów już nie ma ( niestety :( ) Strasznie smutno mi jest z tego powodu, że już go nie ma ale te historie, które pamiętam wywołują mi uśmiech na twarzy, bo przypominam sobie mojego ukochanego dziadka

    OdpowiedzUsuń

  31. I. Obserwuję jako: Dagmara Chabło
    II. Gdybym spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać to poprosiłabym go/ją o pokój na świecie. Gdy słyszę o ciągłych wojnach i poległych ludziach to aż chce się płakać, po co walczyć tak naprawdę bez szczególnego powodu? Czasami boję się po nocy wracać sama do domu, staram się mieć towarzystwo jak najdłużej, bo po prostu się boję o siebie.
    Oraz
    Z dzieciństwem najbardziej kojarzy mi się zapach domu babci, zawsze jak byłam mała gdy do niego wchodziłam zawsze pachniało tak samo i zawsze wiedziałam co zastanę po wejściu :) A także "Gumisie" i "Smerfy"! Jak patrzę na współczesne bajki pełne przemocy to aż mi żal tych dzieci, bo nie wiedzą co to prawdziwe bajki...

    OdpowiedzUsuń
  32. I.Obserwuję jako:Wiktoria Trembacz
    II. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego? Prosiła bym oto żeby nikt na świecie nie nie miał gdzie mieszkać i żeby każdy miał co jeść a zwłaszca najbiedniejsi ludzie i bezdomni,dlatego ponieważnie moge paczeć jak inniznoszą taki ból,
    Lub (Oraz)
    Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy?
    Automatycznie kojarzy mi sie mój kocyk jaki dostałam od dziadka jak sie urodziłam i nie stety dziadek zmarł kiedy miałam 3 lata przypomina mi ten kocy dziadka oraz moje dzieciństwo.

    OdpowiedzUsuń
  33. I. Obserwuję jako: Rincewind99

    II. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego?

    - WIĘCEJ ŻYCZEŃ! :D

    Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? ( smak dzieciństwa, zabawa, bajka itp.

    - Coś, czego nie jadłam już wieki, ale ilekroć sobie przypomnę o tej "potrawie" to mam szeroki uśmiech (banan) na twarzy! To przedziwne danie u nas w domu nazywało się CIAPCIAJKA KAKAOWA :D Przepis wygląda tak: biały ser (twaróg) + trochę śmietany + kakao + cukier i wymieszać wszystko, można też lekko schłodzić. Mój tata przyrządzał nam to na deser lub kolację. To było po prostu PYSZNE!

    OdpowiedzUsuń
  34. obserwuje jako missindependent
    gdybym spotkala na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie -hmm szpilki louboutina;dd uwielbiam buciki, wiec to by bylo dla mnie jak wielka wygrana;d
    a co kojarzy mi sie z dziecinstwem? lalki barbie, ktore uwielbiam do dzis;s

    OdpowiedzUsuń

  35. I. Obserwuję jako: Julia Wu.
    II. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego?

    ~ Poprosiłabym o szczęście i spełnienie marzeń, ale nie dla mnie, dla mojej mamy, bo to najważniejsze w życiu rzeczy(zwłaszcza marzenia i wiara w nie) a ona, jak najbardziej na to zasługuje.

    Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? ( smak dzieciństwa, zabawa, bajka itp.

    Z dzieciństwem kojarzą mi się stare bajki, np. "Smerfy", albo "Muminki", a także muzyka Starego Dobrego Małżeństwa, której namiętnie sluchał mój tato.

    OdpowiedzUsuń
  36. Szablon:
    I. Obserwuję jako: lady1307
    II. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego?
    Poprosiłabym o możliwość zostania gejszą. Dlaczego? Podziwiam te kobiety z upór i trwałość swych przekonać chociaż minęło już wiele lat od pierwszej gejszy i czasy się zmieniają to one cały czas pozostają takie same-piękne i niedostępne.
    Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? BAjka)anime) Czarodziejka z Księżyca przypomina mi się ta niecierpliwość czekania na kolejny odcinek. I wielka radość, gdy już leciał w telewizji i uśmiech Mamoru :D

    OdpowiedzUsuń
  37. I. Obserwuje jako issemalia

    II. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego?

    Poprosiłabym o jeszcze 100 życzeń. :)


    Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? ( smak dzieciństwa, zabawa, bajka itp.

    Z dzieciństwem kojarzy mi się szarlotka mojej babci, była najlepsza na świecie, gdy ją piekła w całym domu unosił się zapach cynamonu.
    Dzieciństwo dla mnie to także wspomnienia związane z moją siostrą i naszymi niesfornymi pomysłami, zawsze było coś innego i nowego.

    OdpowiedzUsuń
  38. I. Obserwuję jako:Martyna Tarnawczyk
    II. Poprosiłabym o zaliczenie bez żadnego problemu sześciu semestrów studiów,gdyż od października zaczynam drugie podejście do studiowania lecz na innym kierunku :)
    Lub ( Oraz )
    Z dzieciństwem kojarzy mi się zabawa w piaskownicy,bieganie na bosaka na łące u dziadów,skakanie po sianie,łowienie ryb z dziadkiem,picie wody z kałuży i ten piasek z niej w zębach

    OdpowiedzUsuń
  39. I.obserwuję jako beenia
    II. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego-byłaby to możliwość nielimitowanych zakupów w jednej z największych galerii handlowych na świecie.Dlaczego-chyba każda nastolatka to zrozumie(szał zakupowy)
    mój e-mail bernadka1905@wp.pl jeśli bym wygrała proszę wyślij wiadomość bo mój internet jest taki słaby że nie wiem czy załaduje mi się twój blog.Pocztę sprawdzam na telefonie to napewno zobaczę

    OdpowiedzUsuń
  40. I. Obserwuję jako: Mała wredota
    II.Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? ( smak dzieciństwa, zabawa, bajka itp.) Moje stare lakierki, które mama kupiła mi gdy miałam 5-6 lat. Były czerwone z malutkimi serduszkami. Uwielbiałam je a kiedy zaczęły być trochę za ciasne nadal próbowałam je zakładać tak było mi szkoda, ze nie mogę już w nich chodzić. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. I. Obserwuję jako: oliwkowe pasje
    II.
    Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? Ostatnio przeglądałam swoje książki z dzieciństwa i natknęłam się na "Kubusia Puchatka" A.A.Milne. Przeczytałam go w jedno popołudnie. Przypomniało mi się jak byłam mała i mama czytała mi bajki na dobranoc. Odkryłam, że bajki dla dzieci są najprawdziwsze i szczere.
    "Jeśli dano ci by było żyć sto lat, to ja chciałbym żyć sto lat minus jeden dzień, żebym nie musiał żyć ani jednego dnia bez ciebie" - Puchatek.
    Zrozumiałam co się nazywa prawdziwa miłością. Uświadomiła mi to bajka z dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako : Mar Tyna
    1. Moim marzeniem było by żeby wakacje trwały 6 miesięcy <3

    2.Moje ulubione wspomnienia z dzieciństwa to jak zawsze chodziłam do sąsiadki a zarazem koleżanki na huśtawkę. ; D

    OdpowiedzUsuń
  43. 1. Obserwuję jako Dominika Gieras
    2. * Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego? - Dość trudne pytanie, ale odpowiedź mam na nie jedną: chciałabym aby moi dziadkowie których nigdy nie poznałam, (a znałam ich tylko z opowieści mamy, i wiem, że byli dobrymi ludźmi)mogli nadal żyć, żebym mogła się z nimi spotkać, porozmawiać, pośmiać, lub po prostu pobyć. Jest to moje największe marzenie, i wiem, że kiedyś morze się ono spełnić :)
    2 ** Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? ( smak dzieciństwa, zabawa, bajka itp. )
    Najbardziej z dzieciństwem kojarzy mi się mój stary pluszowy kotek, którego wszędzie ze sobą zabierałam, karmiłam, myłam, no i oczywiście z nim spałam :) Nadal jest ze mną, i zajmuje honorowe miejsce na mojej półce :)

    Dodałam także baner na mojego bloga informujący o twoim rozdaniu :)
    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. obserwuję jako : Martha Z

    1. Gdybym spotkała Dżinna poprosiłabym o powrót do przeszłości i możliwość naprawienia wielu spraw.
    2. Z dzieciństwem kojarzy mi się wata cukrowa- pamiętam pewnego dziadka który co każdy czwartek pod moim blokiem sprzedawał te cudo :D

    + banner z boku

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuje jako ashny

    1. Gdybym spotkała takiego Dżina poprosiłabym by przywrócił do życia moją koleżankę , której od niedawna już ze mną nie ma , smutne ale takie byłoby moje życzenie.

    2. Magic stars kojarzy mi się z dzieciństwem, najcudowniejszy smak , wspaniałych czekoladek. Bardzo żałuje , że już ich nie produkują choć kiedy moja koleżanka przywiozła je zza granicy to przeniosłam się dosłownie o 10 lat wstecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. I. Obserwuję jako: Kinia
    II. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - piękne wesele, w jakimś przytulnym pałacyku, na 500 osób, godne królowej.
    Lub ( Oraz )
    Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? Blizny na kolanach, jako wspomnienie beztroskich zabaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. I. Obserwuję jako: Karo lina
    II. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego?
    Czego bym sobie życzyła? Na pewno nie pieniędzy, bo one szczęścia nie dają. Podobnie jest za sławą i tego typu rzeczami. Wolałabym, by ludzie wokół byli szczęśliwi. Bo gdy inni są szczęśliwi, ja też jestem, więc chciałabym dać radość nie tylko sobie, ale także innym. Taki drobny podarunek dla ludzkości, która zwykle ma zbyt wiele na głowie, by zdobyć się choćby na lekki uśmiech. A przecież to tak niewiele, w porównaniu z tym, na co nas stać. I stać nas nawet na szczęście, którego bym sobie i innym życzyła, ale chyba o tym zapominamy. A szkoda.

    Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? ( smak dzieciństwa, zabawa, bajka itp.)
    Dzieciństwo przypomina mi wiele rzeczy. Na mojej półce wciąż stoją pluszowe zabawki z najmłodszych lat. Mam do nich sentyment. Poza tym rozczulam się oglądając bądź czytając dawno zapomnianą bajkę, lub też słysząc starą piosenkę. Wiele lat po zakończeniu przedszkola wciąż przychodziłam na jego teren, bo tam właśnie wracały wspomnienia, zbyt cenne, bym pozwoliła im odejść. I tak, to wszystko i wiele więcej kojarzy mi się z dzieciństwem, ale chyba najskuteczniej uśmiech i łzy wywołują małe dzieci. Dzieci, które beztrosko bawią się na placu, krzyczą i śmieją się, nie mając pojęcia, jak okrutny jest ten świat. One nie mają problemów, trosk. Jeszcze tego nie zaznały. I zazdroszcząc im tego, przypominam sobie, jak sama taka byłam. I chociaż wciąż nie jestem dorosła i się taką nie czuję, to potrafię płakać z powodu beztroskiego dzieciństwa, które choć wspaniałe, dobiegło końca. Wspomnień jest zbyt wiele, by nie wracały na każdym kroku. Ale może to i dobrze, bo każdy z nas powinien zachować w sobie odrobinę z dziecka. Nie traćmy tej wiary i wyobraźni, którą obdarzone są istoty w naszym otoczeniu. Pozostańmy dziećmi, mimo wszystko. Bo warto, naprawdę warto.

    OdpowiedzUsuń
  48. I. Obserwuję jako: patka
    II. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego?
    Żeby do końca życia najważniejsze osoby w moim życiu były na prawdę szczęśliwe :) Bo patrzeć jak oni są zadowoleni ze swojego życia wywołuje uśmiech na mojej twarzy ;)
    Oraz ;)
    Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? ( smak dzieciństwa, zabawa, bajka itp.
    Z dzieciństwem koajrzy mi się baaaardzo wiele rzeczy - zaczynając od zabawek, którymi zawsze byłam obdarowywana i niektóre stoją do dziś, aż po kasety wideo z bajkami ,które moglabym oglądać non stop.
    Ale z dzieciństwem? Kojarzą mi się albumy ze zdjęciami. Do dnia dzisiejszego uwielbiam oglądać zdjęcia gdziekolwiek jestem. do dzisiaj mam nawet stary aparat, którym robiło się zdjęcia i na które oczekiwało się po oddaniu do punktu gdzie je wywołują. To cudowne, gdy widzę siebie jako małą dziewczynkę trzymającą małego pluszowego misia. Wtedy przypominam go sobie i wspominam historie z nim związane. Albo wołam swoich rodziców, pokazuje im zdjęcie a oni razem ze mną wspominają i opowiadają jaka byłam. To cudowne uczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuje jako: optymistycznie
    1. Gdybym mogła poprosić o jedno życzenia było by to na pewno,aby moim rodzice doszli do porozumienia. Byli szczęśliwą parą, gdyby nie wpływ osób tzw."trzecich", które zepsuły pomiędzy nimi relację. Ciezko patrzeć mi na to, jak są oni(rodzice) podatni na różne plotki i kłamstwa, które wygadują osoby, które akurat szczęścia w miłości nie zaznały.
    2. Z dzieciństwa pamiętam i wspominam jak dziś, jak tato wołał mnie przez balkon na obiad. Wołał to może złe słowo, bo nigdy nie krzyczał: "Olaaaaa, na obiaaaad!". Posługiwał się gestami. Najpierw zaklaskał 2 razy, a później gdy spostrzegłam, że to On, to pokazywał mi ruchem ręki [ tak jak pokazujemy ironicznie, że dwie osoby przekrzykują się , albo inaczej robią kaczuszki], że jedzenie jest ciepłe i trzeba zjeść. Szybko wszystko rzucałam i pędziłam, bo mój tato to mistrz kuchni :))

    OdpowiedzUsuń
  50. I. Obserwuję jako: Miss Love
    II. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego? * Hmmm trudne pytanie. Po przemyśleniach chyba poprosiłabym go o wiarę w siebie. Jestem straszną pesymistką i idealistką zarazem. Jestem dość surowa dla siebie i źle się oceniam. Wiem, że nie tylko dla mnie jest to uciążliwe, ale także dla innych osób, którzy ze mną przebywają. Często nie podoba mi się to co zrobię. Inni uważają mnie za artystkę, chociaż wcale nie mam żadnego talentu, a pisanie opowiadań, piosenek czy robienie biżuterii nie uważam za talent, ponieważ bardzo dużo ludzi to potrafi i robi to dużo lepiej. Chciałabym wierzyć w siebie tak jak inni we mnie wierzą.

    Oraz

    Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? ( smak dzieciństwa, zabawa, bajka itp.
    * Życie na wsi. Teraz gdy jestem starsza wolałabym mieszkać w mieście, jednak dzieciństwa na wsi nigdy nie zapomnę. Jest to coś najlepszego co może trafić się dziecku. Mieszkaliśmy z babcią i mieliśmy gospodarkę, krowy, świnie kury pole. Nigdy nie zapomnę jak kura miała małe kurczaczki, a ja z bratem chcieliśmy je przytulać i głaskać i wkładaliśmy ręce do klatki a kwoka nas dziobała lub jak były żniwa. Siedziałam zawsze na przyczepie i "pomagałam" starszym. Ładowałam zboże do małego niebieskiego wiadereczka i podawałam żeby ktoś inny je wysypał. Marnowałam tylko ich czas, ale chciałam pomóc. Później wszyscy jechaliśmy do mojej cioci, która mieszkała wioskę dalej na basen. To było ukojenie dla skóry. Te wszystkie chwilę utkwią mi w pamięci. Może to wydawać się innym dziwne, ale nie zamieniłabym takiego dzieciństwa na żadne inne.
    http://rivers-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. I. Obserwuję jako:moni0212
    II. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego?
    To co mnie boli najbardziej to chore dzieci. Nie mogę tak po prostu na to patrzeć.Wiem, że w tym również jest jakiś sens ,którego być może na razie nie rozumiemy,ale ciężko się z tym pogodzić.Poprosiłabym o zdrowie dla tych ,którzy sami często pomóc sobie nie mogą.

    Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? ( smak dzieciństwa, zabawa, bajka itp.
    Dzieciństwo kojarzy mi się z takimi kruchymi ciasteczkami w kształcie gwiazdki z dziurką w środku. Były polane cienko białym lukrem. To mój smak, który przypomina mi mile chwile z babcią, bo to ona zawsze kupowała je dla mnie.Każde wakacje kojarzą mi się z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  52. I. Obserwuję jako: joanna.kolodziejczyk9393@gmail.com
    II.
    - Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżina z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inna zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie-co by to było i dlaczego? Poprosiła bym o wygraną w Twoim konkursie! A dlaczego? Ponieważ nagroda jest świetna i bardzo mi się przyda! ;) A tak naprawdę poprosiła bym chyba o to co najważniejsze dla każdego z nas o zdrowie i spokój dla moich najbliższych.
    -Co automatycznie kojarzy Ci się z dzieciństwem i wywołuje Twój uśmiech na twarzy? (smak dzieciństwa, zabawa, bajka itp)
    Na dobranoc, dobry wieczór miś pluszowy śpiewa wam.
    Mówią o mnie Miś Uszatek, bo klapnięte uszko mam.
    Jestem sobie mały miś, gruby miś!
    Znam się z dziećmi nie od dziś.
    Jestem sobie mały miś, śmieszny miś!
    Znam się z dziećmi nie od dziś.
    Miś Uszatek bo bajka, która kojarzy mi się z dzieciństwem, szczególnie z zimą, okresem przedświątecznym, ubieraniem choinki wraz z rodzicami oraz piciem ciepłego kakałka!<3


    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako: ZającKicak
    II. Gdybyś spotkała na swojej drodze Dżinna z lampy Alladyna, Złotą Rybkę, Wróżkę czy inną zaczarowaną postać i spełniłaby ona jedno Twoje życzenie - co to by było i dlaczego?
    Chciałam znaleźć chłopaka dla mojej przyjaciółki. Tak wiele w życiu przeszła, tyle złego, zasługuje na bliską, kochaną osobę. Która zawsze ją przytuli, powie, że kocha, da buziaka, pokocha się i będzie na dobre i złe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...