piątek, 3 sierpnia 2012

44. - Ta kiedy spełniam swoje marzenie.

Hej :)) Pewnie tytuł Was zainteresował. Obecnie jestem w trakcie spełniania jednego ze swoich marzeń. Dla innych to rzecz codzienna, ja na nią musiałam zbierać. Całą sumę nie uzbierałam,ale znaczną część co przychylnie ( w miarę xD ) nastawiło rodziców do podjęcia decyzji pomocy mi przy realizacji tego. Nie napiszę co to, ale nie mam nic przeciwko,byście zgadywały :))
U mnie jest okej, wakacje lecą szybko, do rozdania ludzie zgłaszają się wolno ( rozumiem,bo trzeba odpowiedzieć i na nagrody ludzie bardziej łasi się robią ), ale nie chciałam ryzykować z losowaniem,niby mała szansa,że ktoś Cie napuści,ale lepiej w tych czasach być ostrożnym.
A dla Was przygotowałam Inspiracje ciuchowe - a tak,żeby było łatwiej cokolwiek z tej notki dla niektórych skomentować ;))


Ps. W nast. notce odpowiem na tagi :)

36 komentarzy:

  1. Może inaczej.. Szybko sklejam fakty. :D Wyżej napisałaś o uzbieranej sumie pieniędzy, więc od razu wiedziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę w komentarzach, że o prawo jazdy chodzi :) jak będziesz zdawać to napisz jak Ci poszło ;)

    no, dają radę :D muszę jeszcze trochę poczekać, bo na razie ta długość mnie nie satysfakcjonuje :P

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki komentarzom dowiedziałam się, że chodzi o prawo jazdy! To dobrze, bo w życiu bym nie zgadła :)
    Powodzenia życzę !

    OdpowiedzUsuń
  4. O, świetne zdjęcia - bardzo podoba mi się to pierwsze (motyw Galaxy ^^). A co do notki, to kompletnie nie wiem na co zbierasz - na komputer, auto, telewizor, studia? Więcej nie przychodzi mi do głowy xD A tak wgl. to też często daję więcej zdjęć do notki, dla tych co nawet nie chcą się pofatygować do przeczytania kilku linijek tekstu xD

    soneys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tzrymam kciuki za spelnienie marzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukienka na ostatnim zdjeciu ; )

    uda się ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest ta sukienka z ostatniego zdjęcia. :)

    Dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  8. koniecznie daj znac jak ci idzie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez zawsze zbieram na wszystko sama, jest ciezko ale pozniej wielka satysfakcja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te różowe buty - śliczne. Jeansy z tego samego zdjęcia - booskie. I ta torebeczka z kokardką. <3
    Wpadaj do mnie częściej. :d

    OdpowiedzUsuń
  11. ale swietne rzeczy na tych zdjeciach *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne inspiracjeee :) napewno będe wpadała tu częściej :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne rzeczy wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko co jest na zdjęciach jest świetne i chciałabym mieć to w swojej szafie:D

    zapraszam do mnie na nowy post: patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O ja Cię kręcę, ubrania są przecudowne! A skrapetki ze zdjęci drugiego - muszę je mieć! Jeszcze nie wiem jak, ale zdobędę je :))
    Nie mam pojęcia na co mogłaś nazbierać dużo pieniędzy, co mogło być Ci potrzebne. Nie mogę się doczekać aż powiesz co to : ))

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do nas : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy obrazek z inspiracją bajeczny! <33

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam oglądać takie śliczne inspiracje ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem ciekawa co to za marzenie ;> jakiś wyjazd? albo mega markowa rzecz? :D

    OdpowiedzUsuń
  19. inspiracja nr 3 jest fenomenalna !!!! ubostwiam takie romantyczne wykończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o rany, ta zlota sukienka *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne ubrania :)
    Nie pogniewałabym się jak bym mi ktoś je podarował :))

    OdpowiedzUsuń
  22. PEWNIE KUPUJESZ SOBIE APARAT:D

    kochana kiedyś lubiłam tagi ale dzisiaj jakoś nie moge no po prostu nie moge kurde:D:D:D ale mimo to dzieki:D:D:D:*

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne inspiracje! złota sukienka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Skarpetki są zajefajne!! :)))


    PS. Zapraszam na konkurs: http://mish-mash-mission.blogspot.com/2012/08/uwaga-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  25. 4 i ostatnia cudowne :)
    uwielbiam takie romantyczne wykończenia na plecach, zwłaszcza w bieli, choć cekinowa sukienka wygląda równie ciekawie
    u mnie widzę to samo - bardzo powoli rozdanie idzie, ale ja też jestem z tych zapobiegliwych, tak na wszelki wypadek i rozdania z losowaniem nie chciałam robić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ostatnia sukienka dość ładna.
    Warto zbierać na swoje cele i spełniać swoje marzenia. Po to jest życie by do czegoś dążyć.
    Nie wiem na co zbierasz, ale życzę Ci byś jak najszybciej osiągnęła swój cel:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...