niedziela, 5 sierpnia 2012

45. - Ta z odpowiedziami na TAGi :)

Hej :) Dziękuję za takie zainteresowanie poprzednią notką :) Jeśli jesteście ciekawe to 1 komentarz to odpowiedź na pytanie, o czym pisałam. Dziś przygotowałam dla Was odpowiedzi na TAGI, więc nie będzie zdjęć do skomentowania :P


Do tego tagu zostałam zaproszona przez Olivię i Kaa :) Dziękuję bardzo!


ZASADY TAGU:

1. Każda oznaczona osoba musi opowiedzieć 5 faktów o sobie
i zamieścić je na na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz przynajmniej 10 nowych osób do tagu.
3. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałeś i napisz kto otagował Ciebie.
4. Nie oznaczaj ponownie osób, które są już oznakowane.
5. Dodaj baner zabawy (wyżej)
6. Zapraszam do tagu wszystkie osoby nawet jeśli nie zostały otagowane.
Miłej zabawy. 



A więc:
1. Mam poważną, niczym nie spowodowaną stopofobię. Jest ona w głębokim stadium i czasem nie mogę funkcjonować jeśli wiem,że przebywam z osobą z gołymi stopami obok mnie. Tak, mówiłam,że głęboka stopofobia xD
2. Nie pisałam tego tutaj nigdy,ale zamierzałam i zamierzam kiedyś pokazać zbiory - zbieram pocztówki :) Nie wiem czemu, nie wiem skąd mi się to wzięło,ale już tak od kilku lat gromadzę pocztówki z całego świata i trochę ich już mam. Jeśli będziecie chciały to się pochwalę zbiorami. praktycznie wszystkie pocztówki są w prezencie, nie muszą być wysłane, dla mnie liczy się tylko widokówka wklejona do mojego zeszyciku :)
3.Uwielbiam małe zwierzątka. Ogólnie się nie rozczulam i jestem twarda,ale małe zwierząta wyzwalają ze mnie w (końcu) uczucia :)) Nawet słodkie rysunki stworzeń nieistniejących. Po prostu, coś musi być słodkie, niewinne i ma moje serce.
4.Kocham rzeczy inne i nietypowe. Sama mam ten tel. - 
który głownie wybrałam dlatego,że jest inny. Często mnie ludzie pytają - A to jest telefon? A co to, kalkulator? A do czego to służy? :))
5. Od lekko ponad 21 miesięcy jestem z moim Mężczyzną i od tego momentu szczęście zagościło w  moim życiu :)

 To by było na tyle :) Teraz czas na drugi tag:


Zostałam otagowana przez ( znów, dziękuję Ci :** ) przez Olivię i Violę :) 
Pytania od Violi:
1. Podobają ci się tunele? Nie, bardzo, bardzo mi się nie podobają.
2. Masz taki blog, którym się inspirujesz? Hm, myślę,że można tak powiedzieć, chociaż nie do końca o to chodzi. Mówię tutaj o blogu chyba wszystkim znanym - Katsuumi.  Przyczyna jest prosta - czytam jej bloga od początku blogowania, więc mam ogromny sentyment, plus lubię czytać jej bloga i lubię autorkę tego bloga.
3. Czym dla ciebie jest blogowanie? Czymś innym niż wszystko co robiłam dotychczas na codzień. Odrywam się od spraw codziennych i bloguję.
4. Ulubiony owoc? Ostatnio to nie wiem, smaki mi się zmieniły :)
5. Ulubione warzywo? Marchewka. Kocham ją szamać!
6. Bez czego nie wychodzisz z domu? Bez telefonu i kluczy do domu. Chyba,że zapomnę,ale to niespecjalnie xDD
6. Ulubiony ciuch? Jeansy i addidasy. W tym zestawie czuję się najlepiej.
7. Kosmetyki vs ubrania? Ubrania. Jestem typem dziewczyny,która ma minimalne minimum kosmetyków.
8. Ulubiony dodatek do ubioru? Moja mała torebka - nie noszę dużo przy sobie, więc jest idealna.
9. Bransoletki vs kolczyki? Od roku nie noszę nic takiego za bardzo,ale częściej w życiu miałam do czynienia z kolczykami niż bransoletkami.
10. Ulubiony zespół muzyczny? Mam ich mnóstwo.
11. Miłość vs przyjaźń? Mam miłość i przyjaźń w jednym. Więc nie muszę wybierać :))



Pytania Olivii:
1. Zima vs lato. Lato.
2. Deszcz vs słońce. Słońce, chociaż kocham ciepły deszcz latem :)
3. Miłość vs pieniądze. Miłość.
4. Szpilki vs adidasy. Adidasy, kocham patrzeć na szpilki,ale jednak nic nie przewyższa komfortu jaki mam w adidasach.
5. Pies vs kot. Zmuszona jestem pies, bo od zawsze mam psy,ale koty też są słodkie :)
6. Ulubiona gazeta? Nie mam, bo raczej jeśli nigdzie nie jadę to nie czytuję.
7. Jaki jest dla ciebie niezbędny kosmetyk? Tusz. Jak nie mam go na rzęsach to świruję.
8. Ulubiony kolor? Chyba brąz i czerwony,chociaż to też nic konkretnego.
9. Jaka jest twoja największa wada? Jestem tak uparta,że osioł to przy mnie pikuś :)
10. Jaka jest twoja największa zaleta? Bardzo lubię pomagać. ( mój chłopak wymienia szczerość na 1 miejscu )
11. Co cenisz sobie w ludziach? Szczerość.



Moje pytania do dziewczyn, które zaraz otaguje:
1. Wieczór z książką czy wieczór z internetem?
2. Książki czy filmy?
3. Gdy jestem w domu i nie ma internetu,a planowałam sobie pobuszować na nim, to...?
4. Wielka impreza czy kameralne piwka czy sprawdzonym towarzystwie?
5. Grasz w gry komputerowe? ( jakie? )
6. Wpadłam na to,by prowadzić bloga, gdy,bo,kiedy...?
7. Wielka pasja?
8. Ktoś,bez kogo nie wyobrażasz sobie życia?
9. Gdybyś mogła wziąć jedną rzecz z drogiego sklepu bez płacenia,to co by to było?
10. Co sprawia,że jesteś szczęśliwa?


A taguję ( do obu zabaw :)) ):
1. http://badgeraffair.blogspot.com/
2. http://katsuumi.blogspot.com/
3.http://making-myself-beauty.blogspot.com/
4. http://noncaries.blogspot.com/
5. http://smallrosie.blogspot.com/
6. http://jwasiaa.blogspot.com/
7.http://taknijak.blogspot.com/
8. http://kataszah.blogspot.com/
9.http://grimagee.blogspot.com/
10. http://weruus.blogspot.com/


Jeśli brałyście w tych zabawach udział albo nie macie ochoty - to wybaczcie.


Ale się długa notka zrobiła! Jeśli ktoś to przeczytał od dechy do dechy to podziwiam i ma ode mnie szacuna xDD

Ps. Od dziś mam wolne mieszkanie, rodzice wyjeżdżają na urlop,a więc non stop Mym Mężczyzną, romantyczne kolacje i inne takie czas zacząć :DD

15 komentarzy:

  1. Bardzo mi milo, moze i ja sie pobawie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeej stopofobia hahaha :D ja jej nie mam.
    Cóż, ja też śledzę bloga Katsuumi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) na moim blogu już dawno nie było żadnego tagu, także chętnie je zrealizuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się TAGi robi to i notki długie wychodzą :3

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję z oTAGowaniem, w wielu pytaniach na które Ty odpowiadałaś u mnie byłyby podobne odpowiedzi !:D
    dziekuję za otagowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. TEŻ CIERPIĘ NA STOPOFOBIĘ!:D
    Zawsze patrzę ludziom na stopy. ZAWSZE! Na kolor lakieru na paznokciach, palce, opaleniznę bądź jej brak, na to czy są zadbane czy nie, obuwie, palce...:D

    OdpowiedzUsuń
  7. przeczytałam i wcale mnie nie znudziło :) dzięki za otagowanie, jak będę mieć chwilę wolnego to być może umieszczę taki post :) miłych romantycznych kolacji i INNYCH TAKICH! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy przenigdy nie slyszalam o cyzms takim jak stopofobia ;o jak sie to objawia ;o ale tak pwoaznie ze po prostu nie ,zona wytrzymac ;o?

    OdpowiedzUsuń
  9. hej kiedyś zaglądałam na Twojego bloga, ale potem gdzieś się w tym blogowaniu zgubiłam, teraz wznawiam działanie i będę wpadać ponownie, mam nadzieję z wzajemnością ;D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no ja właśnie tez zostałam otagowana i w koncu musze się za to zabrać :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...