środa, 15 sierpnia 2012

46. - Ta, kiedy mi smutno.

A dlaczego mi smutno? Bo lekko ponad tydzień sam na sam w moim mieszkaniu minął tak, jak żaden inny tydzień. Był niesamowity i jedyne co było trudne przez cały ten czas to wychodzenie z moim psem ok. 6-7 oraz chodzenie na kurs,ale i to Mój wynagrodził samym sobą. Dlaczego gdy jest nam tak dobrze,to czas leci tak szybko,że aż potem się wydaje,że prawie to się nie wydarzyło? Tak, tak, mam ogromną ochotę marudzić!
Przez ten czas nagotowaliśmy się obiadów, na jeden z nich zaprosiliśmy moich dziadków, naśmialiśmy się, ja się nauczyłam teorii, naoglądaliśmy się różnych dziwactw, zrobiliśmy romantyczną kolację i w ogóle na robiliśmy tyle rzeczy razem. Jeżeli spędzacie ze swoim Facetem tak genialnie czas, to pamiętajcie,by go nie wypuszczać :)
 Dla Was przygotowałam mały kolaż ze zdjęć z tego czasu:
A więc znacie już powód moich nieobecności tutaj. W następnej notce napiszę co i jak o romantycznej kolacji, a tym czasem ciao! :))

44 komentarze:

  1. tydzień nad morzem też mi minął szybko, buuu :( a tak mi się przyjemnie spało z moim misiaczkiem:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ech, w tamtym tygodniu byłam z moim chłopakiem w górach i czas tak szybko zleciał :( niesamowita jest ta bliskość drugiej osoby!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny mix zdjec :D

    klikniesz w reklamy na moim blogu? ( pierwszy gadżet po prawej stronie ) z góry dziękuję bardzo :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też często bym chciała zatrzymać wtedy czas i aby chwila trwała wieczni3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki bardzo i zapraszam częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dopóki nie weszłam do gabinetu - też byłam optymistką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taaaak, już wróciłam -.- mam to nosić kolejny tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do Ziaja Yego. Mój Narzeczony sobie chwali, ma już kolejne opakowanie, więc coś w tym musi być ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze kiedy jest pięknie czas szybko leci, tego nie zmienisz.
    wiesz, szukam ciągle odpowiedniego szamponu, ale moja skóra głowy jest bardzo wrażliwa i jestem teraz uzależniona od Syoss :/

    OdpowiedzUsuń
  10. No, wygląda genialnie - musiało być fajnie ;D I też czasem tak mam, że muszę trochę pomarudzić xD I też nie wiem dlaczego czas musi szybciej lecieć jak się dobrze bawimy, za to jak nie mamy co robić, to strasznie się dłuuuuży xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi na wakacjach czas szybko zleciał, z resztą terasz też szybko biegnie. Trudno uwierzyć że już niedługo wrzesień .. ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuje za miły komentarz :) masz ślicznego pieska, ja tak bardzo kocham psy ze sama mam ich aż 3 xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do mnie ! u mnie konkurs, do wygrania dwa pierścionki.
    Świetne na prezent dla koleżanki, przyjaciółki, siostry !

    OdpowiedzUsuń
  14. duużo jedzenia widzę i głodnieję^^

    OdpowiedzUsuń
  15. mmmm , jedzenie <3

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć. Chciałabym Cię zaprosić do konkursu,który jest u mnie na blogu - możesz wygrać pierścionek fly wings - http://www.malgorzata-m.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-la-bellepl.html .
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to co najlepsze, zawsze mija w mgnienu oka i wiem dlaczego teraz jest Ci smutno. Z pewnością będziecie mieli więcej okazji do spędzania tyle czasu we dwoje. Ja to nazywam przedsmakiem małżeństwa i straszę Mojego jaka to będę okropna :D Dziękuję za cudowny komentarz u mnie :) I tak, to jest TO ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej, właśnie zauważyłam Johnny'ego z gitarą <3

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny piesek :) cudowna ma sierść :) a jakie jedzonko..mniam..narobiłas mi ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem po obiedzie, wchodzę na Twojego bloga i widzę takie pyszności! ;p
    Piesek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż się głodna zrobiłam... :D

    OdpowiedzUsuń
  22. jak człowiekowi jest dobrze w życiu, to czas się buntuje i przyspiesza, strasznie niedobry jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę że bardzo miło spędzony czas :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ej no, byłam głodna a przez twoje zdjęcia jestem jeszcze bardziej :( ah, zawsze te najlepsze chwile mijają najszybciej ;<

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny blog zapraszam do mnie jestem tu nowa. link : tak-blisko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie smaczności, aż zachciało mi się jeść, a niestety juz pora nie ta ;p
    u mnie nowa skate notka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. oj, sama mam ostatnio taki DOBRY OKRES w swoim związku... :) doskonale Cię rozumiem!

    OdpowiedzUsuń
  28. słodki psiak ♥
    obserwuję, liczę na rewanż ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo masz racje, niewolno wypuszczac swojego ukochanego faceta ;) Pozdrawiam i obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiem o czym mówisz, te chwile z ukochaną osobą lecą niesamowicie szybko.

    OdpowiedzUsuń
  31. ładny pieseek.;)
    pyyycha te jedzeniee.;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny pies ; )
    Mam takiego samego tylko, że rudego ; >

    OdpowiedzUsuń
  33. hhehehe dzieki;D:D:D wiesz co, myślę że 2000 maksymalnie, to oczywiście wspólny wkład we wszystko. każdy dał coś od siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawy blog:) obserwuje:)

    http://ania1991.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...