czwartek, 23 sierpnia 2012

49. - Ta z obiadami

Hej :) Cieszę się,że tak dużo z Was udało mi się polecić Dwunastu Gniewnych. To genialny film, obowiązkowy u każdego. Co w dzisiejszym poście? Niektóre z Was wiedzą,że byłam przez jakiś czas sama z Moim Facetem w mieszkaniu. Jakoś trzeba było stołować przez ten czas, także przygotowałam dla Was kilka zdjęć jedzenia. Tak, tak, wybaczcie,jesli zrobię Wam ochotę :)) Większość jest robione przez Mojego Ukochanego ( jeszcze nie wiadomo czy technika kucharza, czekamy na wyniki :) ), bo ja to antytalent jestem w kuchni :P
Kurczak po meksykańsku z ryżem :)
 
                                                    Gołąbki z Netto ( mniam :) )
Kocham takie grzankowe śniadania :)
  
Placek po węgiersku, w całości zrobiony przez Ukochanego ( z moją małą pomocą ). Były mega,ale też cholernie duże i tak się nażarłam, że ojej.

Mielone mojej mamy i reszta nasza
 
Moje ukochane nuggetsy i frytki z sosem czosnkowym :)
Spaghetti Bologne

To by było na tyle :)
Ps. Coś mam ochotę pozmieniać bloga,ale totalnie nie mam pomysłu. Hmmm. A mam ochotę wprowadzić totalną demolkę :D

34 komentarze:

  1. wooooow jak to wsyztstko smakowicie wyglada ;o looool jak ja bym chciala tak umeic gotowac;D

    OdpowiedzUsuń
  2. hehehe zrób demolkę zrob:D:D:D wez ja jestem głodna a nic w domu nie rób, nie rob mi tego :PxD mniam mi tez moj kociak gotuje i jest pysznie, ojojjoj:D

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmmm !
    fajnie mieć takiego gotującego partnera, pewnie się przy nim podszkolisz :D
    Nugetsy to mój nr. 1 :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Same pyszności :)
    Zrobiłam się przez ciebie głodna, a przecież dopiero jadłam śniadanie! :D
    Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi narobiłaś smaka ahh ;) Zrób totalną demolkę, zmiany są dobre : 3

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. musze chyba w koncu zobaczyc ten film, bo ile mozna o nim czytac, a nie ogladac!:P dodaje do obserwowanych i nie wiem dlaczego dopiero teraz:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko wygląda smacznie. <3
    W moim wykonaniu większość rzeczy jest chaotyczna. Szczególnie po 21. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jej, ja nie moge patrzeć już na te pyszności...

    OdpowiedzUsuń
  9. omnomnom.. przed chwilą jadłam obiad i znów jestem głodna :O !
    ja wolę niebieską :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mm same pyszności, gratuluję chłopaka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem skłonna wybaczyć narobienie mi smaka. ;)
    a utalentowanego kulinarnie chłopaka gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  12. O nie... ;d Zgłodniałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam placki po węgiersku ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale bym zjadła placka po węgiersku, nie jadłam go już wieki, a jest taki pyszny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mmmm, to się stołowaliście ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobiłaś mi smaka ;)
    Otagowałam Cię http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/2012/08/tag-11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  17. jadłabym również! :D
    narobiłaś mi chęci zwłaszcza na te nuggetsy i frytki, chodzą za mną już jakiś czas :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Great Post. I follow your Blog now.
    Please follow me.
    A.

    dramaticmode.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  19. O Boziuuuu ale pyszności!!!! Idę cos zjesc bo nie wytrzymam!!!
    No i zazdroszcze tak zdolnego chlopaka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłodniałam patrząc na te pyszności . . . ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. mniaaam^^ Nabrałam ochoty na gołąbki <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Smacznie wygląda <3

    Mówiłaś, że miałaś problemy z nagłówkiem. W wolnej chwili usiadłam do laptopa i zrobiłam go tak jakby (według mnie przynajmniej) bardziej pasował na blogu ;) Nie wiem czy Ci się spodoba, ale proszę : http://tinypic.pl/rz5eh0fxqo6w

    OdpowiedzUsuń
  23. w większości widzę tu mięso, także smaka mi nie narobiłaś :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...