sobota, 8 września 2012

53. - Ta z wynikami rozdaniowego konkursu!

Witam Was dziś, w pierwszą wolną sobotę w tym roku szkolnym. W tej chwili wakacje pamiętam jak przez mgłę, tak się wydają jakby wcale ich nie było. No nic,ale ja nie o tym. Dziś, tydzień po zakończeniu konkursu, ogłaszam zwycięzcę .Chciałam podziękować wszystkim uczestnikom. Razem z Moim Facetem mieliśmy ogromny dylemat,bo wszystkie wypowiedzi był ciekawe i zasługiwały na nagrodę,a jak już wybraliśmy kilka finałowych, to myślałam,że nie zdecydujemy, kto wygra. Jednak po chwili zastanowienia wybór padł na Miss Love ( violettxq )

Gratuluję zwyciężczyni. Czekam na dane kontaktowe przez tydzień :))

PS. Dziękuję Wszystkim, kto głosował na mnie, zgodnie z moją prośbą w poprzedniej notce. Uplasowałam się na 4 miejscu póki co, chociaż po cichu liczyłam na 3,ale i tak jestem baaaardzo zadowolona i dziękuję za wszelkie głosy :)

14 komentarzy:

  1. gratulacje wygranej ! :)
    tak, brąz, ale zobaczysz, jak będzie na ścianie, bo w internecie nie ma co patrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. omg !!! Jak się cieszę ;d pierwszy raz coś wygrałam :) Ale mam dzisiaj dobry humor :) Już przesyłam dane :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje :) A Ciebie jezeli masz ochote zapraszam na rozdanie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje ;-* fajny blog ;-) jak zrobiłaś te wzorki? zapraszam do mnie http://vickiandmyworld.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...