niedziela, 9 września 2012

54. - Ta z kolejnymi filmami

Wyniki rozdania się pojawiły, zwyciężczyni szczęśliwa,także mogę dodawać kolejną notkę :)
Ta będzie kolejnym zestawieniem ostatnio obejrzanych filmów ( możliwe,że ostatnia póki co taka obfita,bo później rzadziej będę oglądać filmy, bynajmniej powinnam ).

Piąty element
Korben Dallas to były komandos, a obecnie taksówkarz w NY w XXIII wieku. Wplątany zostaje w misję ratowania świata przed siłami zła pojawiającymi się raz na pięć tysięcy lat, a reprezentowanymi tym razem przez multimiliardera Zorga. Do jej zrealizowania potrzebuje mitycznych pięciu elementów. Wskutek zbiegu przypadków pomaga mu w tym ojciec Cornelius oraz piękna i tajemnicza Leeloo. Wyruszają w niebezpieczną misję do pozaziemskiego kurortu. Niestety nie wiadomo, czym jest i gdzie jest Piąty Element potrzebny do złączenia wszystkich w jedno i pokonania pędzącego w kierunku Ziemi Zła.

W obsadzie m.in. - Bruce Willis, Gary Oldman, Milla Jovovich, Chris Tucker 
Po pierwsze- Chris Tucker - rola życia. Po prostu niesamowicie. Po drugie bardzo lubię ten film, ma dobre przesłanie, ciekawą fabułę i dobre aktorstwo. 
Batman - Początek

Prequel całej serii filmów o Batmanie. Opowiada o tym jak Bruce Wayne stał się Batmanem. Po śmierci rodziców, zamordowanych przez złodzieja Joe Chilla, Bruce'a wychowuje lokaj Alfred. Bruce, dziedzic ojcowskiej fortuny, nie może pogodzić się z tą stratą. Obwinia o nią siebie. Nie mogąc zaznać spokoju w Gotham wyjeżdża na wschód. Będąc tam poznaje Henri Ducarda wysłannika Ra's al Ghula. Ducard uczy Bruce'a sztuk walki. W dniu swoich 30-tych urodzin Bruce wraca do Gotham. Widząc miasto opanowane przez korupcję i przestępczość postanawia to zmienić. Staje się Batmanem. Rozpoczyna walkę o przywrócenie porządku w Gotham. W walce tej pomagają mu wierny lokaj Alfred, szef policji James Gordon oraz przyjaciółka z dzieciństwa Rachel Dodson.

Nolan w przystępnej dla przeciętnego widza nie przepadającego za komiksami formie przedstawił pierwsze losy Batmana. Sama nie jestem fanką komiksów,jednak ten film jest jak najbardziej w porządku. W obsadzie m.in. Christian Bale, Liam Neeson,  Gary Oldman , Katie Holmes , Morgan Freeman  czy Cillian Murphy.



Naciągacze
,,Naciągacze" Ridley`a Scott`a to entuzjastycznie przyjęta przez krytyków komedia, w której nic nie jest tym, czym wydaje się być. W rolę Roy`a wciela się Nicolas Cage. W życiu prywatnym Roy jest bardzo znerwicowanym człowiekiem: ma lęk przestrzeni, boi się zarazków, a także ojcowskich obowiązków, które nagle na niego spadają. Roy ma również wspólnika Franka. Naciągacze próbują przechytrzyć oszusta i zgarnąć wielką kasę.

Świetna rola Cage, naprawdę świetnie zagrał tego znerwicowanego człowieka. Oprócz niego w obsadzie też Sam Rockwell i  Alison Lohman. Sam film jest dobry, polecam :)


Thor
Zrealizowany na podstawie kultowego komiksu o Thorze, władcy pioruna, synu Odyna, który został wydany w 1962 roku. Thor, który walczy za pomocą Mjollnira, młota wykonanego z tajemniczego metalu, wygnany zostaje z Asgardu, siedziby najwyższych bogów, na Ziemię. Tutaj pozbawiony zostaje wszystkich swoich boskich atrybutów i jako dr Donald Blake ma nauczyć się pokory i posłuszeństwa. O swojej przeszłości przypomina sobie dopiero kiedy przez przypadek znajduje Mjollnira. Tak rozpoczyna się jego walka o bezpieczeństwo ludzkości.

Ciekawie zrealizowana historia mniej popularnego superbohatera dla szerszej publiczności. Film nie jest arcydziełem, ale mimo wszystko jakoś mnie nawet nawet urzekł. Obsada - Chris Hemsworth , Natalie Portman, Anthony Hopkins , Stellan Skarsgård czy Idris Elba.



                                                Avengers 3D

Nick Fury jest szefem międzynarodowej agencji S.H.I.E.L.D., która czuwa nad światowym bezpieczeństwem. W obliczu globalnego zagrożenia staje przed zadaniem stworzenia drużyny, która podoła najbardziej nieprawdopodobnym wyzwaniom. Do swojego zespołu rekrutuje ludzi z niezwykłymi zdolnościami. Znajdą się w nim słynne postaci z uniwersum Marvela - Iron Man, Hulk, Thor, Kapitan Ameryka, Sokole Oko i Czarna Wdowa. Porozumienie w drużynie złożonej z takich indywidualności nie będzie łatwe do osiągnięcia. Fury wie jednak, że tylko działając wspólnie mogą ocalić świat przed zniszczeniem. 

Film pełen gwiazd,bo występują : Robert Downey Jr. , Chris Evans, Mark Ruffalo, Chris Hemsworth,  Scarlett Johansson, Jeremy Renner, Stellan Skarsgård. Film jest dobry, lekko przesadzony,ale cięzko by był inny jak to jest kumulacja superbohaterów w jednym miejscu. Mimo wszystko ciekawy projekt, przyjemnie się ogląda,ale zachęcam do zapoznania się z filmami o postaciach występujących tutaj - wyżej wymieniony Thor, Kapitan Ameryka, Hulk, Iron Man, co pozwoli lepiej się wczuć w historię i zrozumieć całość.



To by było na tyle na dziś. Oglądaliście którykolwiek z tych filmów? Jakiś chciałybyście mi polecić?

źrodło plakatów i opisów filmów - filmweb.pl

12 komentarzy:

  1. Dzięki : ) "Naciągaczy" obejrze na pewno, bo już się mierzyłam do tego ; P

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba oglądałam ten pierwszy film coś mi w głowie świta :P
    Batmana coś tam widziałam ale nie pamiętam już co hi

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie posty, bo dla mnie filmów nigdy za wiele :) na pewno zobaczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. UWIELBIAM CAGE'A! więc na pewno obejrzę naciągaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam piąty element dawno dawno :)
    Do kina akcji jakoś mnie nie ciągnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety, żadnego z tych filmów nie widziałam, ale czytałam książkę na podstawie, której zrobiono "naciągaczy" i bardzo mi sie spodobała, więc może film obejrzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nic z nich nie oglądałam :D
    nie ma zdjęć - nie byłam w zoo ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. wiem, niestety. a szkoda, bo takie pisanie listów coś w sobie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję ;* Zgodzę się z tobą, że strój mnie postarza ;d Ale nie narzekam może w końcu wyglądałam na swój wiek (17lat), bo dość często ludzie dają mi max 13 lat ;d co czasami przyznam szczerze mnie drażni :)

    Żadnego filmu nie oglądałam, ale z chęcią obejrzałabym tego Thora ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tych filmów najbardziej odpowiedni dla mnie to "Naciągacze" także może i się skuszę!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. oglądałam jedynie "Naciągaczy" :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...