piątek, 14 września 2012

55. - Ta z inspiracjami pokojowymi cz.1

Hej :) Wiem,że prawie mnie nie ma na tym blogu,ale nie wiedziałam,że ta szkoła i kilka innych spraw zajmie mnie tak bardzo,że nie będę miała czasu praktycznie blogować. Nie obiecuję poprawy,bo wiem,że to będzie zwariowany rok i mam nadzieję,że nie sprawi,że zaprzestanę w ogóle blogowania, bo jakoś ostatnio mam na bloga mniejszą chęć. Mam nadzieje,że to przejściowe.
Tymczasem na dziś przygotowałam dla Was taką trochę inną notkę - z inspiracjami pokojowymi,ale nie byle jakimi,ale takimi, w których zostały w świetny sposób wykorzystane lampki świąteczne. Zresztą,same zobaczcie:
 I jak Wam się podoba? Inspirujące?
Ja sama mam na stałe w pokoju zamontowane takie lampki :))

28 komentarzy:

  1. miała być pistacja, ale na szczęście mi się odwidziało :D
    muszę założyć lampki jakoś gdzieś, bo zdjęłam przed malowaniem i na razie nie założyłam :|

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ z Was wyrozumiałe kobietki :D Lampki w pokoju są niesamowite, niby nic, a dzięki nim można stworzyć cudowny i niepowtarzalny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne! To powinnaś swój pokoik pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam piękne wnętrza:)
    i świetny pomysł ze światełkami - niby mała rzecz,
    a jaki świetny klimat nadaje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oho świetne pokoje, światełka mogą tak nadać magii, że hej!

    http://breatheliffe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne te światełka:)ja sobie takie zawieszam w okresie świąteczno-zimowym:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak chcesz to mogę Ci pomalować paznokcie :P

    fajnie te pokoje wyglądają - muszę chyba zainwestować w lampki :D
    a blogować nie przestawaj!

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor ściany na ostatnim zdjęciu jest nieziemski <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne pokoje:0
    A to musisz napisać to jakiejś firmy:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje , zawsze gdy takie oglądam, mam ochotę zrobić przemeblowanie ^.^


    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojj no takie parapety sa cudowne ;)) a te swiatelka 0o jeeeeeeju ciezko jest to jakos ywkombinowac zeby tak ladnie wygladalo :D?

    OdpowiedzUsuń
  12. obyś kontynuowała prowadzenie bloga :) świetne inspiracje, sama liczę na zakup światełek do mojego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podobają mi się pokoju ozdoby z lampkami, cudownie to wyglada;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie, ja koniecznie musze sobie tak ozdobic moj nowy pokoj :D

    OdpowiedzUsuń
  15. to jest świetne, też mam takie lampki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. takie piękne są te pokoje! trudno uwierzyć, że ktoś "normalnie" w nich mieszka, wyglądają jak z filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda ze takie biale pokoje sa mega mało praktyczne...

    OdpowiedzUsuń
  18. ale piknie poodoba mi sie;):)

    zapraszam do mnie na KONKURS;):):)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. lampki zawsze mi się podobały, tylko pech chce, że nie mam ich totalnie gdzie powiesić. poza tym, moja babcia zaraz by się ich pozbyła, bo zakłócałyby jej feng shui w pokoju. chooociaż, idą święta, to może cośtam powieszę, a później dziwnym trafem zostanie już na stałe :d

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczne są te pokoje :))
    No takie lampki dodają niesamowitego klimatu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...