wtorek, 18 września 2012

56. - Ta z gazetką z Rossmana

Dziś postanowiłam dać notkę trochę inną niż daję - taką kobiecą ( ^^ ), otóż przedstawię Wam kilka przecen produktów, które według mnie są godne uwagi :)
W Rossmanie (promocje ważne od 14.09 do 27.09 ): ( po kliknięciu w obrazek, oferta będzie trochę bardziej wyraźna )

Biosilk jest w dużej przecenie, zawsze byłam ciekawa, czy jest dobry :)
Jestem bardzo ciekawa tych Original Source, które są tańsze obecnie. Słyszałam,że są genialne i w końcu będę musiała się skusić.  Polecam żele Luksje, nie są drogie, a ładnie pachną :) A jeśli chcecie by Wasz facet pachniał WOW to baaaaaaardzo polecam żele Axe,bo są fenomenalne ( najlepszy jest czekoladowy i niebieski, mrau! )
Reszta gazetki tu
Zainteresowało Was coś? Używałyście coś z tej gazetki? Polecacie to czy wręcz przeciwnie?

22 komentarze:

  1. fajna gazetka ;)
    Muszę ja mamusi pokazać ;0

    OdpowiedzUsuń
  2. Luksja żel pod prysznic uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio skorzystałam z tych przecen ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi jakoś w tej gazetce nic nie wpadło w oko. A Original Source dla mnie śmierdzą :O ogólnie lubię te przeceny z gazetek, zawsze czekam na nową gazetkę i planuję, co kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś się trochę pogoda ogarnęła, niby jest słońce, ale pochmurno strasznie i zimno pewnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooow te promocje są zachęcające! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze, że nie myślę ostatnio o nowych zakupach kosmetycznych, bo mam nadmiar. :D A w Rossmannie już dawno nie byłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne promocje mają na kolorówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie zastanawiam się nad kupnem podkładu z RIMMEL, bo czytałam wiele dobrych rzeczy o nim:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie czytam, bo mnie serce zacznie boleć, że nie ma u mnie Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzisiaj użyłam po raz pierwszy odżywki z biosilk, tyle że trochę innej ;d zobaczymy, jak działa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. akurat recenzji nie będę pisała, bo mam bloga o innej tematyce (zdjęcia), ale jeśli chcesz, mogę Ci napisać co nieco o niej w komentarzu, jeśli nie zapomnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. to obejrzyj, jest najlepszy : O

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo jutro wlasnie sie wybieram do Rossmana :D huhu! ;D
    jeeeejuw iem ten blogger mnie tak denerwuje jak jesczez jest weryfikacja obrazkowa to juz koniec o.O dobija mnie to i od razu uciekam xDDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Rossmanowe promocje!!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie martw się nie jesteś jedyna bo do mnie też pisali, że nie potrzebują heh
    Niestety to aby z kimś zacząć współpracę jest bardzo męczące w poszukiwaniu ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. jej bardzo Ci dziękuję za miłe słowa! pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Na strzelnicy byłam dopiero po raz drugi ; )
    Gdybyś chciała to byś podtrenowała się do zawodowego mistrza ; D
    Heh mam nadzieję, że też będę lepsza z czasem ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. o przeceniony Dream Matte Mousse, którego używam od kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O dawno nie byłam w rossmanie. chyba musze się wybrać do niego ;)

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ostatnio szalałam w naturze, superpharmie i w rossmanie oczywiście. Dobrze że nie robię zakupów co dzień :)

    Jeśli chodzi o biosilka, to szampony i odżywki zupełnie nie przypadły mi do gustu, włosy miałam po nich sianowate, jedwab był tylko trochę lepszy, raczej do nabłyszczenia włosów niż do sklejania rozdwojonych końcówek, lepsze są jedwabie fryzjerskie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...