poniedziałek, 24 września 2012

57. - Ta ze zmianami

Znów kombinuję,wiem,ale nie mogłam się powstrzymać. Marzył mi się żywy szablon, żółty,taki pozytywny ( bo w życiu obecnie mam totalnie na odwrót ) i jak przeczytałam ten cytat o miłości to jezu,aż zapragnęłam go dodać do nagłówka. Mam nadzieję,że się podoba nowy szablon,jeśli nie,to mogę wrócić do poprzedniego.
Także co sądzicie?
Plus mam kilka inspiacji z weheartit dla Was :))
Wiem wiem, letnie te inspiracje,ale nie mogę patrzeć na te jesienne. Letnie są takie piękne!

23 komentarze:

  1. inspiracje wszystkie mi sie podobaja nowy wyglad bloga jeszcez bardziej ;) po prostu rewelacja ;) napis i ten obrazek tej pary ;)) uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędne rajstopy!:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. ta miętowa sukieneczka jest śliczna ;)
    niech ten szablon zostaje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd na +. Jednak jasne kolory to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się! :)
    Śliczne inspiracje i nagłówek ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspirki ;) rajstopy cudne;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz racje, te sa takie piekne ! ;) mam nadzieje, ze twoj nastroj takze sie poprawi! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie jest < 3 .
    dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. szablon jest jak najbardziej okej :)
    o mam takie spodnie jak na pierwszym obrazku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja uwielbiam nowe rzeczy do szkoły :D !

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się taki nagłówek :) no i oczywiście cytat mega!

    OdpowiedzUsuń
  12. też tak uważam! ja chce lata!!!!!!!!!:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja sie nawet specjalnie nie powstrzymuje :p tym bardziej, z w pracy mam tez ich sporo, to ze zwrotu zostanie, to gdzies tam pół kosza kruszonki zostaje, mmm :D

    OdpowiedzUsuń
  14. spodnie i buciki świetnie się prezentują uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. So pretty! love the details in these looks.

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  16. cytat piękny....
    szablon przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam inspiracyjne posty :) Fajna odskocznia :D

    Wkrótce wyniki konkursu w którym brałaś udział! Śledź bloga! Bądź na bieżąco! Może wygrasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham zestaw z ostatniego zdjęcia. <3

    OdpowiedzUsuń
  19. mi się szablon bardzo podoba i nagłówek zresztą też :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko jasne i pozytywne! Tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. isnpiracje przepikne;d
    zdjecie nr 1 powala;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...