niedziela, 30 września 2012

58. - Ta z butami na jesień i zimę


Hej :) Widzę,że nowy szablon się spodobał. Bardzo się cieszę,ze przypadł Wam do gustu,bo jest naprawdę taki słoneczny i miły i pozytywny w odróżnieniu do wizji ponurej jesieni i ciemnej zimy. Ale by rozjaśnić wizję tych mniej lubianych pór roku przygotowałam kilka propozycji ślicznych bucików na jesień i zimę ze sklepu CCC :)
To starczy. Jakoś tak miałam ochotę wstawić jeszcze więcej,bo nie które to takie piękne tam były ^^
Podobają się Wam któreś,czy nic?

Ps. Trzymajcie za mnie kciuki w najbliższych tygodniach, bo przede mną egzaminy - teoretyczny i praktyczny z prawa jazdy

33 komentarze:

  1. mi sie podobaja te w stylu tych osttanich ktorych w notce tez jest jesczez pare ;D w croppie widzialam podobne z kozuszkiem wszedzie 0o

    ojj dzieki dzieki ;D szkoda ze go dalej nie mam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. jest tyle fajnych butów, że aż nie wiadomo, które wybrać;P

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie mi się podobają takie na pół militaryjne botki, tzn te które mają taki workerowy klimat, sama zakupilam takie czarne i już czekam by je założyć ;d
    te 1 kozaki to moje marzenie, piękne są! ;)

    Pracuję w organizacji pozarządowej, a oprócz tego piszę swój projekt socjalny, który na dniach muszę wysłać do Unii Europejskiej no i zaczyna się znów szkoła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie fajne!
    WPADAJ WYGRAĆ BUTY DO MNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję bardzo, trzeba przyznać, że to świetne uczucie, zwłaszcza, że pracuję charytatywnie, więc moim jedynym wynagrodzeniem jest uśmiech osób, którym pomogłam i satysfakcja ;)
    a myślę też, że gdy wszystko pójdzie po mojej myśli to i na blogu napiszę szczegóły, póki co nie chcę zapeszać ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne buciki:)

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwię się, że ludzie tak dobrze przyjęli ten szablon- bo jest napradę ładny :) buty z notki podobają mi się. Buziaki, zapraszam na konkurs- do wygrania bon na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mój wybór to 5 od góry :))) fajny blog dodaje do obserwowanych :))) zapraszam do siebie na bloga jak i na fb:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi podobają się ostatnie, choć nie jest to do końca mój upragniony model. Marzą mi się ciepłe workery, muszę takich poszukać w housie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się spodobały te drugie czerwone :)

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda że nie ma żadnych ładnych na płaskiej podeszwie;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się 5 od przodu i te 3 od tyłu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. najbardziej podobają mi się trzecie od końca:D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. a mi się nie podobają :D jestem okropnie wybredna...
    Trzymam kciuki, bo ja też za niedługo będę miała egzamin z prawka! powodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę płakać,będę płakać,dzisiaj miałam kupić buciki a ja jestem chora i......zdenerwowana-obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Przedostatni, bo uwielbiam klasykę. Te z futerkiem też ładne, ale obcas za wysoki na codzień.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej. Paczuszka doszła w środę. Byłam na zielonej szkole i nie mogłam napisać. Kosmetyki są genialne :) Tak jak obiecałam na nowym blogu pojawi się wpis z poleceniem twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję. :*
    czerwone koturny *,*

    OdpowiedzUsuń
  19. Są świetne, prawie wszystkie mogłabym mieć;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne są *.* Muszę tam wstąpić niedługo ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. 2 jest ok :) o,powodzenia na egzaminach! też zdaję niedługo...

    OdpowiedzUsuń
  22. genialne buty- chce wszystkie!!
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrowienia:*:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  23. Drugie buty są bardzo ładne :)
    Takie akurat w moim stylu ;]

    A co do wpisu na moim blogu, u mnie przeczytasz szczere opinie, bo jak mam pisać nieprawdę to wolę się zamknąć i nic nie mówić :)
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawe ciekawe propozycje :) szablon świetny , pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bordowe śliczne <3

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. 2 od dołu są super klasyczne i pasujące do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super bucisze:D ja mam na zime na płaskim obcasie zeby sobie krzywdy nie zrobic!:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...