poniedziałek, 8 października 2012

61. - Ta z genialnym mydłem pod prysznic

Witam wszystkie :) Co u Was? U mnie jakoś leci. Jutro uaktualnię tę notkę,bo mam jutro egzamin teoretyczny z prawa jazdy a tuż po nim poznam datę egzaminu praktycznego. Ojojoj!
Ale dziś mam inny plan na notkę. Chcę Wam polecić kolejny genialny produkt Ziaji:
Po bodajże 3 użyciach już jestem fanką tego masła. Co prawda, zacznę nietuzinkowo, ma swoje wady, bo nie pieni się za mocno ( chociaż nie wiem czy masła powinny, nie znam się :) ), czy zapach szybko "schodzi" z ciała,ale za to ten zapach... Och ten zapach! Jak się nim myję, mam wrażenie,jakby w całej łazience ktoś otworzył sto pomarańczy,a ja jakbym jedną z nich wzięła i wcierała w ciało. Wiem,że brzmi jak jakaś tania reklama,ale powiem,że pierwszy raz w życiu sama się czułam jak te wszystkie aktorki w reklamach. Och, och, och! Nie jest idealny,ale mi taki wystarcza. Jest dość tani ( ja dorwałam za 5 zł ), wydajny ( 500ml ) i nieziemsko pachnie. Mi wystarcza :)
Edit: Teoria, wiadomo, zaliczona. Dzień stresu jest w czw. 18.nastego. po 11:15 :((

38 komentarzy:

  1. o jaCię, pomarańczowy ? :D to musi być boski <3

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaa!:D kochanaa dziekujeee:D:D:D a ja Ci nie mówiłam o mojej szkole?xD wydaje mi się że Ci mówiłam:D
    ach, ja uwielbiam ziaję :D:D:D wszystko z Ziaji jest genialne:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ... . Powodzenia na egzaminie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za egzamin! ;)
    Uwielbiam zapach pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na relaks po ciężkim dniu jest idealny.Zapach powala. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ziaja to ziaja! :) Uwielbiam ich produkty.. jakość, cena, wydajność.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie uzywalam nigdy...

    pozdrawiam:):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mi nie udało się zdać teorii za pierwszym razem xD
    miałam to mydło, ładny ma zapach, nie jest złe, teraz mam to sopot spa, czy coś takiego, też z ziaji. ogólnie nie kupię więcej kakaowego, bo po jakim czasie ten zapach powoduje odruch wymiotny u mnie xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Zadasz na pewno:)
    Te mydła z zaji są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. he he o fajna butelka zapach też musi być fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam zele pod prysznic z ziaji sa rewelacyjne ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. oo uzywałam, pachnie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam wszytskie ziajowski mydełka:*:)
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię ziaję, ale tego jeszcze nie próbowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. używałam i uwielbiam szczególnie za świeży zapach<3 chociaż od pomarańczowego wolę ten kakaowy... jest po prostu boski:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ziaja ma świetne kosmetyki, te mydla pachną cudownie. Mój ulubieniec to ten o zapachu gumy balonowej;)

    OdpowiedzUsuń
  17. woow to chyba jakaś nowość bo tego nie widziałam <3
    muszę wypróbować ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam go kiedyś i świetnie wspominam, pewnie kupię jeszcze nie raz ;p ma cudowny zapach, którzy orzeźwia niesamowicie <3
    dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. to, co pomarańczowe i cytrusowe w ogóle- kocham!

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello, very nice! If you want we can follow each other, join me and I will come back to you!
    http://lengilochka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Spróbuj jeszcze kakaowego mydła pod prysznic (brązowe opakowanie) te to jest dopiero wspaniałe! :) i pięknie pachnie czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. tyle się o nim mówi, tyle się pisze...a ja uparciuch ciągle z nivea się upieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jeszcze nigdy nie mialam tego mydelka, ale musi pachniec nieziemsko :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam ogólnie tą firme!
    masła do Ciła i płyny do kąpieli rewelacja!
    zresztą polecam bardzo krem do rąk rewelacyjny jest!

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie musiałabym czytać notki, ponieważ gdy widzę Ziaję od razu sięgam po jej produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. z ziaji wszystkie żele, mydła pod prysznic ślicznie pachną! :D też jestem fanką ale fioletowego xd

    zapraszam na nowy post! www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzymam kciuki!
    Na pewno zdasz ten egzamin. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi dear!
    Love so much you're blog, I follow u :)

    My name in GFC is: sexy_paige_cucu.
    Hope u follow back :)

    Lot of kisses.
    http://universeofmyshoes.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  29. zapraszam na rozdanie, do wygrania kolczyki converse! http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Z Ziaji pod prysznic jest też coś z kozim mlekiem, kokosem (kocham..) i chyba z kakaowcem/czekoladą (zjeś by się siebie chciało pod prysznicem ;p). I faktycznie czasem kosztuje koło 5 zł :) I nie trafiłam jeszczze na żel pod prysznic którego zapach by się utrzymał kilka godzin (choć kokos nawet nieźle wypada). :)

    OdpowiedzUsuń
  31. powodzenia na egzaminie praktycznym! ja zdałam w ubiegły czwartek :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Spróbuję, zwłaszcza, że Ziaja oferuje bardzo niskie ceny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...