poniedziałek, 1 października 2012

59. - Ta z dużą ilością czasu dla siebie

Hej kochane :) Co u Was? Nie cierpię dołączać do grona tych dziewczyn,które marudzą na chorobę,ale gardło od wczoraj mnie boli :(( A oprócz tego dostałam moją pierwszą 1 w maturalnej klasie i to nie z francuskiego jak się spodziewałam,że dostanę ^^. Jutro jadę się zapisać na egzamin teoretyczny z prawka,ale spokojnie,będę o tym pisać na bieżąco,bo będę potrzebowała Waszego wsparcia,bym na zawał na praktyce nie padła.
Dawno nie miałam notki o sobie, spokojnie, dam inspiracje też ;) ( bo inaczej kto by to skomentował ^^ ) Mój Ukochany od dziś pracuje. Dla tych które mnie nie znają napisze,że ogólnie skończył technikum i czeka na mnie rok i dopiero wybierzemy się na studia. Więc rozsądnie spędzić ten rok zarabiając. O tyle śmiesznie,że pracuje jakieś 50 m. od mojego balkonu,bo tam znajduje się wytwórnia cukierków,świetnych,jestem ciekawa czy znacie - Pomorzanka :) Także od dziś mam wiele czasu dla siebie i kurcze kurcze co tu robić xDD
A teraz! Mam dla Was kilka obrazków z weheartit, przy których można się uśmiechnąć,a nawet pośmiać :) Zaczynamy:
I na koniec najlepsze ^^
Podoba Wam się taka notka? A te obrazki? Bo mam jeszcze z milion innych, które mi się mega podobają i dałabym je wszystkie w jednej notce :P Ale nie,trzeba zostawić na później :)

37 komentarzy:

  1. dziękuję :) Tego bloga jeszcze dopracowuję, a nagłówek dopiero robię :) Ten mi się wcale nie podoba :)świetnie obrazki ;d najlepsze schody :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdjęcie z Titanica mnie uraziło :( kocham ten film. Powodzenia z prawkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No jasne, pytaj ;) moze najlepiej mailowo, tam sie bedziemy mogly rozpisac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne.:D i faktycznie najlepsze na koniec.^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Njalepsza na początku .x d ^^
    Ta sówka i pikachu ! <3


    Obserwuję . ; )

    Zapraszam . :
    http://onedloveeforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog.Można dowiedzieć się wielu rzeczy. :-) Będę wpadać częściej:-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi Love,

    Super post!
    You have a fabulous blog.
    We can follow each other if u want :)

    Have a great week!

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog;)
    Może obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  9. tak bardzo fajna jest ta notka. Chcemy więcej takich!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne obrazki, przy ostatnim się uśmiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. obrazki super :D więcej taki proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ahhh prawko;d zapisuj sie kochana, zapisuj.. na prawde super sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Absolutnie- nie mam na co się gniewać! : )) Wręcz przeciwnie, uwielbiam długie komentarze, treściwe. Notkę taką na pewno napiszę, aczkolwiek msuzę mieć ogromną wenę do tego- dziś akurat miałam, ale za to czasu brak :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za komentarz:* Obrazki świetne, szczególnie przy ostatnim się uśmiałam :)No maturalna klasa, ja tak samo. I też 1 mam za sobą :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie powiem, obrazki są śmieszne :D
    Ja również rzadko kiedy wygrywam cokolwiek, jednak się nie poddaję :D


    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje, ale widzę, im dalej ode mnie, tym chyba już nikt nie będzie wiedział, że to moja akcja;(

    OdpowiedzUsuń
  17. śmieszne! :D

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ojeeeej francuski ;) kocham ten jezyk.. oczywiscie ze slyszenia ;D a mowili m ze jest mega trudny.. prawda to?

    OdpowiedzUsuń
  19. ;oo zartujesz ?! hahaha no to fakt fakt pieknie ^^ az czasem nie wierze w to co sie dzieje w szkolach ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. W takim razie trzymam kciuki o prawko ! :D

    Ps. Zapraszam kochana do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wooow to poliglotka w pelni :D nie wiem jaka trzeba miec banie zeby w tylu jezykach umiec mowic ;o mi nawet ciezko jest po polsku a sama sie na gleboko wode rzucilam haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. współczuję z tym gardłem:* zazdroszczę chłopaka, który zgodził się odłożyć na rok studia, żaby być z tobą:))

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniałe wesołe obrazki!!:) uśmiałam się na reklamówkach- przeróbkach mc donalda:)
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  24. No to teraz pewnie będziesz miał pod dostatkiem cukierków:)
    Obrazki są mega śmieszne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój chłopak zrobił to samo, też czeka na mnie rok :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  26. W takim razie zdrowiej i poprawiaj tą jedynkę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello Friend okay???
    I really like your blog, it has very creative posts.
    While it may va about my blog, I think you'll like:

    http://couturetrend.blogspot.it/

    If you are on Facebook please visit my fanpage, is updated all the time.

    https://www.facebook.com/couturetrend1

    I hope for you!

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  28. Wracaj do zdrowia.:-)Zdjęcia są ekstra i wszystko co ktoś nam chce przekazać w takiej czy innej formie jak dla mnie jest interesujące. :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję . ; ))

    Zapraszam . :
    http://onedloveeforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...