sobota, 6 października 2012

60 - Ta z promocją w Centro

Dziewczyny zachęcam Was do przejścia się w ten weekend do sklepu obuwniczego Centro. Teraz są tam wszystkie szpilki i botki za 39 zł, a niektóre kozaki za 79 zł, także można dorwać coś fajnego. Zwłaszcza jeśli chodzi o szpilki,bo są śliczne,a cena jest w ogóle piękna :) Ja sama zakupiłam wczoraj szpilki i kozaki,ale o tym później, jeśli zechcecie zobaczyć ;)
Pewnie jesteście ciekawe co można kupić w tym dziwnym ( bo w sumie nie znanym ) sklepie w ramach tej promocji. No to służę pomocą :) :
Za 39 zł:
Wszystkie zdjęcia butów są dostępne na stronie sklepu :)
Spodobały Wam się jakieś buty? Znacie tą markę?

Ps. Miło mi,że poprzednia notka Wam się podobała, następna taka już wkrótce :)

29 komentarzy:

  1. drugi bucik najlepszy <3 nigdy nie słyszałam o tej marce

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super te buty, marki nie znałam, ale strasznie mi się podobają . ;))
    Kupiłambym, ale u nas w mieście nie ma takiego sklepu, a w internecie butów nie kupuję, bo zawsze są albo za małe albo za dużo . ;C

    Obserwuję . ; ))

    Zapraszam . :
    http://onedloveeforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z Centro mam 2 pary butów i jestem strasznie zadowolona. :) Czekałam, że ten sklep wyda kolekcję emu - kolory świetne, cena też (40 zł) ale są mega niewygodne. Mają strasznie twardą podeszwę przez to stopa jest unieruchomiona.

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam wczoraj, szpilek na jesien nie potrzebuje, a koturny byly juz za 99...

    OdpowiedzUsuń
  5. W Centro można czasem znaleźć prawdziwe perełki.Właśnie w Gliwicach otworzyli nowy ich sklep,ale świeci już pustakami bo wszystko zostało przebrane. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. woow, wszystkie za 39 zł? Muszę tam koniecznie zajrzeć <3
    obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. niektóre sa naprawde sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam centro, raz już skorzystałam z ich genialnych promocji i nie żałuję, bo koturny spisują się świetnie:) Szkoda, że nie mam możliwości wybrać się do jakiegoś większego miasta na zakupy, bo na pewno bym tam wstąpiła, niektóre buty ze zdjęć są świetne. Jedyne z czym mam w centro problem to rozmiar buta. Zawsze są albo za duże albo za małe, ciężko trafić na odpowiednią parę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. marki nie znam ale kilka par mi się spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. OOOOOOOOOOOOOOO no nie! Juz szukam, czy w Szczecinie sa! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. No świetnie;) super promocja!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, nieznana mi marka, ale buty fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. naprawde ;o tlyko 39 zloty ;o? jeju a ja nie znam tej marki.. ale musze ja gdzies znalezc koniecznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. lovely selection of heels xo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. niektóre buty są świetnie i za taką cenę warto kupić, szkoda, że nie nosze tak wysokich szpilek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna cena, tylko ja bym się w nich zabiła -,-

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego sklepu. Ale teraz będę się za nim rozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znałam tego sklepu, ale faktycznie ceny bardzo niskie. Kilka par sandałów, loafersy fajnbe, ale buty na sezon zimowy nie przypadły mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach, promocje w Centro są świetne. ;) Tanie i ładne buty to coś co rzadko się trafia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie są faajne!
    Niestety w mojej okolicy nie ma takiego sklepu. ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam ten sklep. Chyba się przejdę dzisiaj, bo zachęciłaś mnie tą promocją.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ten sklep :) Tak samo mój portfel go uwielbia za sympatyczne ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tego sklepu ale już mi się podoba. Takie ceny ;o

    OdpowiedzUsuń
  24. ostatnio wszędzie pełno podpisów Centro, a ja w ogóle nie znam tego sklepu ;(
    2 botki są genialne, strasznie mi się spodobały ;d


    Dziękuję Kochana ;* ja jednak swoich nóg bardzo nie lubię, cieszy mnie, ze są długie, ale wolałabym by były szczuplejsze i zgrabniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wspaniałe buty!!!!!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam;*
    ola

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne buty, ale powiem Ci, że nie spotkałam się nigdy z tym sklepem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam te ziajkowe żele pod prysznic <3

    OdpowiedzUsuń
  28. nieee, znowu Warszawa. Ale może i dobrze, bo miałabym problem, zeby się powstrzymać :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...