sobota, 13 października 2012

62 - Ta z rozweselającymi obrazkami

W czwartek, jak nie które z Was wiedza, mam egzamin praktyczny z prawa jazdy. Zdanie za pierwszym razem oszczędza nie tylko wiele stresu,ale głównie duzo pieniędzy, także byłabym wdzięczna,gdybyście trzymaly za mnie kciuki w czw. Ale o tym jeszcze napiszę na pewno w ciągu tygodnia. Po prostu przyzwyczaicie się,że będę o tym dużo marudzić! :P
Także pomyślałam,że może ktoś również potrzebuje oderwania od spraw codziennych,może stresowych, więc mam dla Was drugą część rozweselających obrazków z weheartit Zapraszam :)
Jak bym mogła, to bym dodawała i dodawała ^^
Ps. Widzicie te zakładki u góry? Póki co ruszyłam zakładkę kosmetyki, zajrzyjcie tam i powiedzcie co myślicie :)

34 komentarze:

  1. hahaha panda miażdży! ;d poprawiłaś mi humor z samego rana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne obrazki :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania śliczna bransoletka ! :)
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-bettybizuteria.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że chociaż Tobie się uda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha,usmialam sie :D swietne obrazki! Bede trzmac kciuki,na pewno. Szkoda kasy na te egzaminy,wiem... Ja zdalam za 3 razem, ale jak na Zamosc to dobry wynik,bo lubia u nas oblewac:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rysunki. Trzymam kciuki :* Mnie to czeka za miesiac :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do udziału w rozdaniu na http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/10/rozdanie.html. Do wygrania niesamowite kolczyki converse!

    OdpowiedzUsuń
  7. Po przejrzeniu notki uśmiechnęłam się. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I na resztę dnia dzięki Tobie nastawiłam się pozytywnie. ;P
    Pozdrawiam Zuza
    + obs.

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę trzymać mocno kciuki, domyślam się jaki to stres jest. Mnie czekają te na nowych zasadach -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. chcesz to ściągnij, ja się nie pogniewam ;)
    No seriale za bardzo wciągają. Ja na przykład dzisiaj miałam uczyć się na egzamin na prawo jazdy, ale przygody Merlina oglądałam i tyle po mojej nauce.

    OdpowiedzUsuń
  11. cieszę się, że Ty się cieszysz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś na Facebook'u? Jesli tak, to dodaj http://www.facebook.com/BoRodzicWie i wklej linka do swojego bloga;) Naszym czytelnikom na pewno sie spodoba;) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia w egzaminie:)
    dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  14. ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE ZESTAWU KOSMETYKOW GIORGIO ARMANI'EGO!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia na egzaminie! Nie dziwie się, że się sgtresujesz i będziesz nas tym tematem zasypywać :) a obrazki- w sam raz na początek tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  16. W sumie to mam teraz na palcach go, ale nie ładnie pomalowałam jak zwykle je;) Ale skoro chcesz zobaczyć, to Tobie tez pokażę ;)
    http://www.voila.pl/158/ndi4t/index.php?get=1&f=1

    OdpowiedzUsuń
  17. @ A widzisz jednak jacyś się znajdują! :) I czytają np. Twój blog, a szkoda, że zwracasz się tylko do kobiet cyt. "czytały".

    pozdrawiam,
    KAMIL :)

    OdpowiedzUsuń
  18. życzę powodzenia na egzaminie :) znam tylko dwie osoby, które zdały za pierwszym razem, więc nie pozostaje Ci nic innego, jak dołączyć do tego zacnego grona!

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę powodzenia na egzaminie :P
    No jeszcze żadnej 1 nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia! Pomyśl, dasz radę, nerwy na bok. I do przodu:) Pozdrawiam, ależ wielki kociak na zdjęciu:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam ciepło! Dziękuję za odwiedziny. W blogowaniu mam już doświadczeni (prowadzę blog recenzencki), natomiast modelina, to moje nowe odkrycie, które troszeczkę chciałabym rozszerzyć, dlatego zainteresowałaś mnie poruszonym tematem współpracy. Tylko na czym miałaby polegać?
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Merlin jest fajny! Dzisiaj chyba obejrzę z jeden odcinek a potem chyba już do testów zasiądę xD mam nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja trzymam kciuki za Twój egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję;) Obie są prawie takie same ;) Czarny? Ale ja mam szany lakier na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  25. A jednak czasami mogą być zainteresowani ;)

    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne te obrazki ;)

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Haha, świetne a zwłaszcza to z Jack'iem :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...