poniedziałek, 15 października 2012

63. - Ta z "Zapytaj mnie!"

Bardzo się cieszę,że obrazki Wam się spodobały i dziękuję bardzo za wszystkie powodzenia. Tradycyjnie powiem "nie dziękuję"! :)) To ostatni post przed egzaminem, także jeśli nie pojawi się tutaj w czwartek wieczorem wielki napis,że zdałam to znaczy,że coś poszło nie tak.
Ale wracając - wiem, wiem, pomysł na notkę banalny. Ale mam w głowie już tyle pomysłów,że spokojnie. Po prostu od początku istnienia bloga nie pojawiła się taka notka, a obserwatorów ostatnio mi przybyło i mnie podkusiło do tego :)
Chciałam jeszcze wspomnieć,że biorę udział w projekcie "Anty Chandra" na blogu Narratorki ( więcej info po kliknięciu w banner :) ). Podsumowanie akcji zrobię za tydzień :)
Także zachęcam do zadawania mi pytań, na które, mam nadzieje,że odpowiem (no chyba,że ktoś z leksza przesadzi ^^ ).
  

27 komentarzy:

  1. 1. Czy podążasz za modą?
    2. Jaki blog Cię inspiruje?
    3. Zdefiniuj słowo "szczęście". Jaka jest Twoja definicja. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PRzyda się- i podobnie jak Ty, nie dziękuję ;* Moje pytanie- jak zaczęła się twoja fascynacja (o ile to nie za dużo powiedziane :)) Manchesterem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zastanawiam co do tego zadawania pytań - zadają czasem ludzie jakieś bardzo głupie pytania?

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh. Wiedziałam, że tak będzie z tym wtorkowym zadaniem. I sama stwierdziłam, że kurcze- nie mam nic żółtego :P Ale w tej zabawie trzeba wykazać się kreatywnością. Musimy mieć na sobie żółty. Ubranie, torebka, naszyjnik, kolczyki, majtki ;) (ale pamiętaj, że musi być zdjęcie więc może majtki odpadają^^). Powodzenia :* Dasz radę coś wymyślić:*

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na ten wielki napis z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki i czekam na pozytywne wiadomości w czwartek :) Jak tak przejrzałam Twój blog to doszłam do wniosku,że musiałabym coś napisać u siebie bo to wstyd jest ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk? :P

    OdpowiedzUsuń
  8. produkt Ziaji kupiłaś czy dostałaś żeby go reklamować ?

    OdpowiedzUsuń
  9. i chyba tak uczynię - lepsze włosy krótsze i zdrowe, niż długie i w złej kondycji :)

    kurczę, jak na złość nie mam pomysłu na pytania - to chyba przez chorobę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. no to pięknie, gratulować i winszować tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Otagowana! http://be-neutral.blogspot.com/2012/10/tag-moje-blogowe-sekrety.html :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie: Czy masz jakiś autorytet ?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też biorę udział w tym projekcie, życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie powodzenia na egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hm, a mi się podoba ;) dziękuję za uwagę, na razie nie zmieniam, bo to czyjaś robota, więc wiesz ^__^ mi odpowiada .
    czekam z niecierpliwością na odpowiedź na TAG i oczywiście wielką informację że zdałaś ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. hehe czy ja wiem.. ale dziekuje :* zły dzień miałam, taka sraka a nie dzień nawet. aż przestało mi się chcieć uśmiechać:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy masz chłopaka?
    Jaki styl cię określa?
    Czy jesteś wybuchowa?
    Nowa notka.
    Zapraszam;D

    OdpowiedzUsuń
  18. trzymam sie trzymam :D i jaram sie bo wlansie sie dowiedzialam ze jedziemy na wymiane ;DDDD i w ogole super bo nasza czworka z ktora sie trzymamy najbardziej :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuje :) To ja zaczynam trzymać ! :) I czekam na wielki napis ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie nigdy nie wiem, jakie pytania zadać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie bannerki z zadaniami są na mojej fejsbukowej stronie http://www.facebook.com/Narratorka. Tam też najwcześniej podaję następne zadania :) Ale jeśli nie masz fb czy coś takiego to jasne- podeślę :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też biorę udział. Super się przy tym bawię :))

    OdpowiedzUsuń
  23. ile jesteś ze swoim chłopakiem ? :) i czy zdałaś egzamin?! (pytanie na jutro ;d )

    OdpowiedzUsuń
  24. Hah. Jest tyle wspaniałych sposobów. Nie chcę nic podpowiadać, bo to ma być Twoja wizja :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...