czwartek, 18 października 2012

64. - Ta z odpowiedzią czy zdałam

No to odpowiem na te kilka pytań, jakie padło pod poprzednią notką.
Zacznę od pytań jwasii :)
1. Czy podążasz za modą?
Nie. Stanowczo nie. Kupuję ubrania w sieciówkach, które muszą podążać za modą,ale nigdy nie patrzę,czy to modne. Jak widzę coś, co mi się spodoba,to to biorę. A jeśli się okazuje,że takie coś było modne 3 sezonu temu to i lepiej,bo nie będzie co druga dziewczyna w tym chodziła.
2. Jaki blog Cię inspiruje?
Stanowczo Katsuumi. Znam go od chyba samiutkiego początku mojego blogowania, gdy liczba jej obserwatorów była gdzieś tylko o połowę mniejsza xD Podoba mi się,że tak dużo pisze o sobie i że umiejętnie wykorzystuje to,że jest popularna ( współprace ) i człowiek nie odczuwa,że to jest dla niej ważniejsze niż my sami, jej czytelnicy :)
3. Zdefiniuj słowo "szczęście". Jaka jest Twoja definicja. :)
Szczęście jest nie tylko wtedy, gdy się uśmiechasz bez powodu,ale gdy jest źle to wiesz,że masz coś, kogoś, co sprawia,że przetrwasz dzień z uśmiechem na twarzy. Człowiek może być szczęśliwy, nawet gdy tego nie widać. Ja nie traktuję szczęścia jako stan przejściowy, tylko jako stan ogólny, trudny do osiągnięcia. Bo jak się osiągnęło, to koniec końców do niego się wróci, np. po ciężkim dniu, w domu, w ciepłym łóżeczku z ulubioną kolacją i ukochanym u boku :)

Pytanie od Katsuumi :)
Moje pytanie- jak zaczęła się twoja fascynacja (o ile to nie za dużo powiedziane :)) Manchesterem?
Odpowiedź jest prosta - mam 7 lat starszego brata, który od zawsze kibicuje Manchesterowi. A więc to chyba proste,że tak się potoczyło :)

Pytanie od iv90
Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk? :P
Myślę,że jest to męski żel pod prysznic Axe czekoladowy. Jeśli zechcecie to chętnie go mogę mini zrecenzować :)

Pytanie od Swiftie
Produkt Ziaji kupiłaś czy dostałaś żeby go reklamować ?
Kupiłam. Nie nawiązałam jeszcze nigdy żadnej współpracy.

Pytanie od Wikii
Czy masz jakiś autorytet ?:)
Nie wydaje mi się.

Pytanie od PaliStory
Najlepszy dzień w twoim zyciu?
Chyba jako tako jednego takiego nie ma, ale muszę przyznać,że dziś jest naprawdę świetny!

Pytania od Marty
Czy masz chłopaka?
Tak. Ma na imię Krzysiek :)
Jaki styl cię określa?
Chyba żaden. Rozumiem że chodzi o ubrania? Dwoma słowami można określić to - luźno i wygodnie :)
Czy jesteś wybuchowa?
Trochę. Mam taki temperament po tacie,ale walczę z tym od dawna i powiem,że da się szlifować charakter, trzeba jednak ciężko pracować.

Pytania od Badger
ile jesteś ze swoim chłopakiem ?
W środę minie nam 2 lata razem :)
 I pytanie na jakiego odpowiedź mam nadzieje czekacie :
i czy zdałaś egzamin?!
TAK! :)) Przyznam szczerze,że miałam dziś niesamowite szczęście, nigdy chyba tyle szczęścia w jednym dniu nie miałam xD 

Jupi! :)))
To wszystko na razie. Idę się radować ze zdanego egzaminu! :))

23 komentarze:

  1. Serdecznie Ci gratuluję zdanego egzaminu!!! ;* I bardzo mi miło czytać, że mój blog Cię inspiruje. Serdecznie dziękuję za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację zdanej, to już możesz śmigać autkiem po ulicach:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow,super ze zdalas!!!!!! :) ja dzis odebralam i super sie jezdzi,oj super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekałam na ten wielki napis 'zdałam'!
    gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję,że udało Ci się zdać prawko,miałaś mocną motywację i się udało! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje bardzo za komentarz ;)) loooove ! ;DDD
    na prwno cos zapozycze i w ogole :D bo i mi nawet fajniej jak takie cos pisze ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zdanego egzaminu! :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje zdania egzaminu:D
    Boże, też miałam Krzyśka, nigdy więcej :P sorry, przepraszam ale musiałam się wygadać :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zdanego egzaminu :)
    Ciekawe czy ja zdam..

    OdpowiedzUsuń
  10. Co prawda jeszcze nie zapisałam się na prawo jazdy, jednak niedługo mnie to czeka. Przeraża mnie myśl kierowania samochodem. Jakiś czas temu próbowałam odpalić samochód i oczywiście mi nie wyszło. Wiadomo jednak, że nikt się nie rodzi z tą umiejętnością, więc miejmy nadzieję, że nikogo nie pozabijam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje ! :)
    Przypominam ci o konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. haha, bo schudłam! ;p
    i dzięki za te miłe słowa ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post ;) A mieszkam w Londynie i dzisiaj cały czas pada tutaj ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem, czy gratulowałam, wiec GRATULUJE :*

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny blog:)

    ps. faktycznie trochę mało jej widać ;x

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo się o tobie dowiedziałam ^^ fajny blog.
    http://natolatekswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. mam takie samo zdanie o modzie..:)
    + obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podoba mi się twoj blog i dzięki za komentarz :) gratuluję zdanego egzaminu :) , chcesz obserwować ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...