poniedziałek, 22 października 2012

66. - Ta z mega miłosną notką,bo...

Hej :) Jeśli ktoś nie chce czytać słitaśnej, miłosnej notki, to lepiej niech tego nie robi,bo będzie dziś mnóstwo słodkich obrazków,gdyż 24 października w środę mijają 2 lata, od kiedy jestem z moim Ukochanym. Świętujemy od soboty i świętować będziemy aż do niedzieli!  Także z okazji tego,że jestem taka zakochana miłosne inspiracje tym razem z weheartit :
dzięki Becoming Beautiful  za umieszczenie tego słit gifa :)
 
:)))
Ps. W czwartek idę do dentysty po długiej przerwie :((((

36 komentarzy:

  1. To wspaniałe, że jesteście razem 2 lata :)
    Życzę dużo miłości. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądacie! uwielbiam Twój blog, muszę tu zaglądać częściej. mam nadzieję, że mój przypadnie Ci do gustu też, a może nawet dodasz go do obserwowanych ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/
    całuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaaaaaa gratuluje gratuluje gratuluje ;)) strasznie sie ciesze i oczywiscie zycze jak njalepioej i jak najdluzej ;)) czyli forever ;D

    a bialoczranego gifa uwielbiam! < 33
    ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne sentencje :) bardzo mi się przydadzą

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!!!
    słodkie te zdjęcia, aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. yeaaa sikam tęczą!!:D bez kitu:D:D:D gratuluje:D:D:D:D:):* :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba bardziej wersja All time Low może dlatego, że ta piosenka mi się zawsze podobała, ale wolę takie bardziej energczne piosenki, a do tego jeden z moich ukochanych zespołów, więc wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. SLS to detergent ktory miedzy innymi powoduje swiad i zapalenia skory u alergikow lub u osob posiadajacych wrazliwa skore.. mnie przeraza fakt ze wystepuje on tez w roznych srodkach myjacych jak np w tych do mycia smaochodu czy prania dywanow xD

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje♥
    świetne inspiracje^^

    OdpowiedzUsuń
  10. to na co czekasz?! siadaj i twórz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, dziękuję :) Słodkie zdjęcia! Gif w windzie jest moim ulubionym! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale tu duuużo miłości <3
    zrób ten tag, zrób ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aj no to gratuluję :D dużo szczęścia i miłości życzę :) ja też niedawno obchodziłam drugą rocznicę :D a co do Twojego pytania to z tego co zauwazyłam to chyba nie wszędzie zamykają o tej samej, nie wiem od czego to zależy. U mnie w małym miasteczku jest do 19, a w niedziele w ogóle nie jest otwarte, a w większym do 21 w każdy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję:)) szczęścia i duuuużo miłości przede wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  15. merci! :*
    gratuluję dwóch lat! ja jestem ze swoim chłopakiem już ponad 4.

    OdpowiedzUsuń
  16. dziekuje i tez gratuluje ! :*
    ale słodko !

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję dwóch lat ;*
    Zleciało, no nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej ; ) To kolejnych 2, 12, 20 itd lat ; *
    My mamy dopiero skromne (prawie) 8 miesięcy. Ale będzie więcej ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam na rozdanie kosmetyczne u mnie! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny blog. ♥ Super te zdjęcia, kocham `Szkoła uczuć`! <33

    OdpowiedzUsuń
  21. to już jutro, więc gratuluję! ♥
    mi po prawie czterech latach związku przeszła zajawka na słodkości, teraz to mój facet ma na nie fazę ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo kurde, też dawno u dentysty nie byłam. 3maj się w takim razie ;d + cudne inspiracje :*

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie za dwa dni 11 rocznica :) od pierwszej randki :)
    Dużo miłości na kolejne lata życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ze swoim mężczyzną wczoraj obchodziłam rok :) i jestem tak szczęśliwa i tak bezgranicznie zakochana, że brak słów :) życzę Wam dużo miłości oraz wytrwałości :)

    http://linde-lo.blogspot.com/ - Moda w moim stylu :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  25. To tylko życzyć Wam kolejnych rocznic i oczywiście szczęścia!! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacjie i dużo szczęści :) świetne fotki

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie inspiracje ;) Zapraszam do siebie :) obserwuje !:)

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję, 2 lata to już kawał czasu ;) życzę kolejnych wspólnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  29. a ja z moim Misiaczkiem już 2 lata i 5 miesięcy..ale ten czas leci..:)
    zdjęcia urocze<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...