czwartek, 25 października 2012

67. - Ta z odpowiedzią na TAG

 Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednią notką :) Świętowania ciąg dalszy nastąpi w ten weekend :D
A tymczasem odpowiem na tag, do którego otagowała mnie Kaa. :)
Zasady:
1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na tag.
2. Napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady zabawy.
3. Odpowiedz na wszystkie pytania.
4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek. - Dużo dziewczyn już na ten tag odpowiedziało,także zapraszam wszystkie te, które jeszcze nie brały udziału.


1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Blog powstał dawno, bardzo dawno temu, ale tak na serio prowadzić, to prowadzę go od jakiegoś czasu, nie wiem dokładnie jak długo. Różnie z tymi postami,ale średnio mam po 7,8 postów w miesiącu.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Bardzo często zaglądam, jednak nie robię tego w pierwszej kolejności,a raczej na końcu. Zaglądam na inne strony i gdy to zrobię, skupiam się na blogu.

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Nie. Jedyną osobą, która wie,że mam bloga jest mój ukochany i bardzo mi w blogowaniu pomaga, jeśli jest taka potrzeba :)

4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek?
Takie typu diary, może nie outfity,bo juz mi się to znudziło. Lubię oglądać inspiracje różnego typu (dlatego sama często dodaje takie), jedzenie, chociaż to ryzykowne,bo robię się głodna :P, DIY itp. Lubię też jak pokazują swoje pokoje :)

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Jasne. Nie będę udawała,że nie bla bla. Nie jest to chorobliwa zazdrość,ale zdarzy mi się - o kurde,ale obserwatorów, o kurde,ale fajnie,że ma setną współpracę. Ale na wszystko może i przyjdzie u mnie czas. Nic na siłę.

6. Czy zdarzyło Ci się kupić kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?

Nie. Nie umiem recenzować. Umiem napisać kilka plusów i minusów ^^ Zapraszam do zakładki Kosmetyki na moim blogu, w którym właśnie piszę plusy i minusy kosmetyków, które przewijają mi się przez ręce. Jednak nie tylko z powodu recenzji,a po prostu znalazły się z moim domu to i używam :) Szczerze mówiąc utworzyłam ten dział na blogu,bo sama zapominam,czy coś mi się podobało czy nie czy warto kupować drugi raz. Zwłaszcza jeśli chodzi o maskary.

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co z tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Nie, jestem oszczędną osobą :)

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?

Hm... przywiązałam się trochę do dzielenia się informacjami tutaj. Czasem mam wielką chęć tutaj coś napisać i czekam tylko, co o tym sądzicie.

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?

Z życia, czasem z innych blogów, z głowy. Większość to spontan :)

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?
Tak i to całkiem niedawno. Ale jakoś to przetrwałam.

Starałam się krótko, zwięźle i na temat,by nie nudzić :P

35 komentarzy:

  1. ja teeeeż lubie napisać jak mi coś do głowy wpadnie:D dziś eksperyment z siemieniem lnianym więc na pewno slówko skrobne w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi :) Też czasem zdarza mi się zazdrościć ;P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w końcu ktoś szczerze napisał, że czuje czasem zazdrość ;) to chyba normalne. Świetnie, że odpowiedziałaś na tag ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne odpowiedzi. Widać, że są szczere i przemyślane:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że odpowiedziałaś na TAG ;)
    o, zauważyłam, że jestem najczęściej komentującą. ale numer! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ajjj zazdroszcze CI tej oszcednosci! ;DDD

    no to niestety niesttey :D u mnie rzadko jak narazie beda sie pojawiac diary posty :DDD ale na pewno beda sie przewijac ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. jsli idzie o blogowanie, to mam podbnie w dom, tylko siostra sie interesuje :))

    OdpowiedzUsuń
  8. i bardzo dobrze że przetrwałaś kryzys, bo miło tu u Ciebie, i szkoda by było kasowac taki blog..
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię "Przyjaciół". Oglądam z moim chłopakiem razem, odcinek po odcinku i już kończymy 8 sezon, niestety :( Smutno mi będzie jak skończymy oglądać

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne odpowiedzi! :)
    ODP. Pracuję głównie jako kelnerka ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię oglądać zdjęcia z młodości taty. Mam sporo jego zdjęć. Moje nie są za ładne ;pp

    OdpowiedzUsuń
  12. spontaniczne posty są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny tag :)))
    aaaahhh, ale się bałam o Arię jak była w tej "trumnie"(nie wiem jak to nazwać :P ) z Garettem:PPPPP :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Szamponów Gliss Kur jeszcze nie miałam, więc nie mogę się wypowiedzieć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. no i bardzo fajnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. hahahaha, ja wczoraj siedziałam na przystanku w kapturze [zimowy płaszcz] i pisałąm na telefonie to się patrzyli jak na debila. ZIMNO MI BYŁO ;C

    OdpowiedzUsuń
  17. hahahaha no co noooooo ;D musialam sobie jakos radzic :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten TAG jest świetny bo wiele można się dowiedzieć ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. dobre spostrzeżenie, ale niestety strasznie dla mnie smutne ;(
    dziś w nocy śnieg spadł u mnie, ale na szczęście stopniał

    OdpowiedzUsuń
  20. Też czasem zazdroszczę innym blogerkom. Najbardziej to chyba tego, że inne blogerki potrafią pisać bardzo interesująco o byle czym. Niestety ja tego nie potrafię. ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiele można sie dowiedzieć o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To dobrze, że nic sie nie zmieniłam, czy raczej źle ?:D

    OdpowiedzUsuń
  23. dzięki za komentarz :d
    jestem na Twoim blogu pierwszy raz, ale podoba mi się-obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie niestety dużo osób wie ze mam bloga;/

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie wie tylko 1 osoba + 2 co nie mają adresu xd

    OdpowiedzUsuń
  26. powiem Ci szczerze, że nie wiem jak to jest u Ciebie :)
    moje wlosy szczotki nie tolerują, elektryzują się zaraz po przeczesaniu ich choćby jeden raz. :)
    Spróbuj chwile je potraktować grzebieniem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny blogowy TAG :) moze sama wezme udzial? ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. wiem, wiem. ale czasu i pomysłów brak :<

    OdpowiedzUsuń
  29. Te tagi to dobra sprawa, wiele się można dowiedzieć ; )

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawe odpowiedzi. ;) u mnie też nikt nie wie że prowadzę bloga

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale malutkie usta też mogą być wielkim atutem!! :)
    Nie masz co się smucić :))
    Bardzo fajne odpowiedzi, lubię te tagi;)
    Może dodamy do obserwowanych?:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hehe, fajne odpowiedzi :)
    Ja jak oglądam fajne jedzenie to ślinię się do monitora, nie tylko czuję się głodna :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...