środa, 31 października 2012

69. - Ta z inspiracjami pokojowymi

Hej :) Chciałam Wam powiedzieć,a raczej napisać,że październik okazał się moim rekordowym, pod względem komentarzy jak i ilości postów. Mam nadzieje,że podoba się Wam mój blog i zaglądacie do niego chętnie. A tak poza tematem notki, chcę Wam dać znać,że biorę udział w kolejnym projekcie ( projekt Anty-Chandrę posumuję niedługo ): "Listopad w obiektywie". Więcej szczegółów tutaj - Klik. A baner :
Skromnie dodam,że ja jestem autorką tego prostego baneru do tego projektu :)

Wracając. Tak jak pisałam w poprzedniej notce, mam w planach kilka inspiracji, ale nie ciuchowy, nie nie,to nuda :) Przed nami dziś inspiracje pokojowe! Nie tylko sypialnie,ale nawet można sobie niezły projekt na mieszkania marzeń zrobić oglądając świetne zdjęcia na weheartit ( to moje źródło ). Także zapraszam do obejrzenia według mnie świetnych aranżacji :
taki pomysł jest genialny! w razie gości więcej miejsca do spania :)
Genialne! Sama bym taką szufladę chciała :) i tyyyle rzeczy by ją wypełnić! *.*
Och, gdyby tylko człowiek wygrał w totka! 
 

Ps. Odebrałam moje prawo jazdy. Żeby je zrobić to tyle kasy trzeba wydać,że to tragedia -.-
Ps.2. - tak jak dobrze zauważyła czytelniczka, a ja zapomniałam, a miałam w planach to napisać - numer posta jest fajny :)

61 komentarzy:

  1. świetne inspiracje, powierzchnia jest wykorzystana na maxa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gatuluję tak owocnego października ;) również biorę udział w tym projekcie, zapowiada się fajnie

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję. ;)
    gratuluję ci sukcesów w październiku, a te wystroje są cudowne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten Twój baner ;) Życzę powodzenia w projekcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny numer posta ;D ^^.
    Ogólnie, podobają mi się pomysły. Szczególnie urzekł mnie pokój nr 8 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Ale kurczę, ile trzeba mieć kasy, jakie mieszkanie i jakie zdolności i pomysły do robienia takich mebli ?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze chętnie :) czytając tytuł pomyślałam "O, znowu coś dla mnie" ;D uwielbiam oglądać pokoje, urządzone z pomysłem mieszkania. Mogłabym tak przesiedzieć cały dzień na oglądaniu i wzdychaniu ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. też bym chciała zrobić coś ze swoim pokojem :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ale genialne niektore aranzacje ;D to jest moje marzenia z dziecinstwa co nigdy nie bedzioe spelnione ;DDD ale normalnie magia miec taki pokoj ;o

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja remont w pokoju na wiosnę planuję^^
    A marzy mi się pokój jak na przed ostatnim zdjęciu^^

    OdpowiedzUsuń
  11. super aranzacje,szczegolnie podobaja mi sie lozka zaraz przy oknie i ładnym widoku , cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo jakie piekne pokoje , szczegolnie 3 od konca :) buziaki i udanego halloween zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne pokoje! chcę takie! wSZYSTKIE!

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezmiernie jest mi miło, że przypadł on Tobie do gustu ;-) co do tego listopadowego projektu chciałam się przyłączyć ale nie wiem, czy byłabym w stanie robić codziennie chociaż jedno zdjecie ;p

    OdpowiedzUsuń

  15. Very pretty and classy, love the look :)
    I follow you now ! Wanna be your friend!
    Follow me back on facebook ,twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
    love you dear :)

    Marcchanelette.blogspot.com
    Marcchanel'ette

    OdpowiedzUsuń
  16. no to widać że blog się rozwija oby tak dalej !:)
    fajne inspirację

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne inspiracje :)
    trzeba mieć fajne pomysły żeby zrobić coś takiego ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. ahhh,mi sie marzy biały pokoik :)))))))dzis pojawi się notka z rzęsami więc zapraszam !:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądając takie inspiracje dochodzę do wniosku, że w moim przyszłym domu będę musiała mieć z tysiąc pokoi żeby każdy móc urządzić inaczej. Ciężko wybrać z tylu pięknych zdjęć :)
    Zapraszam do mnie na małe rozdanie, jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie piękne pokoje ! ♥ obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne propozycje ; ) gratuluję prawka ; )
    Będę śledził ; )
    Zapraszam do mnie ; )
    http://simplegrungeman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ale bym chciała mieć taki pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja będę miała za chwilę remont więc może się czymś zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pokój z napisem "EXPLORE DISCOVER" to jedno z moich marzeń. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję zatem wyników :) U mnie w tym miesiącu kiepsko, mam tyle nauki, że masakra, ale muszę wziąć się w końcu za blog ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. 4 zdjęcie taaak strasznie mi się marzy ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnie zdjęcie pokoju- ach... ja taki chcę !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. niektóre inspiracje świetne, a ta szuflada pod łóżkiem na książki - marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Czwarta inspiracja <3. Wyobrażam sobie, jak tam na górze musi być magicznie *___*

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiękne inspiracje:)
    a baner bardzo fajny- gratuluje:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne inspiracje, chciałabym taki pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  32. super są te pomysły na zdjęcia,
    fajne taki łóżko z widokiem x dd

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialne wnętrza, nie potrafię wybrać naljepszego, wszystkie mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Love these photos!
    Your blog is great too, going back to check out past posts now!
    Would you like to follow each other on GFC??

    Kendra
    xx

    www.stoleninspiration.com

    Ohhh by the way we have a great giveaway on at the moment for some Le Spec sunglasses!

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne są te inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Aww no niektóre pokoiki naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wszystkie pokoje są takie cudowne ! sama chciałabym mieć któryś z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne pokoje. Te łóżko z pierwszego zdjęcia jest ganialne :D <3

    OdpowiedzUsuń
  39. najbardziej podoba mi się przedostatnie zdjęcie, wnętrze jest bardzo przejrzyste, marzy mi się taki salon ;o

    OdpowiedzUsuń
  40. Sama dzisiaj szukałam takich inspiracji bo mój wystrój już mi się znudził ;D ale też brakuje funduszy na jakieś szaleństwa. -.-

    A co do prawka - ja zrezygnowałam z robienia. Mimo, że mogę dopiero za rok to już wiem, że od razu go na pewno nie zrobię. Za drogi interes a i tak pewnie bym nie zdała.

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi się najbardziej podobają te z dużą ilością książek <3

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne łóżka , naprawdę nie wiedziałam ,że takie istnieją :D ;***

    OdpowiedzUsuń
  43. Genialne inspiracje - myślę , że każdy chciałby mieć w swoim pokoju takie magiczne/bajkowe łóżko :)

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo fajnie zaprojektowane sa te pokoje

    OdpowiedzUsuń
  45. super inspiracje :)

    + obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  46. Domyślam się:D A wiem to już od dawna;) Musze pochwalić, bo przyzwoicie Ci to wyszło! A te obrazki już wodziłam nie raz na zszywka.pl;)

    OdpowiedzUsuń
  47. wszystkie te inspiracje prześwietne. :)
    a "kanapa" z pierwszego to po prostu genialna. <3 chcę ją.

    OdpowiedzUsuń
  48. przydatne te inspiracje, tym bardziej, że w bardzo niedługim czasie będę musiała sobie zaaranżować nowy pokój:))

    OdpowiedzUsuń
  49. ja ostatnio poszukuje ciekwych kolorkow do pokoju;)
    ale te inspiracje są boskie;)
    zapraszam do mnie (Miss Independent) pod nowy adres bloga: http://aktorka-milionaform.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. ŚWIETNE TE WNĘTRZA I POMYSŁY! ;)

    zapraszam do obserwowania mojego bloga ;) dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...