niedziela, 4 listopada 2012

70. - Ta z połową projektu "Anty-Chandra" i początkiem projektu "Listopad w Obiektywie"

Długi tytuł! I zawiera dokładnie to, co dziś w notce będzie ;) A i chciałam jeszcze napisać,że padł rekord w ilości komentarzy pod poprzednią notką - 60! Dla mnie to sukces na jaki nawet nie liczyłam!
A więc - podsumowanie projektu "Anty-Chandra" - pomysłodawczyni - Narratorka.
 I zadania:

Zadanie mi podpasywało,bo akurat tego dnia powróciłam ( i znów przestałam :(( ) do kręcenia hulahopem oraz rozpoczęłam po raz trzeci chyba grę Need For Speed Most Wanted ( Ukochany mial na drugą zmianę, musiałam czymś się zająć :) )
Wybaczcie,że tak poziomo,ale zapisane było pionowo, jednak imageshack stwierdziło,że tak lepiej :P
To było jedyne żółte co miałam w szafie i muszę przyznać,że trochę przemarzłam xD
Znów to samo -.-
To było akurat dla mnie łatwe,bo zazwyczaj mam w mojej szafie tak poukładane ubrania :) Dodatkowo segreguje je w kolorach + kategoriach :)
W czwartek to ja zdałam egzamin na prawo jazdy i nie miałam głowy do tego :P ale chodziłam cały dzień uśmiechnięta, nadaje się ;)?
To zadanie totalnie odpuściłam, nawet jakbym chciała,to nie mam ubrań w szafie na coś takiego.
A tutaj miałam w planach wielkie celebrowanie, tylko, kurcze, zwyczajnie zapomniałam xD
Ha! A to mam, chociaż nie wiem, czy jest co do wspominania,bo moje niedzielne emocje były takie:
Dużo się działo.

Posumowałam w końcu ten projekt i muszę przyznać,że branie udziału w czymś takim jest naprawdę fajną zabawą. Dlatego biorę udział w innym projekcie - Listopad w Obiektywie ( baner zalinkowany po prawej stronie :) ) Pierwsze zdjecie z okazji tego projektu:
Tak, znów w poziomie. A może to coś z telefonem jest nie tak? No nic. Mam nadzieje,że nie nudziłam..Chyba nie było kiedy,bo treści mało :P
Powodzenia w tym tygodniu :) Taaaaak mi się nie chce wracać do szkoły :(

20 komentarzy:

  1. Gratuluję zdania egzaminu na prawko:) Nadaje się, nadaje... pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju projekt swietny:) samo czytanie o tym poprawia humor:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super projekt :) i gratluję zdanego prawa jazdy,ja się właśnie przymierzam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że udało Ci się wytrwać w projekcie ;) Ja właśnie zawiesiłam się na piątku i stwierdziłam, że bez sensu robić dalej xd.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękiii ;*
    Ty również! ale już to pisałam

    OdpowiedzUsuń
  6. no ciekawy pomysł na taki projekt:) w niedzielę to moje emocje były 34455566 razy takie jak te na kartce...

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihihi nieee, ale to ze mi pomaga jest konsekwencja tego ze zaglada na bloga ;) to sie wiąże ;D dziekuje w jej imieniu :) Need for speed, uwielbialam to kiedys ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha, niesamowicie, przypomina mi to pewne doświadczenie psychologiczne!

    Pozdrawiam,
    kamil

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za odwiedziny ;). Dokładnie, nauki dużo, a chęci niewiele. Trzeba się w końcu za to wszystko zabrać... Czas najwyższy. Matura coraz bliżej. Dopiero niedawno sobie uświadomiłam, że to się zbliża, że to mnie czeka, choć jeszcze nie do końca przywykłam do tej myśli.
    Fajne są takie projekty. Podoba mi się to zdjęcie, do kolejnego z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. emocje mnie rozwaliły, moje wyglądają teraz tak:




    .

    OdpowiedzUsuń
  11. można ? można :D

    mój się wabi Magik i cieszę się z tego mimo że nie ja imię wybierałam,ale przynamniej jest orginał.

    OdpowiedzUsuń
  12. ZAPOWIADA SIE CIEAKWIE:) zapraszam do mnie : sara-mylifee.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  13. baardzo fajne to ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też układam tak ubrania, kategoriami i kolorami. Dlatego chyba w ciemnych kolorach chodzę najrzadziej, bo są na dole ;P Faktycznie bardzo fajny pomysł z tym projektem, ja aktualnie sama dla siebie realizuję "projekt", codziennie robić zdjęcie w to co byłam ubrana do szkoły, chcę poznać swój styl trochę bardziej :)
    Tak, wiem że tak wyglądam na tych zdjęciach, dlatego pewnie zastanawiałam się nad ich publikacją rok ;P hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł z zadaniami na każdy dzień tygodnia, bo wiadomo- człowiek to leniwa bestia ^^
    Jesteś bardzo szczupła, ćwiczenia Ci nie potrzebne ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...