poniedziałek, 12 listopada 2012

73. - Ta z Liebster Award ( tak, ja też! )

Wiem, wiem, zastanawiałam się czy odpowiadać, bo mnóstwo blogów już na to odpowiedziało, jednak stwierdziłam -a tam, ja też chcę! I o to ja też odpowiadam na to.
 
Zasady :
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Zagnę po raz kolejny zasady nie zaproszę 11 bloggerek z prostego,wymienionego już na początku notki powodu - już dużo bloggerek na to odpowiedziało. Ale za dobrą robotę stanowczo chciałabym wyróżnić Katsuumi! :)

Nagrodę otrzymałam od : Magdy 
A wiec opowiadam na
1.Kim chciałabyś być w drugim wcieleniu?
To pytanie mnie tak zaskoczyło,że chyba nic nie wymyślę w tej chwili xD No może ptakiem! Ale jakimś porządnym,bo fruwanie nie sprawiałoby mi frajdy,tylko służyło do uciekania od innych delikwentów,którzy by mnie chcieli zjeść na śniadanko.
2.Za co cenisz inne blogi?
 Za systematyczność w prowadzeniu i świetne pomysły na notki :) I szczerość. Dużo lizostwa jest na blogach.
3.Co zawsze chciałaś zrobić, ale nigdy nie zrobiłaś?
Hm... zawsze chciałam wyrwać się z mojego miasta,ale na to na szczęście został mi już tylko niecały rok :)
4.Co Cię najbardziej uspokaja?
Ramiona Mojego Mężczyzny. W nich jestem o wiele spokojniejsza.Uspokajająco działa na mnie również herbata - jestem od niej uzależniona i już jedna porcja mnie uspokaja :)
5.Kino czy teatr?
Stanowczo kino. Jestem kinomanką, a w teatrze często czuję się trochę jak w jakimś psychiatryku ( naprawdę nie lubię )
6.Czy przywiązujesz dużą wagę do swojego wyglądu?
Tak. Staram się jednak zachować w tym umiar, co według mnie nawet nieźle mi idzie :)
7.Gdzie najchętniej znalazłabyś się w tej chwili?
Czyt. punkt 4. Bardzo chętnie w nich bym się znalazła teraz :)
8.Aktywny wypoczynek czy błogie lenistwo?
Och, jestem ogromnym, wielkim, leniuszkiem! Kocham nicnierobienie i się nie męczyć.
9.Czym dla Ciebie jest miłość?
Najważniejszą rzeczą na ziemi.
10.Czy jesteś ambitna?
Wydaje mi się,że jestem, ale nie we wszystkim, tylko w niektórych rzeczach,na których mi zależy i gdy one pójdą nie tak, to potem chodzę nadąsana.
11.Co jest dla Ciebie priorytetem w życiu?
Muszę powiedzieć,że miłość, bo przez ten niedługi czas co żyję,to na niej jednej się nie zawiodłam.


A więc tak jak mówiłam, nie oznaczam 11 osób,ale prócz Katsuumi chciałam wyróżnić:
Te dwa blogi wprost uwielbiam i ubóstwiam :)

Teraz kolejne zdjęcie do projektu "Listopad w obiektywie" ^^:
Moja przepiękna spanielka :)

48 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Staram się jeszcze co nieco zmienić, ale małymi kroczkami ;)

      Usuń
  2. piekny piesek :) Dobrze, że masz takiego mężczyznę !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widac, ze jestes osoba strasznie uczuciowa ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. skoro jesteś fanką kina, dziwne by było jakbyś nie słyszała o tym filmie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo spanielek <3 Śliczne są :) Moja przyjaciółka też ma takiego ;)
    Fajne odpowiedzi :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. mam jeszcze jeden do przetestowania, jeżeli się zgodzisz napisać recenzję, to Ci go prześlę ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny pieseek ♥
    Kochana organizuję konkurs na moim blogu z firmą merg.pl do wygrania jest kupon do wykorzystania w tym sklepie. Zapraszam Cię do wzięcia udziału :*
    http://wiktoriabachowskaphotography.blogspot.com/2012/11/competition-with-mergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Aj aj, myślę tak jak Ty. Ramiona Kochającego Mężczyzny jest moim ukochanym miejscem. Zaraz po nim jest własne łóżko :D Obyś nigdy na miłości się nie zawiodła. Życzę Ci tego z całego serca. Faktycznie, na co drugim blogu widzę wyżej wymienioną zabawę. Niesamowicie popularna. Zwłaszcza, gdy nominująca wymyśli naprawdę kreatywne pytania, na które nie da się odpowiedzieć albo "tak" albo "nie".
    Dziękuję za komentarz! Nadal szukam samej siebie, ale myślę, że jestem na dobrej drodze. Każdemu tego życzę, aby odnalazł siebie, poznał swoją osobę i robił w życiu to, co lubi ^^
    Gdzie to wybierasz się na studia, że wyprowadzasz się do innego miasta? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne odpowiedzi ;d
    ładnego masz psiaka x d

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog, śliczny piesek :)
    Zapraszam do mnie, kilka nowości kosmetycznych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio wiele osób bierze udział w tej zabawie ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne przemyślane odpowiedzi.
    Piesek<3 jest cudny po prostu!!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  13. hehheh dziekuje:D ja lubie slowo stylowka, jakos tak, a ze nazywam nim spoko stylizacje to wiesz:D heheheh:D ale masz slodkiego psiunia!!!!!!:):):):):):**:*:* <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne odpowiedzi. Śliczna psinka:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze napisane. Teatr? Mam podobne odczucia. Jeśli chcesz się wyrwać z miasta - życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju az mnie zmaurowało jak zobaczyłam takie wyróżnienie ;o z 5 razy juz sprawdzałam, czy aby na pewno dobrze widzę... DZIĘKUJE :** Kochana jestes < 333
    a punkt4.. az mi sie smutno zrobilo bo swojego TŻ zobacze dopiero za tydzien -.-:(

    No to jak tak to dobrze ;) Ja w sumie od samego początku podchodziłam do tego sceptycznie i nie miałam ochoty na to iść :DDD

    OdpowiedzUsuń
  17. rany boskie, ten tag jest już wszędzie xd
    fajniutki psiak. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za szczerość ;) Ciekawy tag.

    OdpowiedzUsuń
  19. musiałabyś coś więcej napisać np. o firmie, cenie, dostępności i podsumować działanie czy byś kupiła ponownie ;d jeśli Ci to pasuje, to wyślę ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Postaram się w tej sprawie coś ruszyć!;)

    OdpowiedzUsuń
  21. dzięki za odpowiedzi z chęcia przeczytałam :)
    oj i zazdroszczę Ci że został ci tylko niecały rok,ja już bym również chciała skończyć szkołę.
    i widzę ,czyżby nowa zakładka na boku o filmach ostatnio obejrzanych? chyba ,żę dopiero treaz ją zauważyłam ale bardzo fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  22. to wyślij mi na maila adres i w przyszłym tygodniu Ci go prześlę ;) pomogę jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  23. wszyscy się teraz tagują, hahha <3

    OdpowiedzUsuń
  24. oj spoko spoko :DDD po co mialam Ci glowe zawracac ;DDD zawroce Ci glowe tym http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-blogerzy-robimy.html ;DDD przylaczysz sie ;D?

    OdpowiedzUsuń
  25. jaki uroczy piesio ;-)
    fajny tag.

    OdpowiedzUsuń
  26. nic w tym śmiesznego :) tylko zaskakującego;d

    OdpowiedzUsuń
  27. rozkoszny psiak:)
    ściskam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój chłopak na mnie jest zły kiedy biorę psa do łóżka i za każdym razem kiedy chcę aby sunia leżała ze mną, muszę wyścielać jakiś koc lub ręcznik aby sierści nie narzucała :P ehhh

    Dobrze, że masz oparcie w osobie, którą kochasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna psina:*
    Zapraszam na rozdania
    http://szafaani.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  30. wiem, musi być dobrze...
    psinę masz cudną. *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę, że nie tylko mnie lizostwo na blogu dobija :P
    A psina przesłodka :D

    OdpowiedzUsuń
  32. jaka kochana mordka :) i ta siwa bródka ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. też jestem leniem :) i dobrze mi z tym

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe odpowiedzi :D Niektore nawet pasują do mnie. I cudowny piesek :*

    OdpowiedzUsuń
  35. wysłałam Ci dzisiaj szampon ;) daj mi znać jak dojdzie

    OdpowiedzUsuń
  36. ale śliczny piesek :)) też mam Cocker Spaniela tylko, że rudego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...