czwartek, 22 listopada 2012

75. - Ta z nagrodą!

,aWitam Was! Na początku chciałam podziękować za tak miłe komentarze pod poprzednią notką. Mam nadzieje,że ta faza minie i wszystko wróci do normy. A tymczasem dziś dostałam pewną przesyłkę - nagrodę z konkursu na blogu Kasi - klik! O tyle mi miło,że otrzymałam trzecie miejsce za wypowiedź, a planowane były tylko dwa. Jupi! :))
A oto nagrody:
Jestem bardzo szczęśliwa :))
A teraz zdjęcie do projektu listopad:
Tym zajmujemy się z moim ukochanym od kilku dni. Mam taką małą zabawę - zgadujcie w ile dni skończymy układać 2000 tyś. puzzli xD Minęły trzy dni i mamy ramę, trochę tej trawy po lewej i chmurę po prawej :P Nagrody nie oferuję,ale liczę na malutką zabawę :)

35 komentarzy:

  1. Mam to masło Isana - pachnie cudownie :)
    Gratuluję ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. A widzisz, haha, jak to może pomylić się ;DDD grrratuluję! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wygranej, kosmetyków nigdy za dużo:)))
    tak sądzę, że te puzzle to tak hmm... ok. 5-7 dni:D

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę, ile kosmetyków :) gratuluję! Jak prawko, jeździsz?

    OdpowiedzUsuń
  5. hah obstawiam 8/10 jeszcze;))
    swietny sposob na dlugie wieczory;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie szybko się z nimi uwiniecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To gratuluję ;D
    Nie mam pojęcia ;p jak Wam idzie ?

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wspaniałej nagrody ;d

    ja stawiam, że około 2 tygodni i będzie! ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję, super wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję, ja nigdy nic nie wygrałam :<

    OdpowiedzUsuń
  11. super nagrody :) bardzo przydalyby mi sie te rzeczy wiec zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć Kochana ;) Jakiś czas temu wspominałam o akcji szlachetna paczka i o tym, żeby blogerzy się w nią włączyli! ;) Rodzina, którą możemy uszczęśliwić na święta została wybrana, mam nadzieję, że pomożesz i się przyłączysz do nas ! Wszystkie szczegóły z tym, co rodzina potrzebuje znajdziesz w najnowszej notce http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fakt z puzzlami to jest zabawa! Boże właśnie sobie uświadomiłam jak dawno nic takiego nie robiłam!

    OdpowiedzUsuń
  14. pamiętam kiedyś mój szał na puzzle! ;d

    OdpowiedzUsuń

  15. Chciałbym cie zaprosić do mnie :)
    Organizuje mikołajkowy konkurs ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. żel pod prysznic z Avonu cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja wygrana zadecydowała o mojej wizycie w rossmannie :D gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. W tymz amiesznaiu ze Szlachetna Paczką nie pogratulowałam Ci wygranej! ;DDD widzę, że tak jakby nagroda specjalna! Rewelacja :DDD Zdolniacha ;DDD
    puzzle! ;o meeeeega ;) My keidys z mama ukladalysmy puzzle ale chyba 1000elementow i potem sklejalysmy i do antyramy :DDD

    dziekuję za wsparcie < 33

    OdpowiedzUsuń
  19. :))) Gratulacje wygranej!!! :)) Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No to Gratulacje ;)
    Zazdroszczę ;)

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bony na buty ;)
    Warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. sto tysięcy razy sprawdzałam na każdej z osobna, czy data jest dobra ;p mam nadzieję, że po tej wpadce, wyratuje się chociaż dobrym działaniem :) jak coś to służę pomocą ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Przede wszystkim gratuluję wygranej. Widzę żel pod prysznic Garden of Eden i już żałuję, że mój się skończył, ponieważ uwielbiam ten zapach.
    Mój ma zacięcie do puzzli i u niego w pokoju wiszą 4 obrazy z 1000 - 2000 elementów ;) Widoki i jeden z końmi. Kto by pomyślał. Strzelam, że ok. 9 dni. Ale jaka to będzie przyjemność włożyć ostatni element na swoje miejsce. Dziękuję za komentarz. I szkoda, że nie lubisz malować - rysować :P

    OdpowiedzUsuń
  23. O gratuluję mi rzadko udaje się coś wygrać ;d Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie organizowanym na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. halo, halo! gdzie jesteś :) ?

    OdpowiedzUsuń
  25. no daj spokój :( nie porzucaj bloga! Chociaż tak raz na tydzień-dwa coś dodaj :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Coś w tym może być, że nie lubimy jak komuś coś za dobrze wychodzi! Ha ha ha :D

    OdpowiedzUsuń
  27. nienawidzę układać puzzli ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. jak coś, to pisz i wspomogę ;* nie zapomnij o zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  29. Oooo uwielbiam puzzle :D I gratuluje sama bym zgarnęła te rzeczy z chęcią :P

    OdpowiedzUsuń
  30. haha, dobry nagłówek!

    świetnie sobie poradziłaś, odpisałam na maila ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam ten różowy żel pod prysznic z AVONu!

    OdpowiedzUsuń
  32. Graaatulację! Ja też ostatnio wygrałam blogowy konkurs (mój pierwszy pierwsiutki) więc wiem jakie emocje Tobie musiały towarzyszyć :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...