poniedziałek, 10 grudnia 2012

77. - Ta z świątecznymi filmami

Niektóre z Was narzekają na brak poczucia tego świątecznego klimatu, a inne napawają się nadchodzącymi świętami. Do obu grup wychodzę na przeciw i proponuję zagłębienie się w świąteczny klimat, pod ciepłym kocem, z herbatką i ze świątecznym filmem. Co Wy na to? Oto kilka moich świątecznych propozycji, może nie do końca typowe świąteczne filmy,ale celowo takie wybieram,by każdy mógł wybrać coś dla siebie:

1.To właśnie miłość

Polecam, gorąco! Jeden z najlepszych filmów miłosnych, różnorodność historii, zaskakujące wątki i świąteczny klimat sprawia,że sięgam po ten film często i za każdym razem świetnie się bawię. I zachwyca oczywiście obsada. Jeśli tylko macie wybrać jeden film z tej listy, to na pewno ten! Ps. Facetom też się nawet podoba ;)) 


2. Grinch: Świąt nie będzie
Teraz troszkę kino familijne. Jim Carrey jak zwykle zachwyca, film dla każdego, wprowadza w dobry, świąteczny nastrój :)

3. Holiday
 Dwie, zupełnie różne kobiety zamieniają się swoimi domami na okres świąt ( za pośrednictwem portalem się tym zajmującym ) i ich życie nagle zmienia bieg. Bardzo lubię ten film, za klimat, za aktorstwo i obsadę i za pomysł. Jeśli chcecie poczuć święta, a nie macie ochoty na nic w stylu Grincha, a lubicie miłość - to dla Was :)

4. Expres Polarny
 Nie jest idealny, nie jest najlepszy, jednak wprowadza nastrój. Coś,czego czasem brakuje filmom. Nie jest przewidywalny, nie jest zwykły, wyłamuje się z konwencji świątecznych bajek, ale warto zahaczyć o ten film, w razie gdy się nie spodoba to można po prostu zapomnieć :)

5. Ja cię kocham, a ty śpisz
Film z cyklu - miłosna opowieść,akurat dziejąca się/posiadająca klimat świąt. Pomaga odczuć atmosferę i wprowadza romans. Lubię takie lekkie, przyjemne filmy zwłaszcza z Panią Sandrą Bullcok :)

6. Pada Shrek
Krótkometrażówka dobra dla każdego widza, a dla fanów Shreka zwłaszcza. Polecam.

Dla tych, którym mało mam jeszcze dwie propozycje - Family Man oraz Rodzinny dom wariatów. Nie zawarłam ich jednak w liście, gdyż sama mam je w planach obejrzeć w ciągu najbliższych dni. Jeśli któraś widziała, to chętnie przeczytam Wasza opinię :))
Wszelkie informacje więcej o filmach można zasięgnąć na - filmweb.pl, stamtąd mam plakaty filmów.
Mam nadzieje,że pomysł na notkę jest oryginalny i spodoba Wam się,bo taki miałam zamiar od początku. Próbuję zaskakiwać czytelników,a nie nudzić tym samym :)

37 komentarzy:

  1. O proszę i już mam kilka pomysłów na kolejne filmy do obejrzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie grinch to moja udręka z dzieciństwa :( zawsze bałam się , ze mi wyskoczy z choinki,serio!
    ale za to według mnie klasyka to rudofl czerwononosy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To właśnie miłość <3 świetny film:)) niedawno oglądałam! oprócz historii to jeszcze muzyka bardzo świąteczna:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w tej chwili tez już tak dobrze tego nie pamiętam,mam jedynie przebłyski z dzieciństwa i z tego , ze co roku go oglądałam i zawsze z takim samym zachwytem, chyba w tym roku aż sobie obejrzę:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Holiday uwielbiam całą sobą!

    OdpowiedzUsuń
  6. z całej listy widziałam 3 filmy, trzeba nadrobić! ;d

    co do odżywki, to niestety nie znam, bo nigdy nie używałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. ooojej za poltora tygodnia jak wroce do domu to nie bede nic innego robic poza ogladaniem takich filmow czy sluchania piosenenk :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam będę się obżerac hyhy póki jest okazja ;) Potem dieta , ech ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam z dziećmi oglądać filmy:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. jedyne co nie lubię w święta to filmów świątecznych:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zakochana w Listach do M. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. :)) ostatnio mam nawet sporo czasu na oglądanie filmów :) lubię to

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie widziałam, uwielbiam "Holiday" ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie zaczęłam ściągać Holiday :) Dzięki wielkie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę obejrzeć niektóre. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądałam jedynie 'Holiday' :) piękny film:) może kiedyś skuszę się jeszcze na ten pierwszy:) narazie mam pełno filmów do obejrzenia w kolejce:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, ale nie wiem czy ta maska nie przetłuszczałaby mi mocno włosów ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. zapraszam na konkurs na moim blogu, do wygrania śliczna koronkowa bluzka (baskinka) w dowolnym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm to może się na nią skuszę ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. ostatnio oglądałam Holiday boski<33

    OdpowiedzUsuń
  21. Grinch dawno go oglądałam w sumie nie pamiętam dokładnie tej bajki :)) Ale Pada Shrek oglądałam :DD

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak przyjedziesz to moze sie tam zgadamy? ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam swiateczne filmy! Oglądając je czuję swiateczna atmosfere!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Po prostu kocham świąteczne filmy ,a szczególnie PADA SHREK xdd
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie lubię świątecznych filmów, strasznie mnie nudzą! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. w liceum chyba rysowałam na.. czy ja na czymś rysowałam? nie pamiętam. chyba na angielskim, na kserówkach! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. dla Ciebie blond włosa farbowana dziewczyna w mini wygląda na pustą?xD może wyglądałam ale charakter miałam taki sam... cóż, dziwnie to zabrzmiało:P

    OdpowiedzUsuń
  28. a wiesz ze ja normalnie to tez mam dzioba?:D z natury mam takie usta wydete ;p wtedy bardziej maskowalam kompleksy takimi pozami to wiesz. a pisałabys ze mną wtedy widząc mnie taka?;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja oglądałam chyba wszystkie, które wymieniłaś, ale bardzo chętnie do nich wracam;)

    OdpowiedzUsuń
  30. oglądałam: "grinch-świąt nie będzie", "express polarny", "pada śnieg" :) wszystkie były fajne, ale chyba najfajniejszy "express polarny" ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. "ekspres polarny" uwielbia mój synek, oglądamy go co roku :)


    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs :)


    http://eva-style.blogspot.com/2012/12/konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...