poniedziałek, 17 grudnia 2012

78. - Ta z Santa Baby

Hej :) Na dziś przygotowałam dla Was notkę z jedną z moich ulubionych piosenek świątecznych. Genialna muzyka z genialną Earthą Kitt i jej świetnym, uwodzicielskim głosem, a tekst jest po prostu... ( co by tu, by znów nie powtarzać :P ) oryginalny i dobry :)
Posłuchajcie i zainteresujcie się co ona śpiewa:


 Jest jeszcze wersja Michaela Buble ( śmiałam się,jak pozmieniał tekst :)) )
TUTAJ!
I jak ? :) Mam dla Was jeszcze zdjęcie. Pamiętacie, kiedy pisałam,że z Moim kupiliśmy puzzle? To ułożyliśmy jej jakiś czas temu. Jaka radość temu towarzyszyła! W końcu trud układania tej cholernej góry się opłacił :P A więc tak wygląda efekt końcowy!
:))

21 komentarzy:

  1. Ech, lubiłam kiedyś układać puzzle, mam schowane pudła. Teraz dzieci by zaraz rozwaliły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. od dziecka nie lubiłam puzzli wrrrrr.. ale bardzo lubię obrazy z puzzli!:) mojemu kupiłam i probujemy ulozyc i chcemy przykleić je na sklejką lub brystol i powiesić na scianie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję cierpliwości do układania puzzli ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ukladać puzle :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeeeju puzzle ! Ja pamiętam jak z mamą kupowałyśmy i nic tylko układałysmy :D to jest taki genialny fun, że naprawdę ! aż mi podsunęłaś pomysł, żeby kupić jakieś mojemu i ukłądać je razem ;DDDD mam nadzieję, że się nie pozabijamy :DDD

    a piosenka.. juz ląduje w moich ulubionych :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. PUZLE SIE UDAŁY! SUPER
    ♥ ✼ świąteczne pozdrowienia;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja za moją dałam niecałe 38zł także nie wyszło jakoś dużo ;d
    a radość z ułożenia tych puzzli musiała być niesamowita xd
    ja bym je pewnie oprawiła w ramkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, puzzle to moja miłość już chyba od dziecięcych lat :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie.
    http://hushaaabye.blogspot.com
    Na pewno znajdziesz coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, jak ja dawno nie układałam puzzli, a tak lubię. Śliczny krajobraz wyszedł:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. dawno nie układałam puzzli ;dd

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna piosenka:) Kurcze, faktycznie ja też dawno nie układałam puzzli haha:D A mam pełno w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. puzzle:)) nie lubię piosenek świątecznych w wersji Bubble, nie wiem własciwie dlaczego, po prostu nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja do puzzli nigdy nie miałam cierpliwości, ale układanie je z chłopakiem to fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam puzzle, a zwłąszcza takie widoczki, wtedy wytężam swoją mózgownicę hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jej! świetne puzzle :) nie to nie są ciasteczka korzenne..to są zwykłe pierniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja się tak zabieram i zabieram za kupno puzzli i się zabrać nie mogę :P uwielbiam je układać, więc może w końcu kupię je sobie pod choinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. rozumiem ^^ pewnie gdyby nie fakt ze dostalam do testow to hohoho jeszcez by dlugo minelo zanim bym sobie ja sama kupialm ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbialam puzzlle, zawsze! <3 dobrze wydaje mi sie, ze to Tatry? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...