środa, 26 grudnia 2012

80. - Ta z Butter Cookies

Hej. Mam nadzieje,że odpoczęłyście w ten świąteczny czas :) Co prawda pisałam,że nie będzie mnie tutaj w święta, ale dawałam radę chociaż zaglądać na Wasze blogi :) Zdenerwowało mnie jednak,że niektóre z Was pisały,że po świętach jest już 25 grudnia ok. godziny 12. Halo, halo, to dopiero początek. Nie jestem super wierząca, jednak szanuje uczucia osób wierzących, dla których Boże Narodzenie to nie tylko Wigilia z prezentami. No dobrze, pobulwersowałam się, a teraz czas na to, czym chcę się pochwalić!
Oto czym zaskoczyła mnie mama w święta. Marudziłam jej jakiś czas na temat maślanych ciastek, jakie jadłam jak byłam mała, a przestali kupować. Nie mogłam uwierzyć,że pamiętałam i uznałam to za najmilszy,bo od serducha prezent :) Ogólnie święta minęły bardzo miło, spędziłam dość czasu z rodziną i nie było tak źle, jak bywało. Wręcz nawet było miło :)
Chciałam jeszcze Was spytać o opinię na temat nowego nagłówka. Nie zagości na długo, ale chciałam tak zaszaleć w tym roku i troszkę umiliłam nagłówek na dwie grudniowe okazje :) Co sądzicie o nagłowku New Year's Eve Edition?
Ps. W następnej notce podsumowanie roku oraz mam niespodzianką dla Was. Przekonacie się w Nowym Roku :)

28 komentarzy:

  1. Ozdoba jest ładna z tego pojemniczka. :P

    Lubię ciastka maślane, dawno nie jadłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nagłówek sylwestrowo-swiateczny swietnie;) ja tez zmienilam na ten krotki czas;d

    OdpowiedzUsuń
  3. mi sie podoba naglowek meeegasnie ;) a prezent od mamy ;o wooow cudowne ;) ja tez tak narzekalam swojej w tym roku ze zadnej niespodzinaki nie bede meic pod choinka bo dala mi kasa a ja mialam sobie cos kupic.. i dostalam od niej notes banku BP < 33 hahahaha

    dziękuję ;** noo ciekawe w sumie :D ja im napisałam w skardze ze wszyscy pojda do konkurencji a wtedy moga sie pozegnac z jakimikolwiek klientami :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagłówek... ciekawy :P Fajnie, że miło spędziłaś święta, nie wszyscy mieli taką okazję :| Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. W te święta wypoczęłam za cały rok. :D Pewnie są przepyszne. ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham te ciasteczka ;)
    bserwujemy?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pyszneeeeeee♥ ♥ ♥ ♥
    BUZIAKI;* OLA

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam nadal mam święta i odpoczywam, dojadamy 'resztki' w świat - wiec heheh :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to czekam na niespodziankę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. pyyyycha:) czekam na niespodziankę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego Sylwestra Kochana!! :))
    Co do Nagłówka to i tak każdy będzie ładny :) Ja i tak bardziej patrze na treść postów, niż na nagłówki :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest życzenie, jest prezent :)
    Ja chyba nigdy nie jadłam tych ciastek.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie jadłam tych ciastek, nagłówek ciekawy ale nie w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  14. Także jadłam takie ciasteczka! :D Nadal je lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz rację 25 to w końcu wciąż święta :)
    Mhhmm, ciastka wyglądają pysznie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Narobiłaś mi apetytu. (:


    XOXO, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  17. jakaś rocznica związku skoro ta para jest w nagłówku? :)
    tak właściwie to Świąta są z 26 włącznie, bo mamy Wigilię i 1 i 2 dzień Bożego Narodzenia :) no ale właśnie, dla niektórych liczy się tylko Wigilia i prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale mi zrobiłaś smaka na ciacha maślane! :o
    nagłówek super :)

    kiecka Sereny była... dziwna. sam fason mi się podobał, tylko to złoto...
    do Blair ta sukienka faktycznie pasuje, zwłaszcza w zestawieniu z dodatkami pod kolor, ale sama w sobie mi się wydaje jakaś taka... sylwester lata '90 xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętam te ciastka! I z chęcią bym je teraz zjadła! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. nie jadłam tych ciastek, ale pamiętam te puszki, moja mama trzymała w nich nici XD
    co do spotkania - ja się strasznie stresuję, jak mam się spotkać z kimś z internetu (a to było już któreś spotkanie z osobami z sieci, ale pierwsze blogerskie). to też jest stres typu 'a jak nie będzie o czym gadać?', 'a jak się nie znajdziemy?', 'a jak one uciekną na mój widok?' i tak dalej. ale nie ma się czego bać, to jest świetne, jak możesz poznać w realu kogoś kogo znasz z sieci. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo pamiętam je! Kurcze chyba z milion lat już ich nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. coś o tym wiem, tylko w drugą stronę: ciuch wygląda ekstra, póki go na siebie nie założę xd wprost uwielbiam to, kiedy znajduję sukienkę moich marzeń, a ja wyglądam w niej jak królowa pasztetów! xd

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję :* ;) rzeczywiście, też mnie denerwuje, kiedy ktoś święta kończy zaraz po Wigilii i prezentach. Wtedy dopiero sie one zaczynaja przeciez; )

    OdpowiedzUsuń
  24. nie mogę się doczekać tej niespodzianki! ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jeśli chodzi o nagłówek, to robiła mi go bobik <3 cudownie jej wyszedł! ja dałam tylko pomysł, a ona tak cudownie nadała mu wygląd

      Usuń
  25. weeez ja tez jestem lama jesli o to chodzi :DDD nawet pisac nie umiem a co dopiero robic cos w takich programach ;o hahaha akurat ta strona jest moich znajomych i zawsze ogladam ja tak :OOOOOOO masaaa ;DDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...