wtorek, 1 stycznia 2013

1. - Ta z 2013 rokiem i niespodzianką!

Myślę,że stałe osoby, które wchodzą na mojego bloga zauważyły, co było tą niespodzianką. Nowy nagłówek i poprawki kosmetyczne przy przyciskach sprawiły,że jestem bardzo zadowolona z siebie :) A tak po za tym, to mam nadzieje,że jakoś żyjecie po Sylwestrze :) Dla mnie okazał się trudny,bo choroba mnie mocno trzyma,ale jakoś się staram jej nie dać :)) Jeśli są tutaj jakieś chore, tak jak ja, to trzymajcie się!
No, to tylko tyle. Powodzenia w powrocie do szkoły / na studia / do pracy po tej świątecznej przerwie :)
  Pozdrawiam



10 komentarzy:

  1. nowy nagłówek jest świetny ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. no i ładnie się tu zmieniło :) zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty zdolniacho Ty :DDD ladnie tu !

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoła ;/
    Nagłówek oryginalny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie, kolorowo i wesoło♥ ♥ ♥ CAŁUSY:*OLA

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciągle pamietam o tym,że muszę Cię wykorzystać, Ty wiesz o co chodzi... ale jakoś nie mogę się do tego sama zabrać ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety mnie praktycznie zawsze choroba dopada po Sylwestrze -,- tak, więc rozumiem cię w pełni. Zdrowiejmy! :D
    Oznaczyłam Cię w tagu http://impuls-szczescia.blogspot.com/2013/01/tag-its-only-picture.html mam nadzieję, że skorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do nowego konkursu organizowanego przez sklep internetowy dla dzieci i niemowląt naszkoliberek

    http://blog.naszkoliberek.pl/konkurs-swieta-i-po-swietach/

    Do wygrania bodziak dla dziecka.

    Serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...