niedziela, 6 stycznia 2013

2. - Ta z fryzurami na ważne okazje

Jako że w piątek czeka mnie studniówka i wczoraj u mnie była koleżanka i czesała mnie na sto sposób i dalej nie zdecydowałam jaką fryzurę chcę, postanowiłam pośledzić propozycje w internecie,bo może pojawią się nowe propozycje i będę miała 200 kolejnych fryzur,ale może 201. będzie tą idealną i jedyną ( nadzieja matką głupich xD ). A oto kilka fryzur,które przyciągnęło moją uwagę,a może i Wam się spodobają?


































Powiem Wam,że w internecie jest tyle pięknych fryzur! I wiecie co? Wcale mi to nie pomogło! Mojej mamie najbardziej podobała się jedna opcja, jaką wczoraj mi zrobiła koleżanka,ale czułam się w niej dość dziwnie i staro,ale była ładna i tak się napracowała i chyba wszystkie wsuwki zużyła,ale z drugiej strony kiedyś marzyłam o takiej fryzurze, może za mało studniówkowa, ale jakoś tak mi się podobała:
Ona jest coś w ten deseń,tylko że podkręciłabym bardziej włosy ( mam o wiele, niestety!,od niej ) i zamiast zwykło zebrać te włosy z boków chciałam warkoczyki. Sądzicie,że za mało studniówkowa, poszukać innej czy oddać się tej co spodobała się mamie i koleżance? Coś czuję,że i tak będę potrzebowała próby numer dwa i dopiero się zdecyduję xD A może Wy mi jakąś fryzurę proponujecie?

34 komentarze:

  1. ostatnia fruzyra *.* masz śliczny nagłówek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie sie najbardziej podoba Evy Longorii fryzurka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam niby 25tego ale mam tylko buty a nawet czołówki nie ma ;) obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza i ostatnia zdecydowanie najlepsze ;)
    ja miałam na swojej studniówce podobną do ostatniej, tylko że zamiast kokardki z tyłu, miałam kwiatuszka z boku i było mi bardzo wygodnie, a ja czułam się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. blake lively! ; )
    aczkolwiek nie wiem czy sama fryzura, czy jej postać, którą uwielbiam ; )
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej podoba się ta z białą kokardką, jest urocza! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mi sie podoba wiekszosc z tych co maja rozpuszczone wlosy ;) taka mega dziewczeca ;D taka chce w tym roku ale mam za krotkie wlosy ;/ myslalam o wczepach ale jak mi odpadna to bedzie masakra ;D

    nie patrz na to czy fryzura jest mało czy bardzo studniówkowa ;D spróbuj jeszcze raz podejść do tej, która podoba się mamie i koleżance :) ważne żebyś czuła się w niej dobrze, bo inaczej to będziesz się męczyć ;D i daj zdjęciaaaaa ! ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Fruzyra 'na Arielkę' czyli fale i podpięcie z boku - blondynka ze srebrnym naszyjnikiem. No i biała kokardka <3

    Zapraszam do mnie na Liebster Blog i podsumowanie 2012. Może obserwujemy? ;*
    http://www.amelia-em.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fryzura z warkoczem i kokardką jest mega! Ja mam teraz ogólnie fazę na warkocze więc wszystkie bardzo mi się podobają :) I sama miałabym trudności w podjęciu decyzji :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ale piękne fryzurki !!! <3 ta druga blond najlepsza!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne fryzury ,niedługo będę sama szukać,bo będę druhną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się 4 bardzo podoba i ta co Tobie, ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się mega podoba to co ma Blake Lively na włosach:DD i ogólnie te koki! genialne! na studniówke wybierz taką fryzurę w któręj oprócz dobrej prezencji będzisz się dobrze czuć, zeyś nie myslała cały czas, cyz ci się przypadkiem coś nie rozwaliło:D
    udanej zabawy! i mam nadzieję, że pokażesz sukienkę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam Cię do Liebster Award, zapraszam do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też miałabym problem ze zdecydowaniem się na którąś... :P Muszę na swoją zachować włosy ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. jest tutaj tyle przecudownych fryzur, że wcale nie dziwię się, że nie możesz się zdecydować :*

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsza fryzura - planuję taką na studniówkę :) obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. każda śliczna, nie wiem na którą bym się zdecydowała :)
    studiuję filologię polską, specjalność edytorstwo i korekta tekstu - dlatego w wydawnictwie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsza super *.*
    Obserwujemy? Ja już się dodałam :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo bym chciała takie zrobic :)

    U MNIE NOWY WPIS! ZAPRASZAM DO SKOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA!:))

    OdpowiedzUsuń
  21. mówisz, ze brakuje Ci mojej wstępnej paplaniny? ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. tak, tak, dane dotarły:) fryzurka którą opisałaś jest moim zdaniem jak najbardziej ma studniówke:) Pamiętaj, że Twoje zdanie najbardziej się liczy, Tobie musi się podobać:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mysle ze studniowka to bal na ktorym mozna ssobie pozwolic na eleganckiego koka:) Ja bym wybrała własnie takiego ładnego koczka jak tu pokazałaś , są swietne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza z lewej jest przepiękna! Miałam podobną fryzurę na weselu kuzynki mojego chłopaka - i robiła furorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi sie ! :D nie widze przodu ale jeszcze jakbys miala moze tak puszczone 'figlarnie' kosmyki z przodu to naprawde ladnie :) ! i tak dziewczeco ladnie ;)) < 33

    myslalam ze masz dluzsze wlosy btw ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jessica Alba to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnie zdjęcie - tylko z bardziej podkręconymi pasemkami.

    Z tego co widzę, bierzesz udział w konkursach, dlatego też zapraszam Cię na moje rozdanie. Do wygrania m.in. kosmetyki Miyo: http://kkamilaa.blogspot.com/2013/01/urodzinowy-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  28. przepraszam, naprawię się! ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. Ah can't choose a favorite one!

    www.gowk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...