środa, 9 stycznia 2013

3. - Ta z notką trzy po trzy

Jak sam tytuł mówi, notka będzie za pewne chaotyczna w odbiorze,ale to dobrze - bo będzie osobista :) Na początek pragnę się pochwalić,że przyszła do mnie dziś przesyłka - wygrałam rozdanie na początku roku na blogu - http://amiperfect3.blogspot.com/
A oto nagrody:
A po za tym pokazałam dwóch osobom moją fryzurę, na którą ostatecznie zdecyduję się na studniówkę. Jedną z nich jest Kasia, zapraszam serdecznie na jej bloga! Drugą jest Becomingbeauty. Po jej komentarzu, który brzmiał - "myslalam ze masz dluzsze wlosy btw ;D" stwierdziłam,że wstawię zdjęcie długości moich włosów. Nie jest to długość powalająca, jednak zważając na to,że w grudniu 2010 roku zcięłam włosy na fryzurkę niczym Keira Knightley:
A obecnie włoski mam takie:
 Wiem, kiepska jakość,ale ciągle o tym zapominałam, a kiedy przyszła pora pisania notki to nie chciałam zrezygnować ze wstawiania zdjęcia z długością włosów.
Gdy spotkałam się z pozytywną opinią mojej potencjalnej fryzury na studniówkę, to postanowiłam,że się nią podzielę z Wami :)
I co sądzicie?
To tyle na dziś, podejrzewam,że odezwę się do Was dopiero za kilka dni,bo nie mam kiedy wcześniej, a w piątek czeka mnie wspominana już Studniówka! :)

27 komentarzy:

  1. super te loczki wyglądają i ta kokardka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super! uwielbiam loczki, mam je na każdej imprezie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorry, ale nie podoba mi się ta fryzura :) Jest tyle ładnych upięć..

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez 2 lata tyle Ci urosły? ach! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne fotki! Super blog, masz swietny styl. Zapraszam do siebie i na rozdanie!
    Kisses
    Aga

    GIVEAWAY with Choies!!! 50 WINNERS!!!
    GIVEAWAY with Choies!!! 50 WINNERS!!!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zestaw cieni! <3
    Ja ścinałam włosy w czerwcu i już w grudniu miałam je w starej długości :D Jak ja to mówię - poznańska woda działa cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Loczki jak najbardziej :) Uwielbiam! A włoski swoje zapuszczam :) Miłej zabawy na studniówce kochana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie czasami potrafi bardzo pozytywnie zaskoczyć, a czasami po całości się na niej przejeżdżam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe masz długie wlosy, ja chyba mam krotsze niz TY;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne :>
    Świetna fryzura :D
    Ja mam chyba taką samą długość włosów jak ty, może troszeczkę dłuższe :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Loki idealne na każdą okazję , ta fryzura jest śliczna. Hmm mam podobne kolczyki ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne masz włosy :) ja swoje ostanio scięłam trochę i się zastanawiam, czy jeszcze nie ściąć krócej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. masz piękny kolor włosów, wiesz? <3 a fryzura będzie świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. czyli jednak masz dłuższe włosy ! ;DDD niezłe podkręcenie, że aż taka różnica ;)) ślicznie, ślicznie, ślicznie ;) a Ty to tą 100 gdzieś teraz masz nie? (mam nadzieje ze nie wczoraj bo fail -.-) ale ale ale udanej zabawy !! < 333

    OdpowiedzUsuń
  15. czyli jesteś juz pod studniowce :) i jak sie bawilas? :)
    a fryzuka piekna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej! :)
    Poobserwuję sobie Twojego bloga.:)
    Zapraszam na małe rozdanie, jeśli byś chciała :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...