niedziela, 13 stycznia 2013

4. - Ta z It's only picture

I już po studniówce! Jestem taka zmęczona,ale nie mogłam się powstrzymać,by troszkę poblogować, coś czuję,że jutro w ciągu dnia będę śpiochać,bo w sumie słabo się wyspałam :P Na dziś przygotowałam dla Was odpowiedź na tag It's only picture, do którego oznaczyła mnie Czencz. 
Zasady:   1. Umieść w poście baner z tytułem tagu i linkiem do Kirei - inicjatorki tagu   2. Odpowiedz na 17 pytań w formie zdjęcia - może to być pojedyncze zdjęcie, kolaż złożony z kilku zdjęć, sfotografowany rysunek, PrintScreen. Ważne, żeby odpowiedź była w formie graficznej, a nie tekstowej - ewentualnie krótki podpis dozwolony :)   3.Postarajcie się, aby większość zdjęć była Wasza własna, a nie np. pobrana z internetu z podaniem źródła. Wtedy ten tag będzie bardziej "osobisty" i ciekawy, choć kilka pytań trochę utrudnia to zadanie (np. w przypadku pytania o życzenie).  4. Otaguj 7 osób :)

1. Codziennie widzisz...
 2. Ubranie, w którym "mieszkasz".
3. Ulubiona pora dnia...
 4. Coś nowego...
 5. Właśnie tęsknisz za...
6. Piosenka, która za Tobą chodzi...
7. Nagłówek Twojego tygodnia to...
8. Najlepszy moment tygodnia...
Nie mam jeszcze zdjęc, to zrobiłam takie cuś! XD
9. Czym chciałeś być jako dziecko...
10. Nigdy nie rozstajesz się z... 
  
11. Co można znaleźć na Twojej liście życzeń...
12. Twoja miłość od pierwszego wejrzenia...
13. Coś, co robisz przez cały czas...
14. Zdjęcie tygodnia...
 
15. Ulubione słowo/wyrażenie...

16. Najlepszy moment roku..
 Jakoże nie mam jeszcze zdjęc,ze 100dniówki,to daję fryzurkę:

17. Ktoś, kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić...
 Myślę,że poznałyście mnie troszeczkę lepiej :))
Jeśli chodzi o nominowanie - to nominuję wszystkich chętnych, bo nie lubię pisać na siłę o nominacjach,a ludzie i tak nie odpowiedzą.

23 komentarze:

  1. Mam nadzieje, ze się dobrze bawilas:) fajny pomysł na tag!

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaaaaaa jak sie bawilas ;DDD?

    a juz mialam Cie zaprasza do tego tagu no :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że skorzystałaś z zaproszenia! :) co do pierwszego zdania mam tak samo- mój zwierzak nie odstępuje mnie na krok.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten tag! piesek ma cudną mordkę :D a ten chłopak to Twój chłopak? strasznie pozytywny :D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wgl mi się wydaje ,że kiedyś go widziałam :)
      skąd jesteście? ciesze się ,że sprawiłam Ci radość ;*
      już po studniówce?

      Usuń
  5. Fajny pomysł :)))
    Jednak ja jakoś nigdy nie korzystam z tagów :/

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł na post!:) aż się uśmiechnełam na końcu:) czekam na zdjęcie w sukience studniówkowej;) mam nadzieje że nam pokażesz jak pieknie wyglądałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To musiałaś się dobrze bawić ; ) mam nadzieję, że będą jakieś zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. 'udalo sie wniesc %' nie mow ze u Was nie wolno ;o? alee dobrze ze sie super bawilas :DDD zgrana klasa, nie zgrana po studniowce zawsze jest inaczej i w lepszej atmosferze sie chodzi na lekcje ;D 100 są genialne < 33

    :**

    OdpowiedzUsuń
  9. omg,zrobie ten tag! jeszcze nie wiem kiedy,ale bankowo zrobię! :)
    Twój piesio jest słoodki! I cieszę się,że 100 była udana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ogladalam ten tag w postaci video na youtube..:)
    swietne odpowiedzi..:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ubranko w ktorym mieszkasz- najwygodniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. The eyeshadows in the 4th pic look. The hair styling in the 12th pic is indeed love at first sight!!!
    Do stop over my blog too dear!
    FASHION PANACHE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post
    Dołączam do grona obserwatorów jeśli chcesz się odwzajemnić zapraszam do mnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. no to nie mogę się zdjęć ze studniówki doczekać!
    coś mi mówi, że ta 'najarana Anka' to ze studniówki właśnie ;p
    Twój chłopak jest... tak... SPECYFICZNY - to dobre słowo XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...