poniedziałek, 21 stycznia 2013

6- . Ta z Harlanem Cobenem

Dziś chciałabym Wam przedstawić inną stronę siebie. Czytam. Tak, zdarza mi się popełniać książki :)) ( o dziwo im bliżej matury, tym więcej czytam książek w ogóle nie zawiązanych z nią ). Dziś chciałabym Wam polecić autora dobrych powieści z gatunków kryminał, sensacja, thriller. Ja przeczytałam jego 8 (!) książek i jedno opowiadanie. Co w nich jest takiego fajnego?
Harlan Coben (ur. 4 stycznia 1962 w Newark w stanie New Jersey) – amerykański pisarz, autor powieści kryminalnych. W jego powieściach często pojawiają się nierozwiązane bądź niedokończone sprawy z przeszłości (takie jak morderstwa, tragiczne wypadki, etc.) oraz wielokrotne zwroty akcji. W książkach Cobena fabuła toczy się na obszarze stanów Nowy Jork i New Jersey. Kilka postaci drugoplanowych pojawia się w wielu jego dziełach.

Właśnie jego fani lubią takie małe smaczki w postaci ponownego pojawiania się w formie epizodu innych, wcześniej poznanych postaci. Coben utworzył ciekawą gamę różnorodnych historii,jednak najbardziej lubię go za cykl z Myronem Bolitarem - postacią główną przejawiającą się w wielu książkach. Pierwsza z cyklu książka z jego udziałem jest w porządku,ale im później, tym lepiej!
Jeśli mam polecić książkę, od której zacząć przygodę z Cobenem,by dowiedzieć się co i jak i czy naprawdę warto to wybieram te 2 książki -

















Myślę,że od nich warto rozpocząć przygodę ze świetnym, specyficznym i wciągającym już od pierwszych stron Harlanem Cobenem :)
Któraś z Was czytała jego książki?
Tutaj mam takie artystyczne, prześwietlone zdjęcie ze studniówki - nim się pochwale,bo jest takie dziwne :))
Powodzenia na resztę tygodnia. Oby do piątku!

31 komentarzy:

  1. ze zdjęciem wszystko ok, wyświetla się w całości :)
    nie mialam okazji przeczytac zadnej ksiazki tego autora.
    sliczne zdjecie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie czytałam książek tego pana, ale polecam Ci książki Aghaty Christie (wszystkie), a jeśli będziesz miała czas to także film na podstawie jej książki "Morderstwo w Orient Expresie". Bardzo dobre kryminały pisze także Camilla Lackberg :) co do Coben'a sięgnę po jego dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak wiem o tym.. ;) ale przeprowadzilam sie do mniejszego domu, a raczej mieszkania i nie mam tutaj kompletnie miejsca. poza tym jest kilka innych powodow dla ktorych naprawde nie moge miec psa. ale gdy tylko bd mogla, kiedys, to od razu wezme.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja za to uwielbiam Nicholasa Sparksa :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Konkurs! Wygraj Czarne Mydełko Savon Noir Hammam z Maroko!! www.passiflorali.blogspot.com Pozdrawiam, wciąż jest mało uczestników-większa szansa na wygraną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam jeszcze żadnej książki Cobena, ale jedna leży na mojej półce i z pewnością wkrótce się za nią wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię książek kryminalnych:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś u mnie wyróżniona;)
    Zapraszam: http://meedleyy.blogspot.com/2013/01/tag-wszechstronnie-o-tym-co-lubie-i-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam filmy kryminalne, przyznam, że książek nie czytałam. Lubię ten smaczek tajemnicy i dążenie do rozwiązania zagadki, więc możliwe, że kiedyś się skuszę :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam o tym autorze kiedyś ;) obserwuję i będzie mi bardzo miło jeśli ty zaobserwujesz mojego bloga http://polcia2704.blogspot.com/ ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie czytałam jego książek, ale skoro go polecasz, to się skuszę, jak już skończę Greya i listę postanowień noworocznych :)

    hm, może chodzi o to, że w moim wyobrażeniu Ana to jest 6/7. jakoś tak jej postać wykreowała się w mojej wyobraźni. zwłaszcza, że sama siebie tak przedstawiała i od początku wydawała mi się jakaś taka... rozmemłana, zaniedbana (ew. nie dbała o siebie tak, jak na kobietę przystało).
    hmm nie mówię o wampirze-Pattisonie :p wiesz, w książce Edward był naprawdę wow, tylko kiepsko dobrali aktora. jest wielu, wielu innych, którzy pasowaliby 10x bardziej do tej roli.

    OdpowiedzUsuń
  12. w moim przypadku bardziej się hmm rozbudziło, bo przez ostatnie tygodnie seks znajdował się na końcu mojej listy "to do".
    a przy okazji jeszcze trochę, a zaczęłabym popadać w kompleksy, bo nie jestem jak Ana i nie jestem gotowa w minutę i w dodatku pięć razy dziennie xd

    OdpowiedzUsuń
  13. może się skuszę na przeczytanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, 'Nie mów nikomu' - świetne ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tego Pana nie czytałam jeszcze, obecnie zaczytuję się w Mastertonie:)) polecam szczerze jesli go nie znasz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też często czytam książki które nic ze szkołą nie mają wspólnego - takie czyta się najlepiej. Lektury znacznie gorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam jakąś książkę Cobena sporo czasu temu, ale podobała mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie czytałam nic jego autorstwa :) a zdjęcie świetne jest!

    merci :* no trochę histeryzowałam, ale przynajmniej się miło zaskoczyłam :D
    a co do tych nadgarstków i łydek - eeee... no ja jestem trochę specyficzna :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak na razie to jestem na etapie, romansów i fikcji. :D Wampiry i te sprawy. ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. nie czytałam jego ksiązek :) nie przepadam za kryminałami

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja niestety czytać nie lubię ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. nie czytałam jeszcze żadnej książki tego autora, pora nadrobić zaległości, zacznę chyba od "Nie mów nikomu" :)

    OdpowiedzUsuń
  23. szkoda, że nie widać całej studniówkowej kreacji:)
    nie czytałam tych książek, w ogóle z książkami mam duże zaległości,

    OdpowiedzUsuń
  24. dokładnie! no cóż, ale może to my jakieś dziwne jesteśmy. przecież to takie normalne, że widzisz faceta na drugim końcu sali i już masz mokro. ja mam tak ZAWSZE!

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę kiedyś wybrać się do księgarni i zobaczyć, czy mają może jego książki ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwsze co przykuło moją uwagę Manchester United lubie to bardzo lubię chodź to mój klub na drugim miejscu to i tak coś cudownego :)) No ale nic wracając do tematu nigdy nie czytałam książek Cobena ale jak tylko pojawi się kasa w portfelu sięgnę po którąś z jego książek.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy raz widzę te książki.
    To Ty jesteś starsza ode mnie ;o zawsze jak widzę zdjęcie 'profilowe'
    to odnoszę wrażenie, że jesteś młodsza. Dziwna jestem xd

    OdpowiedzUsuń
  29. chyba pójdę do biblioteki ich poszukać :p

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam Cobena, zwsze mnie ekscytują jego książki, wspaniale sie je czyta ;)
    Ślicznie wyglądasz, nawet po " prześwietleniu " ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...