wtorek, 29 stycznia 2013

8. - Ta z tęsknotą za piątkiem

Witajcie :) Miło mi,że wybrałyście o czego chciałybyście przeczytać recenzję na moim blogu. To bardzo ułatwia. Także w planach mam mini recenzje Carmexu ( opiszę moją nieszczęsną przygodę ), Axe, a na pewno Masełka Isany, Peelingu Joanny i bardzo czesto wybieraną przez Was maskę Mrs. Potter's.  Miło mi też,że pokazałam kilku osobom Ellie Goulding :)
A co do tytułu notki? Przygotowałam malutki mix zdjęć z piątku, który z Ukochanym spędziliśmy świętując, co prawda nic nie znaczącą liczbę,ale świętować można zawsze, 27 mieś. bycia razem :)
Choroba dopadła wszystkich - nawet osiem nauczycielek u mnie w szkole,co skutkuje tym,że od trzech dni mam tylko po hm... 2 lekcje? Jutro idę na 11 i wracam o 12.30,jednak czwartek i piątek (do 16 i 15) mi to spokojnie "wynagrodzi". Także liczę dni do ferii ( jeszcze 9 dni ) i naawet coś zaczynam się uczyć do matury! :O ( tak, tak, staram się nie dopuszczać myśli do siebie,że ją w tym roku mam ).
Także miłego, szybkiego tygodnia. Powodzenia we wszystkim co Was czeka :)

37 komentarzy:

  1. po 2 lekcje? weź ja też tak chce. :P i już amm po feriach buuu :/

    OdpowiedzUsuń
  2. 27 miesiecie woooow dlugo :DDD ładnie, ładnie ;)) no nic wsyztskiego njalepszego nie ;D?

    ucz sie ucz ;DD bo coraz mniej czasu niestety ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ferie dopero zaczęłam :D ja Carmex uwielbiam, ale jestem ciekawa Twojej opini, wiec czekam z niecierliwością:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda liczba jest znacząca, gratuluję stażu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chcę piątek ;d
    27 to bardzo ładna liczba , życzę szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, ojoj, komentowałyśmy sobie w tym samym momencie. :D Mam nadzieję, że się ułoży, niestety stresuję się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo słodcy, życzę szczeście i jeszcze dłuższego bycia razem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój brat ze swoją dziewczyną co miesiąc robią sobie mini rocznicę :P Życzę Wam szczęścia!
    __________
    Nie to nie są pyzy, po prostu ugotowane ziemniaki zgniecione w kulkę, bez niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozumiem i faktycznie, matura to dla Ciebie apogeum stresu.. Cóż, zawsze możesz pocieszyć się tym, że po wszystkim czekają Cię prawdopodobnie najpiękniejsze wakacje w życiu. (:

    OdpowiedzUsuń
  10. 27 miesięcy ! ;o Gratuluję i oby wciąż ta liczba rosła. Nam dużo brakuje do Was choć też jestem zadowolona - zaczynamy 11 miesiąc ! ♥

    Matura... jestem w drugiej klasie a już mam wybierać temat na polski. -.-

    OdpowiedzUsuń
  11. heheh :)
    a ja bym zjadła tą pizze ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm pizza ! <3 czekam na obiecane recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. winko i pizza;D:D:D: podziel się:D

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem ciekawa, co Ci nie pasowało z tym carmexem, mnie osobiście szczypia po nim usta więc nigdy nie używam. ._.
    hahah znajomi, pizza i carlo rossi, jeden z moich ulubionych zestawów! :D
    fajnego masz tego chomiczka na górze z prawej strony.

    OdpowiedzUsuń
  15. ajj zjadlabym pizze;) i kazdy powod jest dobry do swietowania;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję tego czasu razem :)
    Szczęścia Wam życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja nie lubię Carlo Rossi :D Po prostu nie trawię tego wina ^^ No to następnych 27 miesięcy :) i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już teraz trzymam kciuki za maturę! I dalej tak miłosnych miesięcy życzę :)

    Pozdrawiam i zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  19. tez jestem tegoroczna maturzystka, ale z nauka w ferie mi nie wyszlo, a lekcje co raz czesciej niestety omijam:D zycze chociaz Tobie powodzenia w planach:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłość niech wiecznie trwa <3

    Ja także mam maturę w tym roku i co jak co obawiam się geografii rozszerzonej, bo się nie uczę i polski, Aaaaa!

    Kurcze, zjadłabym pizze :(

    OdpowiedzUsuń
  21. pysznie wygladajaca jest ta pizza i jaka wielkaa!;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę takiego faceta, co nawet tak drobne rocznice lubi świętować. :)
    Także jakoś nie w głowie mi matura w tym roku, a zaraz uciekam na dodatkowy ang. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. kuurcze ja sie tak wkrecilam :D a nikt z moich znjaomych jakos jej nie zna jesczez w sumie i nie chca jechac ze mna xDDD

    OdpowiedzUsuń
  24. ja bym tka mogła świętować nawet każdy kolejny dzień bycia razem <3

    ale Ci fajnie z tymi lekcjami ;p a ja jeszcze sesja ;c

    OdpowiedzUsuń
  25. i już masz piątek ;) a pizza wygląda MEGA smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  26. aż nabrałam ochotę na pizzę :DD

    OdpowiedzUsuń
  27. Piję to samo winko (o ile dobrze widzę), brakuje mi tylko pizzy :D Wszystkiego dobrego dla Was:) ja niedługo mam 29 miesięcy ze swoim chłopakiem:P

    OdpowiedzUsuń
  28. Wino, pizza... Ależ mi ochoty narobiłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. hahahhaha wspaniale;*
    ♥ pozdrawiam kochana:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnie wszystkie nauczycielki zdrowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. w takim razie gratuluję 27 miesięcy razem. życzę Wam dużo szczęścia i miłości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...