poniedziałek, 11 lutego 2013

11.- Ta z moimi urodzinami i wyjazdem :))

Witajcie :) 12 lutego ( który będzie za jakąś godzinkę ) to moje małe święto :) Obiad w małym rodzinnym gronie już mam zaliczony,a świętowanie zamierzam rozpocząć od relaksującej kąpieli, po randkę w Herbaciarni aż do słodkiego lenistwa, po którym nastąpi czas pakowania,bo w środę wyjeżdżam do brata. Dawno tam nie byłam, od wakacji no i zamierzam tam trafić na studia. Ale cii, póki mam ferie i urodziny nie muszę przypominać sobie o tym, jaki ciężki będzie ten rok. Wiecie do jakiego wniosku doszłam? Kiedy człowiek już skończy te swoje wyczekiwane 18-naście, to potem już wcale się nie przyznaje ile ma już na karku ^^ Jak dobrze,że urodziny mam ferie! :) Naczekałam się na swój turnus i w końcu jest.
Postaram się coś naskrobać, kiedy mnie nie będzie i odwiedzać Wasze blogi,zwłaszcza,że może mnie nie być nawet z tydzień,a jakie to można zaległości w tydzień w blogosferze złapać! :))
 Wiem, wiem lekko wieśniackie,ale taką wielką ochotę miałam zrobić coś takiego :P
Także życzę Wam miłego tygodnia, zapraszam do przeczytania poprzednich notek - recenzji maski Mrs' Potters bądź o zdrowotnych zaletach picia herbaty. A ja zmykam :))

27 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego!:) Jak to zawsze mówię, najlepsi ludzie rodzą się w lutym^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego Kochana! :* I udanego wyjazdu,wypoczywaj mi tam! Nadal masz możliwość przesiadywania w kinie ? :)
    Widzę,że oglądałaś Poradnik Pozytywnego Myślenia - podobał Ci się ? Ja sie na ten film strasznie napaliłam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepsżego, spełnienia marzeń, dostania sie Na te studia:) i udanego odpoczynku oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 lat:)
    zapraszam na moje mini rozdanie w owiecccckowej-szafie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/01/mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego, spełnienia wszystkich marzeń!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat! Sto lat! Sto lat! Niech żyje żyje NAM:)!!!
    Kliknij link:) To mój prezent dla Ciebie:
    http://th.interia.pl/51,b5ccccde24241470/tort_500x500.gif

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego i spełnienia wszystkich marzeń;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego. :)
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego! Jak dla mnie zdjęcie jest świetne;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego! :)
    Kobiety wiecznie mają przecież 18 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Spełnienia wszystkich marzeń Kochana ; )
    Mi jeszcze do tej 18 brakuje kilku miesięcy więc nie jest źle :D

    OdpowiedzUsuń
  13. sto lat sto lat :)
    wszystkiego dobrego, spełnienia wszystkich marzeń, w końcu tylko raz kończy się 18 lat :) udanego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego najlepszego dla Ciebie i dla mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  15. łoooooo przeoczyłabym !! ;o

    wsyztskiego njalepszego Kochana ;) Spełnienia marzeń, żeby studia były po Twojej mysli, żeby miłość kwitła i żebyś była szczęśliwa i no no wsyztskiego ;DDD!

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja 18 nie była jakaś wyjątkowa, przyszła jedna koleżanka na ploty i ogólnie zeszła się rodzina, ale nic nadzwyczajnego :) Jak ktoś mnie pyta ile mam lat do muszę się chwilę zastanowić, po czym odpowiadam, że 19 lat, a ludzie robią wielkie oczy, bo bardziej przypominam sweet 16 niż 19 letnią [w kwietniu już 20 letnią ;O] babę :P

    OdpowiedzUsuń
  17. ołł. wczoraj w ogóle mnie nie było na kompie, także dzisiaj składam Ci życzenia urodzinowe - zdrowia, szczęścia, pomyślności, miłości, pieniędzy, jeszcze większego sukcesu w blogosferze, oraz spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń, o których wiesz tylko Ty! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Troszeczkę spóźnine, ale wsyztskiego najlepszego i abyś czerpała z życia to co najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O jaa, widzę Twoją twarzyczkę w końcu ;*
    Zagapiłam się, mimo że Twoją datę urodzin mam zapisaną nawet w kalendarzu -,- zabijcie mnie!
    Wszystkiego naaajlepszego, dużo zdrówka, szczęścia i wieeele miłości i wytrwałości ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Sto lat;)
    Fajne zdjęcie ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkiego dobrego, dużo radości, powodzenia na maturce i żeby Twoja miłość rozkwitala z kazdym dniem :) zyczenia troszke spóźnione, ale szczere :) sto lat!
    i udanego wyjazdu :))

    OdpowiedzUsuń
  22. wcale nie wiesniackie.
    spóźnione 10000000 lat blogowania! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam dla Ciebie dobre wieści, przynajmniej wydaje mi się, że dobre, ale musisz sama zobaczyć, więc zapraszam do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...