piątek, 22 lutego 2013

12. - Ta z powrotem i wielkim mixem zdjęć

Hej :) Wróciłam! Dokładnie to wróciłam już wczoraj, w czwartek,ale internetu nie miałam akurat w momencie kiedy zabierałam się za pisanie notki! Było naprawdę dobrze odpocząć od szkoły, ludzi i wszystkiego. Nie było idealnie,ale przez to paradoksalnie było świetnie. Mam dla Was bardzo chaotyczny miks zdjęć. Znajdziecie w nim część prezentów jakie otrzymałam na urodziny, dwa zdjęcia widoków z pociągu, moją suczkę Wiki, moje ostatnie zakupy, ze dwa obiady ( mmm, własna lasagnia z listopada, musimy to powtórzyć!), wygraną w rozdaniu (!!!), moje rajtki z Sylwka itp. Wielkościowo nie duże,bo i ta wątpię,by ktoś chciał się tak dokładnie przyglądać :))
Jak Wam się podoba taka wersja notki? :))
Ugh, muszę się wziąć za naukę, niedługo mi tej maturalnej klasy zostało. Trzymajcie kciuki,bym naprawdę zaczeła się uczyć ^^ Już lecę nadrabiać zaległości z Waszych blogów. W końcu!

35 komentarzy:

  1. ale kozackie zdjęcia ;DDD sweterki śliczne ;) I rozdanie wygrałaś sporych rozmiarów gratulacje ;**

    a rajstopy chętnie bym Ci zabrała nooo :D gdzie je kupiłaś ;D?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia bardzo fajne, sweterki bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterki są idealne ! Uwielbiam takie pasiate:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rajstopy<3 sunia cudna:) i te wszystkie słodkości omnomnomno*.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma nic lepszego niż RAFAELLO - jestem od niego uzależniona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma co podziwiać, serio :D

    super, że wróciłaś :) gratuluję wygranej w rozdaniu!
    uwielbiam takie mixy zdjęć <3 szkoda, że takie małe - następnym razem większe poproszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. panda bije wszystko! haha xd
    a tego uroczego pudełeczka z babeczkami w środku zazdroszczę :)

    co do avonu to ja mam tam kilka ulubieńców, zauważyłam także kilka bubli ;d jestem konsultantką, więc mnie to czekanie jakoś nie przeszkadza xd zawsze odpowiednio wcześniej sobie zamawiam, by nie zostać z niczym ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. takie mixy są fajne, przynajmniej ja lubię :3 co do rehabilitacji, to dopiero 6/3 się dowiem, jaką i kiedy będę mieć..

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej kusi mnie ta czekoladaa ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyscy mają mambę mam i ja!:D haha:) fajne sweterki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że wygrana przyszła cała i zdrowa :D
    Ach herbatki widzę, uwielbiam je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lepiej się przygotowałyście :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Coraz bardziej przemawiają do mnie mixy - wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kilka zdjęć jest na prawdę fajnych ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpoczynek jest absolutnie wskazany! Ja wlasnie koncze ferie i caly czas mi malo wolnego... Mix zdjec natomiast swietny i baardzo roznorodny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo cieszę się, że podobają Ci się spodenki zwłaszcza, że na wiosnę na moim nowym blogu będę prezentowała takie spodenki typu DIY, które będzie można kupić za naprawdę niewielkie pieniądze. Więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Winko i Mamba - lubię bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega rozdanie :) i teraz mam ciągłą ochotę na Mambę <3

    OdpowiedzUsuń
  19. wracam z odpowiedzią na komcie :D
    no wiec tak - nie pisałam na blogu ze jestem w ciazy - raz wstawiłam kolaz na lb z brzuszkiem i sie zaczelo. co do pytania jak to sie stało, troche mnie to jednak żenuje bo mówisz mi ze 20 lat to jednak nie jest tragedia ale chcesz wiedziec bo temat nastoletnich ciąż masz obcykany xD no weź xD :P
    co do nutelli zjadłabym, ale niestety juz mi ją ktoś zjadl :P
    co do filmiku no 1 trymestr byl okropny to fakt :P ale teraz sie wydurniam i momentami powaznie mi odwala:D:D:D
    ja tam tyle razy już przeżywałam spóźnianie że teraz mialam to naprawde gdzies bo stwierdziłam, aaaj tam bede sie denerwowac i nie przyjdzie;p tak wiec schizowanie nie jest dobre niestety;p

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne fotki, zrobiłaś mi ochotę na rafaello ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny pomysl na streszczenie wszystkiego przez zdjecia :D
    ps; tez mam takie rajstopy ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Twój blog mi przypadł bardzo do gustu. Fajnie piszesz. I LIKE <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie notki;D Rajstopy są cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. to ze się uczę to nie znak że jestem nastolatką bo nastolatka ma lat naście a nie dzieścia ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...