sobota, 2 lutego 2013

9. - Ta z recenzją maski Mrs.Potter's

Jako że kiedy ostatnio pytałam czego recenzję byście chętnie przeczytały to bardzo wiele z Was wyraziło chęć przeczytania o masce Mrs. Potter's. Spełnię Wasze życzenie, jednak proszę o wyrozumiałosć. To moja druga w życiu recenzja, z czego robi ją prosta dziewczyna, która z kosmetykami niewiele ma do czynienia i niewiele na ich temat wie, po prostu ich używam i albo się sprawdzają albo nie :)
Maska Mrs. Potter's aloes i jedwab do włosów suchych i zniszczonych
 Opis producenta: Aloes i jedwab. Maska zawiera ekstrakt z aloesu i proteiny jedwabiu, które dogłębnie nawilżają przesuszone włosy,dzięki czemu są one bardziej elastyczne, lśniące i łatwiej się rozczesują.

Nanieść maskę na wilgotne włosy i po 2 minutach spłukać.
jeśli ktoś chce mogę przesłać bardziej widoczny skład ;)



Szczerze przyznam,że nie wiem gdzie można ją kupić. Wiem,że nie są tak łatwo dostępne, ja osobiście nabyłam w sieci E'Leclerc. Cena to ok. 10 zł/ 250 ml.

Jak widać to biała taka ciapka, płynna, łatwa w użyciu :)
+ Widoczne nawilżenie po umyciu włosów
+ Włosy się lśnią po użyciu maski
+ Cena
+ W moim przypadku niesamowicie wydajny
+ Włosy są bardzo miłe w dotyku w trakcie używania
+ Trochę ułatwia rozczesywanie
+ Pudełko łatwe w użyciu przy mokrych rękach, łatwo się odkręca i zakręca
+ Zapach delikatny
+ W moim przypadku delikatnie redukuje problem elektryzowania się włosów

- Data na opakowaniu się zdrapuje w trakcie użytkowania
- Nie działa do końca tak dobrze na przesuszone włosy
- Przy bardzo częstym stosowaniu może powodować przetłuszczenie
Używam maski co 2,3 mycia, ostatnio moje włosy coś mają problem z przetłuszczaniem,wiec rezygnuje z nakładania maski po całości, a nakładam na końcówki. Są one naprawdę widocznie nawilżone i błyszczą. Nie daje może jednak maska długotrwałego efektu,ale gwarantuje w dzień umycia piękne, lśniące włosy. Czytałam i u innych dziewczyn problem przetłuszczenia się nie pojawiał także wątpie by to była wina maski. Należy uważać jednak z częstotliwością i ilością nakładanej maski na włosy ( wiem już z doświadczenia ). Maskę mam już od nie pamiętam kiedy,a wciąż mam połowę opakowania! Jedyne co to przeszkadza mi za delikatne rozczesywanie i mocnego efektu,ale uwielbiam maskę za to jak włosy wyglądają i jakie są w dotyku w trakcie używania maski. Po prostu, za efekty :)
Pomimo malutkich mankamentów daję:
Zaznaczam,że to moja pierwsza maska do włosów w życiu,ale jak najbardziej mi się spodobała :) Nie radzę jednak używać razem z szamponem z tej serii,bo czytałam,że niemiłosiernie obciąża to włosy :)
Mam nadzieje,że recenzja się podoba. Nie mam dużego doświadczenia w ich pisaniu,ale się staram :)

47 komentarzy:

  1. ciekawy produkt, ja też mam włosy podatne na przetłuszczanie, dlatego odstawiłam nawet odzywkę od spłukiwania i używam tylko szamponu i jedwabiu na końcówki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do projektu jeszcze pomyślę ;D
    Wiem. Sama jestem zadowolona po tych naszych 11 miesiącach. Ale pasujemy do siebie chyba to będzie jeszcze więcej ; P
    Raczej do września wiele się nie zmieni. W 2015 z tego co słyszałam miała być zmiana. Ale i tak bez sensu.

    Znowu włosy suche i zniszczone, moje takie nie są ale za to wypadają -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. super ,że włosy po niej lśnią! uwielbiam produkty o takim działaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda treściwie;D trochę jak budyń xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam różnych maseczek i odżywek, więc może warto i tej przyjrzeć się bliżej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś mnie nie przekonuje ta maska:) ja osobiście polecam maske Mila wielkie opakowanie kosztuje oko 23-28zł zależy u którego fryzjera;)) stosuję ją juz z 2-3 lata przy każdym umyciu. Nie przetłuszcza włosów i świetnie je nawilża;))

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze ją omijam w sklepie, ale może czas sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o ile dobrze kojarze to bardzo fajne szampony maja i pięknie pachna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli w sumie jakiegoś magicznego działania nie ma ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma silikon w składzie, z tego co widzę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. silikon zmywalny wodą, ten sam jest w balsamie:)
      Mam ją jeszcze nie sprawdzałam;D Czeka na swoją kolej;D

      Usuń
    2. później znalazłam, że zmywa się wodą, więc przejdzie :P

      Usuń
  11. Nie znam tej maski, bo od długiego już czasu jest wierna Kallosowi - polecam! :) Ale ta cena i Twoja opinia mnie zachęca do wypróbowania tej;)

    OdpowiedzUsuń
  12. i would love to try this out, it looks like something which my hair could benefit from :)
    this is such an amazing post with so much inspiration!
    Hope you're having a great weekend! thanks for sharing!

    I have been following you for a long while now on bloglovin and I adore your style!
    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tego produktu , niestety przy maskach często występuje przetłuszczanie włosów :/ dlatego nigdy nie nakładam ich od samej nasady

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  14. skoro moze powodowac przetluszczanie to chyba sie nie skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. doświadczenia nie masz ale nie przejmuj się, bo recenzja jest naprawdę fajna ;))

    noo szkoda tylko, że może nie nawilżyć mega wysuszonych włosów.. ale i tak ją sprawdzę na swoich włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. hmmm szkoda że tylko działa w jeden dzień i to zaraz po umyciu... nie skusze się na zakup

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście polecam maseczki z Ziajki albo Biovaxu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobra recenzja, no i w końcu można było się dowiedzieć więcej o tej masce ale szczerze nigdy się z nią nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Firmę znam ale tej maski nie widziałam jeszcze :D Warto spróbować :D

    Ps. Zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Firmę znam, ale jeszcze nic z niej nie miałam ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cena bardzo zachęca :)) dobra recenzja! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam jeszcze ! :)
    PS Zapraszam na konkurs u mnie na blogu gdzie możesz wygrać bon na zakupy w sklepie Merg.pl ! Im nas więcej tym większy bon !
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń
  23. tak zamierzam nie iść w piątek do szkoły, ale to tylko dlatego, że mamy dzień patrona i nie mamy lekcji, tylko jakieś denne przedstawienie. ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Malutkie minusiki, ale ogolnie bardzo pozytywna recenzja! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem pewna na 100 % że wypróbuję tą maskę , dziękuję za recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam chrapkę na tę maskę^^ Dodaję do obserwowanych i zapraszam częściej do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie ufam tym dwuminutowym maskom. Moim zdaniem tak naprawdę nie odżywaiają włosów tylko poprawiają chwilowo ich wygląd;)

    OdpowiedzUsuń
  28. tak sobie biegam po blogach i czytam :D masz urodziny 12 lutego?
    ja też :D odpisz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam 16 urodziny 12 :D no właśnie super ,że na siebie trafiłyśmy :D

      Usuń
  29. Bardzo dobrze opisałaś produkt.:D

    OdpowiedzUsuń
  30. ooo, to tym bardziej muszę przeczytać Dumę i uprzedzenie! :)
    dziękuję bardzo i nie bij, poprawię się :D

    Bardzo dobrze Ci wyszła recenzja! nic tylko czekać na następne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny opis! Stosuję tą maseczkę na włosy i naaawet jestem z niej zadowolona ;)
    http://beyourselfnotsomeoneels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy nowy adres bloga: http://bynse.blogspot.com/

      Usuń
  32. nie przepadam za kosmetykami z aloesem, ale jedwab jest super!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie mogłabym używać, bo moje włosy przetłuszczają się bardzo szybko ;(

    OdpowiedzUsuń
  34. nie używałam nigdy tej maski :)
    Kochana zapraszam na konkurs na moim blogu :)
    http://berries-fashion.blogspot.com/2013/01/valentine-competition.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Spokojnie, z czasem się rozkręcisz z tym, recenzja jak dla mnie i tak jest bardzo fajna, konkretna:) Ja dalej poszukuje idealnej maski do włosow, niestety mam duży problem z tym, że włosy szybko mi się przetłuszczają:)

    OdpowiedzUsuń
  36. mialam kiedyś ich maskę, ale z glinkobilobą i działała podobnie :) zaczęłam nakładać troszkę mniejszą ilość na włosy od nasady i była idealna

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja używaam też taniej maski z aterry . Można ją trzymać dłużej na włosach i naprawdę efekt jest dobry i długo się utrzymuje;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Postaram się spróbować i zobaczymy. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. przyda się :) oby mi się udało zrealizować chociaż połowę ;d
    dzięęękuję ;* miło mi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...