sobota, 16 marca 2013

14. - Ta z moim powrotem?

18. 18 dni nic nie pisałam. Aaale kto by to liczył. Przez ten czas regularnie wchodziłam na wasze blogi,ale głownie jednak mimo wszystko odpoczęłam od blogspota. Osoby, które odwiedzają mojego bloga już jakiś czas zauważyły zmianę szablonu. Podoba Wam się? Stwierdziłam,że chcę ten czerwony szablon na jaki czaiłam się już jakiś czas temu. Przez ten wolny czas zrozumiałam również,że zaczęłam zbaczać. Nie pokazywałam Was z takiej strony, jaką bym chciała - taka jaka jestem, a starałam się pokazywać i dawać to,co na blogspocie cieszy się popularnością. Zaczęłam się tym męczyć i zrozumiałam,że nie mogę w taki sposób uganiać się za obserwatorami i czytelnikami. Chcę,by lubili tego bloga, bo pisze go dziewczyna, która szczerze? Nie wie NIC o kosmetykach,za to chętnie porozmawia z Wami o piłce nożnej czy filmach. I taką chcę tutaj Wam przedstawić i tym chcę się wyróżniać. Punktem widzenia z bardzo zwyczajnej o bardziej męskich niż damskich zainteresowaniach dziewczyny. Poza tym odnowiłam zakładki - O mnie, Filmoteka i Kosmetyki. Powiem Wam tylko o tych ostatnich ( bo o mnie to nuda :P ). W dziale Filmoteka postanowiłam,że jeśli ktoś będzie chętny, to pomogę w wyborze np. filmy na samotny wieczór.Jako zapalona kinomanka czuję taką potrzebę pomocy i miło by było jakbym mogla ją zaspokoić. Szczegóły w zakładce. Dział Kosmetyki zawiera mini (bardzo ogólne) recenzje używanych przeze mnie kosmetyków. Podzielone zostały na kategorie by były czytelne. Opcja komentarzy została otwarta,bo może mi zasugerujecie coś. Chcę tylko zaznaczyć,że to wszystko moja opinia na temat danych kosmetyków, Wy możecie mieć inną.
Także to tyle, miło tutaj wrócić, zwłaszcza w nowym wydaniu. I już zacieram ręce na następną notkę,bo widziałam w internecie tyle herbacianych gadżetów,że muszę je Wam pokazać!
Ps. Byłabym bardzo wdzięczna jakbyście napisali co sądzicie o odnowionych zakładkach - zwłaszcza Filmoteka i Kosmetyki.
( Pogrubiona czcionka wskazuje najważniejsze momenty notki,bo długa wyszła i może ktoś ją całą przeczyta :P)

Is back!

32 komentarze:

  1. czeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeść :***
    supcio tu teraz jest, ale to wiesz, że mi sie podoba:D ważne, długo Cie nie było, ale czytając notkę to wiem, że wyszło Ci to na dobre ;) i nie mogę się doczkeac herbacianych gadżetów ;D btw.. lubisz piłkę nożna ;OO?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo jesteś wreszcie;) Szablon bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmoteka jest świetnym pomysłem! Myślę, że każdemu, kto będzie się wahał co do wyboru filmu bardzo pomożesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No w końcu się pojawiłaś ; ) Wieedziałam, że wrócisz.
    Widzę ktoś tu lubi piłkę nożną jak ja :D co mnie bardzo cieszy. Wolę o tym poczytać jak o kosmetykach ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że wróciłaś! Bardzo mi się tu teraz podoba i pomysł z zakładkami bardzo dobry. Każdy znajdzie coś dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wooow jak CI zadzroszcze braku śniegu ;oo co prawda lipa jak się robi z niego ciapa -.- ale i tak faaaajnie ;)
    aa patrzyłam i jest super ;D Z pomocy filmowej na pewno skorzystam, bo zawsze jak coś wybieram z moim chłopakiem to okazuje się to klapą ;o haha ;D noo i nie mam sie do czego przyczepić ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. zakładki to b fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie, że wróciłaś! <3 tęskniłam za Tobą :*
    podobają mi się nowe zakładki, szczególnie kosmetyki :) lubię czytać choćby drobne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a nowy szablon i nagłówek, który jest świetny, od razu rzuciły mi się w oczy ;) bardzo tu teraz ciepło, przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się nowy wygląd ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko jest przejrzyste, szablon ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję:)
    nie łam się, siły zawsze w nas są, jedynie musimy chcieć je dostrzec:) więc głowa do góry!
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam jako 200 obserwatorka bloga :D Nie wiem dlaczego do tej pory tego nie zrobiłam, głupia ja :D I mimo tego, że nie obserwowałam, od razu dostrzegłam nowy wygląd, bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. super zakładki:)
    bardzo fajny blog:)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty tworzyłaś szablon, ja zatwierdzałam więc inaczej nie mogło być - jest rewelacyjnie teraz :D Zakładka z kosmetykami mi jak na lato, sama wiesz :) a z filmami też świetnie, w końcu to Twój 'konik' i będziesz się mogła artystycznie wyszaleć w temacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog i notka :3
    ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony :>
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/
    Pozdrawiam,Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy blog. :)
    Zakładki to dobry pomysł, bo dzięki temu nie trzeba tyle szukać. Bardzo mi się też podobało jak posegregowałaś kosnetyki, to dużo ułatwia. :)
    http://szukajacromea.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Aga. :*

    OdpowiedzUsuń
  18. jak miło, że wróciłaś :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem jak było wcześniej, ale podoba mi się teraz. Dobry pomysł z tymi zakładkami, taki porządek :D

    OdpowiedzUsuń
  20. moim zdaniem i wygląd, i odnowione zakładki do Ciebie pasują :) co do notek, to najlepsze są te prosto z serca ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się - zarówno nowy szablon jak i zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super ze jednak wrócilas! Nowy wyglad bloga zmotywował mnie zeby zrobic cos ze swoim;)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny szablon bloga- ładnie tutaj:) może i ja bym coś u siebie zmieniła...muszę nad tym pomyśleć:)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, jakie zmiany! zakładki super, fajnie podzieliłaś tematy. filmy, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zmiany zawsze poprawiają humor i sprawiają, że chce się blogować. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...