środa, 20 marca 2013

15. - Ta z gadżetami herbacianymi

Witajcie :) Nie spodziewałam się takiego pozytywnego wydźwięku poprzedniej notki u Was, ani że nowy wygląd i funkcje bloga przypadną Wam do gustu :) Bardzo mnie to cieszy! U mnie jest okej, matura tuż tuż, szkoła prawie też, dzieje się. Ale nie o tym dziś, dziś chciałam Wam pokazać Ciekawe gadżety do herbat. Tak, dla tych, które nie wiedzą jestem teamaniaczką :) Także zapraszam :
weheartit

empik ok. 30 zł
internetowy sklep - http://rajskaherbata.pl
internetowy sklep - http://rajskaherbata.pl
weheartit
do parzenia Yerba Mate, z http://dobreherbaty.pl
empik.com, zaparzacz do herbaty w kształcie koszulki, ok. 40 zł
zaparzacz w kształcie domku, http://www.yerbamarket.com
weheartit
zaparzacz, http://www.rossi.pl
sklep - http://eherbata.pl
dzbanek(!), jednak bardzo drogi (150 zł ), allegro
weheartit
podkładka, http://www.teavana.com/
sklep - http://www.whittard.co.uk
www.herba-ta.pl
weheartit
weheartit

Mam nadzieję,że zaciekawiłam Was. Ja widziałam mnóstwo gadżetów itp. niestety nie mogę ich wszystkich Wam tu pokazać,dlatego postarałam się ( naprawdę dużo czasu poświęciłam temu nie wiedzieć czemu ) wybrać różnorodne i ciekawe. Jak się podoba?

50 komentarzy:

  1. Świetne! Zaparzacz jakiś muszę sobie kupić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pisze tutaj, alei sie ciszę, ze wróciłas:) ten kubek z miejscem na ciasteczka jest genialny ale bym taki chciała:D

    OdpowiedzUsuń
  3. przygarnęłabym wszystkie kubki *.* osobiście wolę kawę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałaś, że jest jeszcze kubek do herbaty/kawy, który wygląda jak obiektyw do lustrzanki?! Takie cudo zamierzam sobie kupić! Ale te też wyglądają niesamowicie! Uwielbiam wyszukiwać takie obrazki na necie ;)
    Zapraszam do siebie http://made-in-marta.blogspot.com/
    Jeśli byłabyś zainteresowana obserwuj & obserwuj daj znać!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są te dodatki do herbaty :) Kubek z Kłapouchym widziałam kiedyś w sklepie Disney'a :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mysle, ze maturke zdasz spieeeewajaco! ;) Pamietam moj stres, ale nie blo zle ;) cudowne inspiracje herbaciane. Ja wlasnie sobie jedna sącze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. również jestem teamaniczaką <3
    szczególnie uwielbiam zieloną, ale ostatnio i biała mi bardzo smakuje

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie Was tu "herbaciarek" dużo :D czy tylko ja się tu nie lubuję w tym napoju? ale przyznam, ten gadżet z miejscem na ciastko jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre są naprawdę świetne ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne gadżety, ja eż uwielbiam herbatę, nie mogłabym bez niej żyć! ♥ Cudowny ten kubek z miejscem na ciasteczko. *.*
    Barwniki, na pewno zdrowe nie są, bo to oczywiście chemia, ale używam ich w bardzo małych ilościach i nie zbyt często, więc nie jest tak źle. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kubek z miejscem na ciacho jest moim faworytem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w tej filiżance w kształcie serca *.*
    klasówki już na szczęście przeminęły, od dzisiaj zaczynam labę :D no dobra, labę trwającą do jakiejś soboty ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne :)
    miejsce na ciasteczko urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  14. herbatoholiczka :D a ten kubek z kieszonką na ciacho fajne *_*

    OdpowiedzUsuń
  15. kubek z kieszonką na ciasteczko to mój faworyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeeeeny, mam ponad 50, jak nie 60 kubków, ale te, co tu widzę .. *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Skrytka na słodkości w kubeczku wymiata ^^
    Jeśli chcesz , wpadnij ;)
    http://world-close-in-my-head.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podoba mi się kubek z kieszonką na ciastko, cudo no :D

    OdpowiedzUsuń
  19. swietne! ale kubek z ciastkiem powala!

    Zapraszam na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądałam to z takimi oczami *_*
    Boskie !
    Też kocham Herbatki :)
    Dodaję do obserwowanych , bo strasznei tu przytulnie :)
    PS : jak możesz to odpisz mi na blogu skąd masz takie fajne elementy na stronę :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zrobię tak jak radzisz - od czasu do czasu takie szaleństwo jeszcze nikomu nie zaszkodziło :)

    bardzo spodobały mi się te pojemniki na przechowywanie herbaty. A kubki też przypadły mi do gustu - w szczególności ten z kieszonką na ciastko :D

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystko cudne, ale w filiżance w kształcie serca się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne gadżety, ja lubię herbatę, a uwielbiam kawę, ale ani jednym, a ni drugim nie pogardzę, tak samo jak gadżetami do ów napojów :) Aktualnie szukam u siebie w mieście ekspresu do kawy i takiego czegoś do wyciskania saszetki herbaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się to pudełko na herbaty z empiku:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, że wyrażasz swoje zdanie, ale mogłabyś chociaż przeczytać tytuł, to byś wiedziała, że na moich paznokciach niema żadnego brokatu. Więc następnym razem zastanów się co piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super , ale nie przepadam za herbatami ;c

    OdpowiedzUsuń
  27. Kubek z kieszonką na herbatnika jest najlepszy. I jeszcze ten taki z formą w kształcie serca.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie domowe gadżety - jestem typową gadżeciarą :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne! Uwielbiam herbaty :) A tak przy okazji nominuję Cię do Liebster Award (szczegóły na moim blogu); oczywiście udział w zabawie nie jest obowiązkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. dziś kończę przeróbkę, ostatecznie będzie wyglądał chyba inaczej niż teraz, zobaczymy. Mam nadzieję, że mi wyjdzie ;d

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja mama ciągle kupuje takie pierdołki. :) Kubek z kłapouchym jest boski. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Niektóre rzeczy sa tak cudowne że jejuuu :D chcę je < 3 najlepszy jest ten kkubek/filizanka z miejscem na ciasteczko :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne te gadżety, dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten kubeczek z miejscem na ciacho jest najfajniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten kubek z kłapouchym jest swietny ;))


    zapraszam : mm-adi.blogspot.com

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  36. hmm sama nie wiem dokładnie co to za budynek

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne gadżety dla herbacianych maniaków:) piękna filiżanka w kształcie serca:)

    OdpowiedzUsuń
  38. kubeczek z kieszonka na ciasteczko jest the best <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Kubek z miejscem na ciastko, zaparzacz, Kłapouchy. Chcę to! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam herbatę :) A te gadżety są bajeranckie! Ocieplacz na herbatkę, żeby nie stygła czy kieszonka na ciastko - dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przeurocze. *.* mogłabym mieć je wszystkie i pewnie wgl bym ich nie używała, gdyż postawiłabym je i zachwycała się nimi hehe ;*;*;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Ile cudeniek! Bardzo mi się podobają te puszki na herbatę <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam herbatę, mogłabym ją pić hektolitrami ;P
    Cudowny kubek z Kłapouchym *___*

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja kubki stosuję jako przechowalnie na biżuterię, ołówki itp ;) Zbieram takie gadżety ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fantastyczne są te gadżeciki:) Wiele z ich na pewno znalazłoby u mnie miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Swietne te gadzety, ciekawa jestem, kto takie rzeczy wymysla:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...