czwartek, 28 marca 2013

17. - Ta z trochę wiadomościami o mnie

Hej :) Poprzedni post cieszył się o wiele mniejszym zainteresowaniem niż ten poprzedni, gadżeciarski,ale tak często jest jeśli w grę wchodzi notka, którą trzeba przeczytać.  W każdym razie jestem bardzo wdzięczna za komentarze innych dziewczyn wrażliwców i tych mniej wrażliwców. Poczułam się troszkę lepiej,wiedząc,że jest nas więcej i nie tylko ja tak mam oraz dzięki temu,że mogłam się wygadać, puścić parę z ust i wiedziałam,że będzie tutaj ktoś, to mnie wesprze. Dziękuję.
Wracając do tematu : zostałam nominowana do TAGu - 7 faktów o mnie przez taknijak ( dziękuję Ci bardzo, to bardzo miłe ).
Szczegółowe zasady zabawy/wyróżnienia są następujące: każdy nominowany blogger powinien:

-> podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
-> pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
-> ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
-> nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
-> poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Nominować nikogo nie będę, zapraszam każdego, kto ma ochotę ( często troszku zaginam zasady tagów, czuję się taka złaa :D ). Tak wiec zaczynamy:
1. Kocham najmocniej na ziemi mojego Chłopaka.
2. Jestem niewysoką, 19-letnią szatynką o piwnych oczach.
3. Uwielbiam jeść i żałuję,bo chętnie bym zrzuciła kilka kilo,ale kocham jedzenie :)
4. Nie lubię się męczyć, zwłaszcza kiedy tego nie chcę.
5.Kolekcjonuję pocztówki. Głównym moim dostawcą jest koleżanka z klatki obok, ale mam też kilka moich rodziców i innych osób. 
6. Jestem leworęczna.
7. I mam naprawdę, naprawdę, paskudne pismo :)
 
Zostałam również nominowana do nagrody
Normalnie bym nie odopwiedziala,ale stwierdziłam,że skoro robię taką notkę o mnie,to czemu nie :)
"Nominacja do Libster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
 Myślę,że każda praktycznie każda bloggerka brała w tym udział,także tutaj również ominę tagowanie. 
1. Co byś zrobiła, gdyby za tydzień miał być koniec świata?
Bym się mocno wkurzyła,bo bym spędziła całe swoje życie w szkole.
2. O czym marzysz?
O tym, by mi się wszystko ułożyło. Nie musi być idealnie,ale niech będzie na tyle, bym się nie zamartwiała niczym na śmierć. 
3. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Chęć wygadania się. 
4. Ulubiony kolor?
Nie mam tak jednego ulubionego,ale lubię i czerwony i brązowy i pomarańczowy :)
5. Bez czego nie wychodzisz z domu?
Telefonu i kluczy :)
6. Od czego jesteś uzależniona?
Od mojego Chłopaka, to na pewno. Od tuszu do rzęs, komputera, internetu i jedzenia, to tak z grubsza :P
7. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Nie mam jednej,ale lubię książki Agaty Christie, lubię trylogię 50 twarzy Grey'a, uwielbiam prawie każdą ksiązkę Harlana Cobena oraz Duma i Uprzedzenie zrobiła na mnie duże wrażenie.
8. Z czego ostatnio się śmiałaś?
Z tego, co stało się przytrafiło w grze mojemu Ukochanemu- w Colinie McRae Dircie.
9. Najpiękniejsze miejsce w którym byłaś to..?
Nic mi nie przychodzi do głowy na razie, więc chyba tak oszałamiające miejsce jeszcze gdzieś na mnie czeka.
10. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk?
Nivea, krem, zwykły, niebieski.
11. Opisz siebie w 5 słowach :)
 Ojć. Uparta, wredna, wrażliwa, pomocna i zakochana. Tak myślę,że to powinno być ok.

Myślę,że to musi Wam wystarczyć :) Coś ciekawego się dowiedziałyście ? 

28 komentarzy:

  1. fajny tag :D chyba go zrobie u mnie bo przyjemny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba tagi fajne;) Super odpowiedzi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również uwielbiam jeść! nawet gdybym chciała jeść tylko 5 posiłków dziennie to i tak nie dam rady, bo nie dość, że bardzo lubię jeść to w dodatku jestem wiecznie głodna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, mozesz na nas liczyc :) hmm a ile masz wzrostu, zeciekawilas mnie slowami "niewysoka" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio rzadko przeglądam blogi, ze względu na brak czasu, ale jeśli już to robię to czytam całą notkę. Sama wiem co to znaczy, kiedy włożysz serce w pisanie, piszesz o czymś bardzo ważnym dla ciebie, a jedyne co widzisz w komentarzu to "fajna notka/super zdjęcie". :)
    Co do pytań mamy dużo wspólnego! Szczególnie z miłością do jedzenia haha.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też mam okropne pismo! :D jestem praworęczna, ale wydawało mi się, że mańkuci mają zazwyczaj ładne pismo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post, dowiedziałam się trochę o tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwilebiam kiedy ludzie piszą o miłości :D Nawet krótkie wzmianki to zawsze poprawia humor, że ktoś gdzieś się kocha szczerze, prawdziwie ;D

    co do coli na laptopie wszystko się dobrze skończyło :D o dziwo nic nie ucierpiało a telefon był cały mokry :D
    lubie lubie lubie to ze lubisz moje recenzje :D
    a ja moge Ci przeslac pocztowke jesli chcesz ;D moga byc zapisane czy lepiej zeby byly puste ;D?

    OdpowiedzUsuń
  9. cieszę się, że ostatecznie Ci się podoba ;*

    z pierwszego tagu pkt 3 i 4 są tak bardzo moje xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, nie ma problemu, wszystko sobie spokojnie ogarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie ruszam się z domu bez telefonu ;D Ciężko było, ale się udało ;) Co prawda nie za pierwszy podejściem, ale te nowe pytania to jest kpina jakaś. Pytania źle sformułowane, żeby ludzie się wykładali, do tego zdjęcia zamiast filmików i nie wiadomo np co dokładnie pokazuje policjant ;] Także ciesz się, że Cię to ominęło ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam jeść i też by mi się przydało zrzucić parę kilo.. Dlaczego jedzenie jest takie smaczne? :D
    Niezawodny krem Nivea <3

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 z 2 tagu - świetna odpowiedź xd

    OdpowiedzUsuń
  14. też jestem leworęczna! :D :*
    masz ochotę na wzajemną obserwację? :) daj znać u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. To jakoś samo przychodzi, ja początkowo też myślałam, że zamknę się w kilku zdankach pod zdjęciem, no ale wyszło jak wyszło, blogowa gaduła ze mnie trochę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mówisz, że masz paskudne pismo? To nie widziałaś mojego XD
    Wesołych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. haha masz rację! xd
    pewnie wybrałam te zdjęcia akurat, bo uważam, że najkorzystniej tak wyglądam ;d reszta jakoś mi się nie spodobała ;d
    aa zawsze nam się coś przydarzy.. teraz jakaś patologia, takie metale piły wino na dworcu i podszedł do nas jeden i pytał czy mamy fajki, oczywiście powiedziałyśmy, że nie i szedł za nami chwile, po czym stanął i się porzygał. Tragedia

    OdpowiedzUsuń
  18. Uparta,to i ja jestem,nawet bardzo :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam okropne pismo xd
    Wiesz, powiadają, że jeśli nie będziesz dziś mokra to zostaniesz starą panną xd

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że nie tylko mnie drażni, gdy ktoś olewa sobie wpis, widząc, że jest w nim dużo tekstu. Blogosfera przeznaczona jest przede wszystkim do pisania, nie tylko wstawiania zdjęć. A inni sobie to ignorują, sugerując, że pisząc drętwe "fajna fotka" uszanowali w ten sposób cudzą pracę. Dlatego coś ci poradzę - skup się na tych, którzy w poprzedniej twojej notce wykazali zaangażowanie i pomoc, a ci, którzy ją sobie oleli, nawet nie są warci Twojej fatygi ;)

    Serio masz 19 lat? .____.
    Czuję się przy Tobie gówniarą ;___; Wszystkie blogerki muszą być starsze ode mnie? D;

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za odwiedziny i z przyjemnością obserwuję ;)
    Zapraszam do siebie ponownie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam brzydkie pismo :(
    A co do pocztówek - trochę kiedyś zbierałam i mam spory plik - nie są to może perełki, ale jakbyś była kiedyś w Gdyni to zapraszam -chętnie Ci je oddam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...