poniedziałek, 1 kwietnia 2013

18. - Ta z "Kwietniem w obiektywie" oraz pomysłem na nową akcję na blogspocie

Witajcie :) Kończy się już 1 kwietnia. Marudzić ogólnikowo na pogodę nie będę,bo to nie ma sensu ze zwykłych przyczyn - taka pogoda w marcu bądź kwietniu jest normalna. Tak, tak :) Wiem,że to ciężkie to strawienia,ale mieszkamy w takim klimacie a nie innym. Ja jestem duuużą marudą,ale od kiedy przyjęłam taki tok rozumowania to łatwiej przyswajam pogodę :)
Dziś mam do Was dwie sprawy. Pierwsza to to,że znów biorę udział w "... obiektywie". Była pierwsza edycja tego, listopadowa, zorganizowana tutaj u Kaa. Teraz pora na kwiecień. Akurat dziś wybrałam się z ukochanym na króciutki spacer nad morze, było bardzo zimno, wietrznie i sypało śniegiem,ale ukochany zrobił kilka zdjęć,bym mogła nimi rozpocząć ten projekt. Oto i one:
Także mam nadzieje,że w projekcie wytrwam ^^
Przechodząc do drugiej sprawy. Czy są tutaj jakieś blogowiczki, które mają dość, gdy piszą ( nawet czasem niedługą i bardzo treściwą ) notkę,a większość komentarzy brzmi "fajna notka", "fajny blog","obserwujemy?","super!","dzieki za wizyte, zapraszam ponownie","u mnie nowa notka!" itp. itd. Myślałam nad tym,by stworzyć coś w rodzaju tagu/bannerka, który bym stworzyła i każda blogerka, która najpierw czyta(tak!), a potem komentuje i to na temat (tak!), mogła wstawić na bloga. Lista uczestniczek akcji byłaby u mnie na blogu. W ten sposób łatwo byśmy znajdowały ciekawe blogi, gdzie można naprawdę podyskutować bądź powymieniać się treściwymi komentarzami. Pomysł zły, dobry czy dopracować warto? Macie może pomysł jakiś w związku z tym? Badź z symbolicznym napisem na banerze? Coś w stylu "Najpierw czytam, potem komentuje" itp.? Byłabym bardzo wdzięczna za Wasze szczerze komentarze na ten temat.
Pozdrawiam, trzymajcie się cieplutko :)

26 komentarzy:

  1. Widać po zdjęciach, że zmarzłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zakończenia chyba nie rozumiem do dziś. ;x
    Buzz to taka gra quizowa! http://www.buzzthegame.com/upload/screenshots/ps3_quiz/PL_PL/BuzzTVPolish3.jpg Przykładowe zdjęcie z neta. :)
    Naprawdę polecam na wieczory jeśli masz Ty lub jakiś z Twoich znajomych! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O O O O mi się bardzo podoba pomysł bo kurde dobijaja mnie niektore komentarze a juz nie mam sil uzmyslawiac ich autorow ze to co robia jest po prostu bezsensowne ;D akcje mozna polaczyc z tym, że to sa po prostu spamerzy ktorym zalezy na wysokiej ogladalnosci i wielu komci bez jakiejkolwiek wartosci... wiecej nic mi nie przychodzi narazie do glowy ale jak tlyko co to dam znac ;D

    na zdjęciu wyglądasz genialnie! jak eskimos ;D W ogóle skąd jesteś, że masz morze niedaleko *jealous*

    OdpowiedzUsuń
  4. ale wydaje mi sie,ze troche zimy w kwietniu moze bycale nie tyle,ze az zaspy sa;p
    jej swietny pomysl,bo czasem to rece opadają;p tak jakby niektórym nie chodziło o blogowanie, o komunikowanie się tylko tak na siłę podnoszenie swojej ogladalności...smutne to;p
    ale najwazniejsze jest to,ze są jeszcze osoby które prowadzą bloga dla przyjemnosci i czytają wpisy:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł z tą akcją, jeśli dojdzie do skutku, na pewno wezmę udział.
    Co do zdjęcia, żałość ogarnia, kiedy widzę taką zmarzniętą osóbkę w kwietniu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem całkowicie za! :D jaką ja mam długą notkę teraz, a dostałam komentarz "fajne zdjęcie". Szlag mnie trafia ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że taka akcja byłaby dobra. Mnie też irytuje jak ktoś pisze tylko dwa słowa albo proponuje tak zwane "wzajemne obserwowanie". Jestem za :)
    Ooo, mieszkasz nad morzem? Tylko raz byłam tam zimą - widoki cudne, ale myślałam, że zamarznę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie pomysł jest dobry ;D sama chętnie bym się przyłączyła, bo mam dość tych reklam -.-
    Co do pogody to dla mnie nie jest normalne. Dokładnie rok temu spacerowałam już w wiosennej kurteczce i adidasach. ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Wedlug mnie pomysl jest calkiem interesujacy, wtedy zobaczylibysmy ile tak naprawde bloggerek czyta to, co jest napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym wzięła udział w tej akcji. skoro już komentujemy, to na temat! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Morze.♥ To jest dobra akcja, popieram pomysł. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojj od razu Ci powiem, że nie ma co czytać :D mleczko jak mleczko nic specjalnego :D Jedyne, co to myję a żadnych obiecywań producenta nie spełnia ;D (to tak w skrócie) ;D

    pewnie, że Ci pomogę ;D Nawet nie musisz pytać ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, z ciekawości przeczytałam pierwsze komentarze pod tym postem. Od razu widać, kto rzeczywiście przeczytał to co napisałaś.. Norma haha :D
    Ja oczywiście jestem za! Z poprzednim blogiem miałam ten problem, kiedy wypowiadały się osoby zaledwie dwoma słowami. Teraz póki co moja nowa strona raczkuje. :))
    Ale całkowicie popieram ten pomysł i chętnie wstawię taki bannerek.
    + Powodzenia w projekcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. oooo dzieki :D umieszcze go gdzies w widoczniejszym miejscu haha ;D:)) aaaj dziekuje ^^ < 33

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna notka, wpadnij do mnie ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah dobra, żartuje ;d
      myślę, że akcja jest świetna i przyjmie się na blogspocie ;d

      fajna jest płukanka z pokrzywy na przetłuszczające się włosy- sprawdziłam na sobie

      Usuń
  16. Dużo osób tak pisze, można się przyzwyczaić :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, a mi to nie pasuję. Wolałabym już wcale nie mieć takich komentarzy.

      Usuń
  17. Zdecydowanie taka akcja by się przydała! Mi w pierwszej chwili przyszło na myśl takie hasełko: "Krok 1: Przeczytaj! Krok 2: Skomentuj! Nigdy na odwrót!". Ale wiadomo, jak to większość rzeczy, które przychodzą na poczekaniu - nie bardzo to brzmi i trochę przydługie ;)

    Mam nadzieję, że mimo wszystko i tak minimalnie pomogłam ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. Akcja jest ciekawa ale prawda jest taka ze nikogo nie zmusimy do czytania notek. Zawsze znajdzie sie ktos kto napisze tylko "fajnie" i tyle. Ja zwyczajnie olewam takie komentarze i tyle:)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie trzeba dużo pracy włożyć, wystarczy kupić w aptece pokrzywę i zaparzyć jak herbatę. Potem tylko opłukać nią włosy

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny pomysł na akcję :) Bo mnie też wkurza to "wzajemne obserwowanie" i zostawianie linków do swoich blogów.

    OdpowiedzUsuń
  21. kochana, zmieniłam adres bloga i teraz nie ma go w Twoim blogrollu ;( jeśli chcesz, możesz to zaktualizować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam za kłopot i zamieszanie. Powróciłam jednak do starego adresu, gdyż narobiło się z tym masę problemów, przez błędy na blogerze ;( . Jeszcze raz przepraszam za kłopot ;*

      Usuń
  22. Świetną masz czapkę - taką optymistyczną ;) Też mnie już dobija ta pogoda..
    A co do akcji, to świetny pomysł, każdy chce by szanowano jego pracę i wypowiadać się na temat, przeczytać notkę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dlatego ja zaprzestałam pisać Bóg wie jak długich notek bo gdy pisałam właśnie taką i znajdowały się tam mało wnoszące komentarze to automatycznie odechciewało mi się prowadzenia bloga... Jednak akcja świetna, koniecznie potrzebna jest dla niej jakiś banner odpowiedni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...