piątek, 5 kwietnia 2013

19. - Ta z kolejnymi zdjęciami do akcji "Kwiecień w obiektywie"

Póki co muszę wyznać,że jakoś daję radę,by pamiętać o zdjęciach do tej akcji :) Chociaż niestety przypominam sobie to w godzinach około północnych i wtedy się głowię co by tu sfotografować. Oto moje zdjątka :
2 Kwietnia upłynął pod hasłem " gramy z Colina McRea Dirt z ukochaną osobą" :)
3 Kwietnia - Moje dwie nowe zdobycze, 2 x jeansy z Croppa za 49 zł para :)
4 Kwietnia to końcówka czasu, kiedy można oddawać bibliografie na maturę ustną z polskiego! W związku z tym moja drukarka była na chodzie :
5 Kwietnia - olśniło mnie jakoś 30 minut temu,że jeszcze zdjęcia nie wykonałam, a że piję herbatkę,to wybór był szybki, co chcę umieścić tego dnia :)
To wszystko :) Notka taka króciutka. Jeszcze dla tych, które orientują się w temacie z poprzedniej notki - biorę się za tą akcję,ale więcej o niej się już dowiedzie,gdy będzie gotowa :)

11 komentarzy:

  1. Fajna taka krótka fotorelacja ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja siostra również ost. sporo drukowała z tego samego powodu co Ty;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tyle dobrze, że na stronie producenta każdy lakier pokazany jak na paznokciu, nie tylko w buteleczce :)
    nie jestem taka okropna, zgłoś się do testów przecież ;* w niedziele będzie losowanie :)

    właśnie też popijam herbatkę z acerolą <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Herbatka :) Świetny pomysł na takie zdjęciowe podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie to spring breakers to jakiś mózgojeb brzydko mówiąc. ten alien śpiewający everytime wygrał wszystko, hahaha!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię wyścigówek, wolę rpg :) I tak, herbata jest zdecydowanie godna zdjęcia, szczególnie, że to chyba zielona?

    OdpowiedzUsuń
  7. też muszę zaopatrzec się w jeasny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...