piątek, 19 kwietnia 2013

21 - Ta z piosenkami, które ostatnio mi chodza po głowie

Witajcie :) Nie będzie mnie tutaj dużo przez jeszcze dłuuugi niestety czas,staram się być na tyle, na ile mogę. Na dziś przygotowałam kilka piosenek, które ostatnio chodzą mi po głowie :)








(nie jestem ich szczególną fanką,ale to,że zamiast nagrać teledysku oddali kasę na fundację,a ten teledysk jest tak pozytywny to jakoś mi ta piosenka chodzi po głowie i przestać nie może :) )




 
 
Ta ostatnia to moje nowe odkrycie w moim ukochanym gatunku indie :))
Mam gust muzyczny elastyczny, głownie z takich "moich" piosenek to słucham indie,ale uwielbiam starsze kawałki wszelakich gatunków, nie przepadam za współczesnymi komercjalnymi ( jak widać dla niektórych piosenek zrobiłam wyjątek -zwłaszcza dla  One Direction i Taylor ). Kiedyś w sumie powinnam Wam zrobić notkę o moich ulubionych piosenkach z gatunku indie? Znacie, lubicie ten gatuenk?

11 komentarzy:

  1. Jakoś nie mogę przecierpieć tej nowej piosenki Pink;/

    OdpowiedzUsuń
  2. O gatunku Indie nie słyszałam nic ;o ale te piosneki co tu wrzuciłam mi się wszystkie meeeeega podobaja poza tą polską ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. "Trouble" mi też chodzi po głowie. :) Ale wszystkie fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taylor Swift i One Direction też znalazły się na mojej liście. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki kochana ;*
    jeśli chodzi o krem, to sama z siebie tez bym go nie kupiła bez przetestowania ;d teraz jak już wiem, że dobrze działa i jest wydajny, to byłabym w stanie tyle na niego wydać :)

    Jeśli chodzi o piosenki, to wszystkie znam :) jeśli chodzi o one direction, to ładnie z ich strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię pink :) fajny blog :)))
    http://tyijajestesmyhappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. większość piosenek pokrywa się z moją playlistą :D a teledysk 1D i piosenka jedna z lepszych jaką mają ;) i wpada w ucho ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pierwszą i ostatnią piosenkę <3
    Może byłabyś chętna na wspólną obserwację? c:

    OdpowiedzUsuń
  9. i chyba masz racje z tym numerkiem ;DDD jak sie podoba na panzokciach :D?

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam piosenkę Pink! Trafia idealnie w mój gust muzyczny :) I jestem bardzo ciekawa indie, koniecznie napisz notkę o tym gatunku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...