poniedziałek, 15 kwietnia 2013

20 - Ta,gdy pisze - Tak,żyję :)

Wiem, dawno mnie tu nie było i ba,nawet nic tutaj nie komentowałam, myślę jednak,że usprawiedliwia mnie fakt,że walczyłam o oceny na koniec liceum ( z nie których przedmiotów walczyłam więcej teraz niż przez 3 lata :P ). W każdym razie nie obiecuję mnóstwo czasu,bo będę i tak poświęcać go wiele na naukę do matury ( o matko... ), ale na pewno będzie mnie tu dość sporo . Mam nadzieję,że ktokolwiek będzie zadowolony.
Dziś kolejna porcja zdjęć zaległościowych do Projektu Kwiecień, teraz mam nadzieję,że będę dodawać je bardziej na bieżąco. Tylko jedno zdjęcie nie zostało zrobione ( 12 kwietnia ),ale biorą pod uwagę co się ostatnio działo to i tak dobrze oraz tylko jedno zdjęcie zostało zrobione dwa dni później na temat tego,co się stało dwa dni wczesniej xDD
Na ostatnim zdjęciu ( prócz nowej ślicznej marynarki ) widać długość moich włosów. Na dniach będę ścinała ze 2 cm.,mam nadzieje,ze moja wiedza na tym nie ucierpi.
W końcu będę nadrabiać zaległości na Waszych blogach :)
Ps. Ta panika ze zniknięciem Obserwatorów to w końcu niepotrzebna była czy co ?

20 komentarzy:

  1. Maturka coraz bliżej a później luuz. ;D O oceny trzeba walczyć jak to są już te ostatnie w danej szkole :p
    Co do zniknięcia obserwatorów to już nie wiem jak jest -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież to właśnie napisałam na końcu- nie należy przesadzać w żadną stronę i zachować zdrowy rozsądek. To normalne i oczywiste :)

    na zdjęciu z 14 kwietnia widzę coś pysznego <3 zabójcze zdjęcie jak na tą porę ;p już nie powinnam jeść, a burczy mi w brzuchu.
    Co do włosów, to podcinałam je 3x przed maturą i zdałam, więc śmiało, haha

    OdpowiedzUsuń
  3. miło Cię widzieć :)
    Na pewno od podcięcia włosów rozumu nie ubędzie, spokojnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szczęście nic ciężkiego trzymać nie musiałam, ale jak pisałam, zgadzam się z Tobą, że momentami jest naprawdę po prostu cholernie NUDNO!

    Zdjęciami narobiłaś mi ochoty na jakąś ostrą przekąskę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jedzenie! *.* fajna ta marynarka, włosy oczywiście też :3
    haha. podcinanie dobrze robi włosom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ouł, jedzonko *.* Aż mi się truskawek zachciało...
    Miłej nauki do matury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ejjj właśnie też jestem ciekawa czy CI obserwatorzy w końcu znikają czy nie, czy co... ponoc mają zniknąć dopiero 1 czerwca bodajże albo lipca nie pamiętam ^^
    kalkulator ;D < 3 az mi się matematyka w liceum przypomniała :D:D:D
    łoooo masz dpeilator i nie używasz ;D? Ale dlatego bo uzylas raz i byla masakra totalna czy po prostu za duzo sie nasluchalas ;D?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no, nic się nie stało :) każdy ma prawo do swojego zdania ;)

    wygląda mega smacznie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie to było nie do pomyślenia, żebym słuchała OD. Strasznie ich nie lubiłam, a teraz mnie wciągnęło i miałam okres co często słuchałam, teraz już rzadko, ale ta piosenka jest genialna. :P

    Ładna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam na rozdanie http://pasjekaroliny.blogspot.com/2013/04/mini-rozdanie-z-okazji-200-obserwatorow.htm

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju, mam taki sam kalkulator. ;) Fajna ta książka? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana tymi słodkościami z owocami mnie kusisz :) a włosów nie ma co żałować odrosną,ja jestem zwolenniczką mocnego cięcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są świetne, a niektóre takie smakowite <3 Mniam! Życzę powodzenia w walce, mam nadzieje że wyjdziesz z niej zwycięsko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszyscy mi mówią, że na tamtym zdjęciu wyglądam jak takie rozkoszne dziecko, hhaha xd

    Dobrze mieć świadomość w czym się dobrze wygląda :) M.in. super Ci w tej marynarce ze zdjęcia ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za takimi materiałowymi maseczkami,od zawsze jestem co do nich uprzedzona :p

    OdpowiedzUsuń
  16. haha 14 kweitnia to moj faworyt :D
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim rozdaniu. Niewiele trzeba zrobić, wiele można wygrać! http://lllilian.blogspot.com/2013/04/rozdanie-konkurs.html -- lakiery, cienie oraz balsam do ust

    OdpowiedzUsuń
  17. Deserkiem z 14. zdjęcia na pewno bym nie pogardziła:D

    OdpowiedzUsuń
  18. 14 kwietnia - wygląda pysznie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...