poniedziałek, 22 kwietnia 2013

22. - Ta z Propozycjami Outfitowymi wg Gwiazd

Zamierzam wzmożyć swoją aktywność,ale na razie idzie mi dość słabo. Mimo braku aktywności mam dużo nowych pomysłów na nowe notki. Dziś przedstawie Wam kilka propozycji outfitów wg gwiazd- na ważniejsze okazje, jednak wydaje mi się,że w większości jednak mniej konwencjonalne, a bardziej nowatorskie, na luzie itp. Na pomysł na notkę wpadłam myśląc nad własnym strojem na zbliżające się zakończenie roku. No to zaczynamy:



To jak, spodobało się Wam coś ? Cokolwiek? :P

22 komentarze:

  1. swietne zestawy szczegolnie Anny Kendrick i Olgi Kurylenko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetny pomysł :) Można podpatrzeć jak ubierają się gwiazdy i samemu wyglądać jak one! Mi się najbardziej spodobał zestaw Mirandy, szczególnie spódnica :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubione P. Cruz wygląda oszałamiająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre są wręcz OCH, ACH ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. część z nich super :))
    No to smacznego, też czekoladowe masz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej ale narobiłaś mi ochoty na te twojej mamy :)
      a ja słodkiego nie mogę:(
      I tak już mnie boli, że tym postem sama sobie robię smaki.

      Usuń
  6. no właśnie jak sobie wyobrażam salę na której siedzi 50 osób ubranych na biało-czarno to dziękuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zestawy! Każdy coś w sobie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zegarek z inspiracji Penelope Cruz jest idealny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. przytuliłabym te szpilki z dwoma paskami <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Coco Rocha sie wbila w fajne ciuchy :) chcialabym taki zestaw.
    a takie rozowe marynary mam czasem do pracy, brrr.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też myślę w co tu wskoczyć na zakończenie roku :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się spódniczka z 2 stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaa jaka to ta Twoja ulubiona? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. też kocham mambę, szczególnie właśnie malinową :)

    stawiam na mirandę :) baaardzo kobieco. Na drugim miejscu jest Anna, moja imienniczka ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. nie umiem odpowiedzieć na pytanie "dlaczego?" .. tak musi być chyba.

    OdpowiedzUsuń
  16. odobają mi sie - Anna Kendrick , Molly Sims , Miranda Keer :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie się strasznie podoba :) kate mara swietnie ubrana ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Strój Jordany chyba najbardziej mi się podoba :) Chociaz nie mam pojęcia kim ona jest :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Nikki Reed to mój typ. Jejku, nie spodziewałabym się, że ktoś mnie tu pamięta, to strasznie miłe. :) Pozdrawiam ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...