sobota, 11 maja 2013

24. - Ta z nową porcją minirecenzji do działu "Kosmetyki"

Hej :) Co u Was? U mni e jakoś leci. Zostały mi jeszcze 3 egzaminy, ostatni mam 24. maja i potem tylko stres z czekaniem na wyniki, potem na wyniki rekrutacji, ech się człowiek tylko stresuje w tym życiu i nic więcej. Dobrze, wracając do tematu - uaktualniłam dział Kosmetyki o kilka nowych minirecenzji używanych przeze mnie kosmetyków. Zainteresowanych zachęcam do przejrzenia, tutaj mały przedsmak w postaci jednej minirecenzji mojego hitu!:

Oprócz tego dodałam jeszcze minirecenzje:
 -Żelu pod prysznic Axe
-Szamponu Babydream z Rossmanna
-Szamponu Barwa Ziołowa z pokrzywą
- Lakieru do paznokci Flormar
-Lakieru do paznokci OPI
-Lakieru do paznokci Safari
-Dezodorantu Nivea
-Tuszu do rzęs Wibo
Po dokładne opisy zapraszem do zakładki kosmetyki i również zachecam do zajrzenia do zakładki "Filmoteka", sprawdźcie czy coś takiego Was interesuje.

Niestety ta notka nie pokazuje,że wracam tutaj w 100%, bo jednak muszę jeszcze ogarnąć prezentację ustną i ustny ang. i geo we wtorek ( po cholerę to brałam? ). Ale postaram się być częściej niż do tej pory. Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. Carmexu też nie lubię. Bardzo nie lubię i raczej nie kupię.
    Ja muszę mieć jakąś pomadkę na ustach, bo się źle czuję i wydaje mi się, że jak się uśmiecham to dziwnie to wygląda. Dziwna sprawa:D

    OdpowiedzUsuń
  2. super graficzne rozwiązanie tej recenzji :) świetny pomysł.
    A jak Ci idą matury w ogóle? ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam wcześniej :) obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam go wcześniej, ale po opisie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez nigdy tego nie widzialam, ale zapowiadza sie super! owoce ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia :)
    A co do kosmetyków to na pewno zajrzę, bo lubię takie recenzje i nowe smakowite zapachy kosmetyków, może na coś się skuszę? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Za sam zapach bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo uwiebiam owocowe kosmetyki. Na pewno rozejrze sie za nim, oczywiscie bedzie to ciezkie skoro piszesz ze tylko w internecie... ;( ale przejrze rozne stronki ;):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda ,ze tak słabo dostepny :(

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia na maturach :*
    zapraszam do Łodzi, zapraszam ! :3

    OdpowiedzUsuń
  11. A to dziwne, bo ma masę pozytywnych opinii, zobaczymy jak się u mnie sprawdzi. Tobie również powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Za dużo fajnych kosmetyków jest dostępnych tylko przez internet... Szkoda, że sieciowe drogerie nie zainteresują się fajnymi firmami...

    OdpowiedzUsuń
  13. również wolę kupować ubrania w stacjonarnym sklepie niż w internecie, szczególnie, że noszę najmniejszy rozmiar i często zwykła S jest na mnie za duża..
    Trzymam kciuki za pozostałe matury i wcale się nie dziwię, że Ci się nie chce zdawać już tego :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena wcale nie jest zniechęcająca... ja powiedziałabym, że przystępna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znałam tej firmy, ale mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie za to najbardziej kusi Albania ;p pewnie dlatego, że w zeszłym roku byłam w Bułgarii, a Rumunia niedaleko i podobne klimaty.
    Czemu nie ma pracy u Ciebie? ;c

    OdpowiedzUsuń
  17. jak już czytam 'mus' to mam na ten kosmetyk ochotę ;-) jakoś tak smacznie brzmi ;-)

    Przy okazji zapraszam na rozdanie http://monument-of-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...