środa, 15 maja 2013

25. - Ta ze Fight Style

Zastanawiacie się co to? A zestawienie dwóch kobiet z ciekawym, dobrym stylem i zapytaniem do Was - kto wygląda lepiej? Po co to zrobiłam? Jeśli się nie spodoba to zawsze mogę po prostu nie kontynuować. Zrobiłam te "plansze" juz jakiś czas temu -kiedy wolałam robić mnóstwo innych rzeczy niż uczyć się do matury xD Także zapraszam do oglądania i wyrażania opinii, a także do zaproponowania innych par "do wyjścia na boks" :)
Dziś stają na przeciwko siebie Olivia Palermo oraz Jessica Alba :
zdjęcia użyczone zostały ze strony instyle.com
Kto Wam przypadł bardziej do gustu? A kogo styl Was inspiruje? Byłabym baaardzo wdzięczna za komentarze :)

12 komentarzy:

  1. dlam mnie Alba króluje:-) w trzeciej rundzie tylko przegrywa:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, 3 zestaw nieudany, gdyby ta sukienka była chociaż trochę krótsza, to lepiej by to wyglądało

      Usuń
  2. fajny post :) w wiekszosci przypadkow wygralaby dla mnie lewa strona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze dwie stylizacje mi się najbardziej spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) hmm musialabym dokladniej je chyba przejrzec, co rok sa z resza inne ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. ciężko wybrać ;) wszystkie 'mają to coś' ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wg mnie Albo króluje ;)

    P.s. dziękuję za ciepłe swoa, jest mi ogromnie miło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie mają świetny gust :) I trudno wybrać, która wygląda lepiej. Najbardziej podoba mi się zestaw 1 u obu pań jest taki energetyczny i na luzie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...