poniedziałek, 27 maja 2013

26.- Ta z koncem matur, świetną kolekcją Mohito oraz z tym, co obecnie testuję

KONIEC! Tak, koniec matur :) Prócz martwienia się czy z ukochanym dostaniemy się na studia i czy dam radę przez wolne jakoś zarobić to nic takiego mnie nie czeka. Uff, w piątek miałam ostatni egzamin. Trochę ten ustny polski mnie wkurzył, bo komisja była irytująca i czepiająca się, to najważniejsze,że mam to za mną :)
Ostatnio błam z Mohito i przyjrzałam się ich sukienkom i się zakochałam. Prócz cen to wszystkie były piękne. Dawno inie było kolekcji sieciówki, która tak bardzo by mi się spodobała. Oto kilka zdjęć sukienek z strony Mohito.pl:
                   
 

Więcej sukienek ze sklepu TUTAJ (skąd brałam też te zdjęcia :) )
A TUTAJ ich Lookbook na lato 2013, zapraszam :)
Ach, jakbym była bogata bym chyba wszystkie sukienki wykupiła (jakby dobrze na mnie leżały :P )
Prócz sukienek także chciałam Wam pokazać co u mnie jest w fazie testowania:
Coś Was interesuje? Niedługo pewnie powiem Wam co nieco na temat odżywki do rzęs, lakieru do paznokci i blokera, reszta czeka na zużywanie ( ten przyspieszacz do opalania z Ziaji to się naczeka xD )
Na razie się żegnam z Wami i niedługo pozaglądam W KOŃCU na wasze blogi. Stęskniłam się :)

21 komentarzy:

  1. Ah sukienki. Tylko, żeby pogoda była na tyle ładna by można było je nosić :) Gratuluje ukończenia matur, też mam to za sobą, ufff :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na recenzje wody pokrzywowej :)
    osobiscie polecam Ci barwe żurawinową, pachnie tak że nie mogę przestać nią myć włosów ♥
    co do sieciówek to moją miłością jest bershka i stradivarius - nie ma tam czegoś co by mi sie nie podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki faktycznie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. maseczka taki przeciętniak ;d ja właśnie zużywam teraz wszystkie na potęgę xd
    kolekcja sukienek jak najbardziej w moim stylu <3

    aa interesują mnie dwa najbardziej skrajne produkty na zdjeciu- woda pokrzywowa i masło kakaowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za cudwne słowa, przydadzą się mi. :* też miałam okropną komisję na polskim i tylko 60%, ale z perspektywy czasu i tak mysle, ze to nie bylo wazne :D hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczne sukienki! Bardzo fajny blog!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam wybrać jakieś najładniejsze sukienki, ale... okazało się że 3/4 jest najładniejsze :D

    aj matury... męczący okres. Ale wbrew pozorom wspominam go bardzo dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  8. mój ulubiony przyspieszacz do opalenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A!
      Odnośnie różnicy między tonikiem a mleczkiem - Nie wiem czy to fachowo napiszę, ale mleczko zmywa makijaż, a tonik ma za zadanie oczyścić skórę! :) "Dzięki stosowaniu toników pomagamy skórze dojść do siebie po usunięciu zanieczyszczeń mleczkiem."

      Usuń
  9. fajny blog. ;) będę tu częściej zaglądać.
    http://bee-yooursellf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne sukienki. bardzo podobają mi się te z Mohito :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie interesuje bardzo woda pokrzywowa ;D Do czego jej uzywasz ;D?

    oo i jak oceniasz matury Kochana ;D? oczywiscie zycze jak najbardziej poowdzenia < 3 i zebys sie dostala na te wymarzone studia ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne ciuchy ;)
    A co do zakupów ;) także fajne i duże ;) jednak z blokerem z ziaji średnio się polubiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też miałam właśnie takie zdanie o kurtkach jeansowych, ale ostatnio się przełamałam i stwierdziłam, że nie są jednak takie złe :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Radzę uważać, z przyśpieszaczami opalania. Skórę trzeba starannie chronić przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych, a nie wręcz przeciwnie. Oczywiscie nie oszukujmy, że w Polsce mamy takie slońce przed, którym trzeba się wyjątkowo chronic, ale jeśli wybieramy się do południe to nie warto siebie i skory narażać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wibo gel like - też mam ten kolor i jest cudowny! A sukienki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  16. praktycznie wszystkie sukienki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mohito ma przecudne kolekcje, szkoda tylko że ceny coraz wyższe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...